Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown nedbrud

Side 9 ud af 13 (124 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Jeg skal ikke take it easy med 263 domæner der, at du har en anden holdning er ok, men du skal ikke bestemme hvad jeg skal mene og skrive i dette sammenhænge.

Der er ganske enkelt amatøragtigt. Men rid du bare med på hesten for at forsvare dem, det siger så mere om din indstilling til professionel IT drift end giver mening i debatten.

Det var ment som en venlig opfordring, intet andet, at du vælger at tage det personligt og hidse dig op over det , det er en og alene dit helvede

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:

Henrik Nielsen, nu er du på grænsen til at være for dum. Om hele lortet blev oversvømmet eller om hele bygningen brændte ned, SÅ SKAL DER VÆRE REDUNDANS OG BACKUP DER FUNGERER AUTOMATISK ELLER EFTER REROUTING.

Du siger jeg skal være realistisk i samme sætning som du snakker om A-bomber.

Du må være himmeltråbende itdebil, hvis du kan forsvare et nedbrud af den karakte

Man kan jo hurtigt diskutere hvem der er it debil / dum her, du har øjensynligt valgt at spare på hostingen og valgt et billigt sted og ikke sikret dig at din udbyder havde den ønskede rendudans, nu skyder du ansvaret for egne fejl over på andre og sidder oven ikøbet herinde og tuder som en tøs over det? Wtf??

Grow up, tag dig sammen og kom så videre!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:58

Henrik Nielsen:

Entrepreneur - Jan:

Jeg skal ikke take it easy med 263 domæner der, at du har en anden holdning er ok, men du skal ikke bestemme hvad jeg skal mene og skrive i dette sammenhænge.

Der er ganske enkelt amatøragtigt. Men rid du bare med på hesten for at forsvare dem, det siger så mere om din indstilling til professionel IT drift end giver mening i debatten.

Det var ment som en venlig opfordring, intet andet, at du vælger at tage det personligt og hidse dig op over det , det er en og alene dit helvede

Hvis du mener mit svar til dig på nogen måde indeholder nogen form for ophidselse, så skal du have dine skolepenge tilbage Smile

Jeg tager generelt intet der skrives i debatter personligt, men jeg ryster tit på hovedet af det intellektuelle niveau der udvises samt den åbenlyse fremstilling af egen intelligens (læs mangel på samme) som nogle debattører udviser.

Så hvis vi sammenligner dig og mig og du mener jeg grundet min personlighed er i et helvede, så fint med mig. Jeg skal så af forumetiske årsager undlade at analysere dig Big Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:07

Henrik Nielsen:

Man kan jo hurtigt diskutere hvem der er it debil / dum her, du har øjensynligt valgt at spare på hostingen og valgt et billigt sted og ikke sikret dig at din udbyder havde den ønskede rendudans, nu skyder du ansvaret for egne fejl over på andre og sidder oven ikøbet herinde og tuder som en tøs over det? Wtf??

Henrik - her er et godt råd:

Lad være med at udstil dig selv mere i den form du gør, det gavner dig ikke.

Samtidig kan jeg konstatere at du ikke har læst tråden igennem inden du fører dig frem med infantile subjektive ikke begrundede betragtninger.

Jeg har ikke sparet på hosting nogle steder og sikkerheden i en virksomhed som Surftowns backbone har intet at gøre med markedsvilkårene som gør at de udbyder webhoteller som de gør.

Alle Surftowns kunder er mig bekendt ramt, så det har ikke noget med prisen at gøre, men som jeg formodede tidligere, så er du ikke intelligent nok til at gennemskue det.

Jeg forventer heller ikke en mælk bliver hurtigere sur fordi jeg kun betaler 3,95 for den med et andet navn end den der koster 6,95 - når mælken kommer fra samme ko.

Iøvrigt har du ingen anelse om hvilke webhoteller jeg har og hvilken pris jeg betaler, så du gætter og smækker med samme gylde der kommer fra kloakkerne når noget pumpes Smile

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:11

Popcornene er fundet frem og 3Dbrillerne er sat på plads fortsæt Big Smile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:18

Henrik Nielsen:

På superstore koncerns hjemmeside skriver i:

Megahost skal blive Danmarks førende webhotel indenfor hosting til private og mindre erhvervsvirksomheder, vi vil opføre os etisk korrekte og undlade at gøre de fejl som andre udbydere er kendte for.

Hvordan hænger det lige sammen med at du mener jeg har gjort en fejl ved at være kunde hos Surftown?

Og er det etisk korrekt at du som repræsentant fra Megahost skriver at jeg tuder som en tøs? Når det eneste jeg har gjort er at have beklaget mig over deres ringe infrastruktur, SAMT SKREVET at det MEST irriterende er HVIS DEM DER SENDER MAILS TIL MIG FÅR DEM retur.

Så hvor er tuderiet? MegaBonderøv!

Køb ren argan olie her

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:20

Entrepreneur - Jan:
Alle Surftowns kunder er mig bekendt ramt, så det har ikke noget med prisen at gøre, men som jeg formodede tidligere, så er du ikke intelligent nok til at gennemskue det

Hvis dine ytringer = høj intelligens, så er jeg lykkelig for dine vurderinger af min hjernekapacitet!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

hold nu for en i pokker mund! Kan vi ikke lade den her tråd være til relateret til Surftowns nedbrud og ikke hvem der er den største klaphat og tudeprinsesse

Jeg har fået 2 sider op som køre på Mysql DB23 og min FTP server har været oppe hele tiden. så det tyder på de er ved at få styr på det :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:26

BruunMedia:
old nu for en i pokker mund! Kan vi ikke lade den her tråd være til relateret til Surftowns nedbrud og ikke hvem der er den største klaphat og tudeprinsesse

Tak for reminder, jeg lod mig rive med

Side 9 ud af 13 (124 indlæg)