Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min side

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim:

Mikael

hvad mener du med grund info? er det en side med info om hvad ram, Cpu og hvad den slags er?

jeg har lidt svært ved at finde ud af din besked måske er det bare mig der lige skal have øjnene skyllet her søndag morgen (ja morgen da det blev lidt sent i går :o)

korrekt forstået forklare hvad alle ord betyder på siden det gíver både viden og en del i søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 11:17

hmm ja hvor skulle man smide sådan en side? i noget FAQ eller sådan noget?

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 11:45

Hej Joachim

Helheden er pæn, men også lidt for pæn synes jeg, for siden skiller sig ikke rigtig ud i forhold til alle de andre derude. Jeg ville ofre lidt på en grafiker, der kan lege lidt med logo og farver, så der kommer lidt mere personlighed frem.

Og så ville jeg arbejde meget mere med siden om jer - fortæl noget mere personligt om, hvorfor jeg som kunde skal handle hos jer, hvad får jeg ud af det? Har I en masse erfaring, brænder I for god service, er I hurtige til at levere osv.

Held og lykke med det!

Mange hilsener Lise

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:02

Joachim:

hmm ja hvor skulle man smide sådan en side? i noget FAQ eller sådan noget?

flere blogger på egen side med nyheder kombiner det med en FAQ side og nogle laver en wiki side ordbog på egen siden ens alle gíver en viden hvad man har på egen side og indhold søgemaskiner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)