Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange "venner" har du på Facebook?

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har indenfor de sidste 3 mdr ryddet grundigt på i mine "venner" eller skulle jeg sige de mennesker jeg har accepteret som venner på min private Facebook profil.

Jeg havde 150+ "venner" men da alt kom til alt kunne jeg faktisk koge det hele ned til de 45 stk, det er mennesker som jeg har kontakt til nu. Fandt frem til resten faktisk bare er bekendte som jeg engang havde kontakt til, men det er jo mange år siden.

Jeg ser så tit folk der både har 2000 ja 4000 venner Surprise

Hvor mange rigtige venner har du?

/allan

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:28

Kæresten og jeg har en fælles profil og har 147 venner..

Jeg forstår heller ikke at nogle mennesker har flere hunderede personer.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:43
Jeg har lidt over 500 på min profil grundet mange forskellige bekendtskaber gennem musik og forretning.

Jeg føler ikke det går begge veje med kontakt hvis jeg havde en page til andet end nære venner og familie.

Derfor synes jeg google+ har lavet en utrolig fed feature med deres circles og ser derfor frem til de vinder territorie

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har 387 kontaktpersoner - det er det jeg bruger facebook til. Et kontaktnetværk med de mennesker jeg er stødt på og støder på i mit liv.

Jeg forstår ikke folk der betragter det som noget man seriøst kan bruge til at dyrke venskaber med. Venskaber dyrker man irl. Men som kontaktnetværk er facebook genialt efter min mening.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:51

Hej Roar

Tillykke med dagen ;)

ja det var en anden vinkel at se det fra ;)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har godt 100 hundrede "venner", og der kan godt skæres nogle navne fra, så tallet kommer ned på 80. Jeg ser det også som et netværk, ikke venner (for så havde jeg kun et par stykker tilbage). Jeg ville nok omdøbe det på Facebook fra friends til aquaintances eller buddies eller pals eller...

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:46

Jeg har 650 - det er alle mulige bekendskaber fra politik, forretning, skoelelever, nattelivsmennesker, familie osv.

Jeg tror at man som ung føler, at jo flere "venner" man har på fb, jo mere social er man.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:52

Mit krav for at være på min liste er at folk kan opføre sig ordentligt - i mine øjne. Diverse eks'er og eksdates fra måske 20 år siden tilføjer mig også. Hvis jeg husker dem som dårlige mennesker kommer de ikke ind.

Det betyder også jeg har så mange at jeg har prøvet at gå i byen og møde en steg jeg kyssede lidt med. Han kendte åbenbart mig og jeg kendte ikke ham. Jeg fik bagefter en mail på Facebook hvor "Tilføj som ven" manglede. 

Jeg har også brugt Facebook til at blive fundet af savnede barndomsveninder - hvor jeg ikke kunne finde dem :-) 

Familien lever rundt omkring i verden, så der er det også praktisk at have dem tæt på. Indimellem har jeg også fået jobchancer etc ad Facebook-vejen. 

Jeg kan personligt ikke se nogen grund til at slette folk der opfører sig ordentligt - bare fordi de ikke er aktive i ens liv længere. Nogengange bliver de det bare igen. 

Derudover er det også hyggeligt og man møder nye venner engang imellem. 

Jeg kan i øvrigt undre mig over Google+'s "circles" bliver fremhævet som noget specielt, da jeg netop synes Facebooks muligheder her er supergode. Jeg har grupper der taler dansk, engelsk, familie etc. Ikke alt bliver nødvendigvis postet til alle. Facebook har meget længe virket supergodt her :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:23

Jeg har en ca. 330 og deriblandt er der venner, bekendte, familie osv. Jeg benytter facebook som et kontakt netværk og det fungere super godt for mig. Jeg er glad for facebook og bruger det også til min forretning.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:41

Hejsa

Jeg har omkring et halv hundrede stykker, ikke allesammen venner, i min verden er det umuligt at have flere hundrede venner, langt de fleste må være en eller anden form for bekendskaber, men flere hundrede venner, nope ikke i min verden :)

Best regards

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)