Jeg hedder nu Rosenstand - men pyt med det. Min mor lærte mig, at der er tidspunkter i en diskussion, hvor de slagne fuldstændigt overgår til ad hominem angreb - og det er det tidspunkt, hvor fårene skilles fra bukkene. Det er vist nu sådan cirka :-) Tak for en god og sober dialog til de fleste af jer. Lad os få flere af dem - i god ro og orden. |
Thomas Rosenstand:Jeg hedder nu Rosenstand - men pyt med det. Min mor lærte mig, at der er tidspunkter i en diskussion, hvor de slagne fuldstændigt overgår til ad hominem angreb - og det er det tidspunkt, hvor fårene skilles fra bukkene. Det er vist nu sådan cirka :-)
Beklager stavefejlen, men kan se Martins ord ikke har den store indvirkning på dig.
Slagen i feltet SEO bliver jeg på 2 millisekunder af dig, men hvad angår religion og fortolkning, der er jeg af den overbevisning at du skal tidligere op.
Denne tråd blev ikke oprettet med hentydning til religion, religion kom ind i billedet da det er en bestemt religion DF går efter i sin retorik.
Hvis du virkeligt alvorligt mener, at DF´s retorik ikke har nogen indvirkning på de ekstreme miljøer uanset side, så er jeg helt pas på hvad du er.
Det er stadig i min optik helt absurd at vi kan have et mindretals parti, der med sin støtte styrer en mindretalsregering og samtidig har fremtrædene medlemmer der gang på gang på gang idømmes straffe for lovovertrædelser der hidrører deres politiske virke, og det undrer mig du ikke kan forstå det.
At køre stiv hjem efter en fest og blive taget, er dårligt uanset hvad man laver, men det er ikke noget der får lov til at gentage sig igen og igen og igen af folketingsmedlemmer, så ryger de ud... men der er ingen der smider de kriminelle fra DF ud der med sine lovovertrædelser sviner andre mennesker til.
Bliv gratis medlem