Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 12 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jan: Du er den pollitik korekter der starte denne tråd. Hvorfer er du den enste der skrivver så grimt? Er det ikk lidt mærkerligt?

Andre og osse rosenstand skrivver pændt til dig men du kan kun svarrer grimt. Jeg tro du er en trold.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Glasmager: Det stærkeste forsvar mod gentagelser af de forfærdelige begivenheder i Oslo og for frihed og demokrati er og bliver debat. At nogle ikke kan holde sig ude af personangreb i sådan en debat er en skam - men det gør ikke debatten mindre nødvendig. Det er ekstremt vigtigt at debattere holdninger - og det er forudsætningen for at holde mørkemænd ude med fredelige midler.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:34

Hvorfor skal sådanne debatter her altid ende ud i, at "min far er stærkere end din far", og person fnider fnader?

Fandme en skam, når det gælder et så vigtigt emne... 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:41

Fashion-Seller:

Hvorfor skal sådanne debatter her altid ende ud i, at "min far er stærkere end din far", og person fnider fnader?

YesBeerYesDet er fandeme rigtigt !

Skulle ikke tro det var "voksne" mennesker. Men det er et måske hellere ikke ?  Kan da godt forstå at debatten er vanskelig i Danmark. Hvis dette her er repræsentativt for debattørenes reflektioner

Længere tilbage i tråden (igår) gik det ellers godt. Er nu kommet hjem fra arbejde, og nu skal jeg love for helvede er brudt løs. No

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:41

Thomas Rosenstand:
Det var så der, du løb tør for argumenter. Respekt for at du intet gør for at skjule det trods alt.

Jeg løb ikke tør for argumenter, men jeg beynder at betragte dig som mindre vidende omkring et emne som du forsøger at hævde dig på, så der står jeg af og overlader scenen.

Men jeg har læst Koranen i 2 versioner på engelsk og på 2 versioner på dansk. Jeg har envdiere læst alle Hadiths der er i Al Bhukari, så du kommer bare hvis der er noget du vil eller tror du kan.

Men opret gerne en anden tråd hvis du vil have en KoranFightNight så tager jeg dig med glæde ud Smile

Hvad angå din analogi, så er den stadig latterlig, da den ikke er sammenlignelig med de sidste 8-10 års retorik fra DF. Og jeg vil ikke nedlade mig til at diskuttere dette med dig, da der ikke er nogen diskussion i det.

Men kan se det tænder dig med dine små støtter her, det er helt fint Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:43

Lars Birkedal:

Jan: Du er den pollitik korekter der starte denne tråd. Hvorfer er du den enste der skrivver så grimt? Er det ikk lidt mærkerligt?

Andre og osse rosenstand skrivver pændt til dig men du kan kun svarrer grimt. Jeg tro du er en trold.

Jeg debatterer ikke med folk som dig der straks peger på muslimer i en handling som den fra Norge. Så smut venligst.

Rosenstand er provokerende på sin måde, han er ganske bevidst om sit valg af formulering. Han er ikke uintelligent, men han er ved at komme på dybt vand her.

Han bør holde sig til SEO.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:44

Fashion-Seller:

Korrekt man sagténs køre en debat uden man kalder den anden latterlig mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:46

Mikael christiansen:
Hvorfor svare du på det når du skriver du ikke gider svare , prøv at finde på andre ord end bare latterlig jeg synes også det er latterlig at jeg ikke får svar på hvorfor du ikke forklare hvad du stemmer og hvad du gør aktive men det siger da mere end latterlige og lommefilosofier

Har du spurgt om hvad jeg stemmer på?

Har jeg overset, og det er der nok en grund til :)

Thomas Rosendahl vil aldrig få et ben til jorden i fortolkning af versene i Koranen mod mig, aldrig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:47

Henrik Nielsen:
hehe Mikael, det er samme spor der køres i, når man ikke kan klare sig ellers så kan man altid forsøge at sig med at noget er latterlig, eller at kalde folk for amøber :-)

Man får svar som man fortjener. Så piv nu videre et andet sted Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:49

Entrepreneur - Jan:

Lars Birkedal:

Jeg debatterer ikke med folk som dig der straks peger på muslimer i en handling som den fra Norge. Så smut venligst.

Rosenstand er provokerende på sin måde, han er ganske bevidst om sit valg af formulering. Han er ikke uintelligent, men han er ved at komme på dybt vand her.

Han bør holde sig til SEO.

´

man kan lige vel hvad holde et rimelige sporg og ikke bruge nedladende ord og lige vel hvad skrev du det du gjorde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 12 ud af 14 (138 indlæg)