Det vidste jeg så IKKE, så er de jo amatører...damn jeg har gået og været forblændet i årevis.. |
Entrepreneur - Jan:Henrik Nielsen, nu er du på grænsen til at være for dum. Om hele lortet blev oversvømmet eller om hele bygningen brændte ned, SÅ SKAL DER VÆRE REDUNDANS OG BACKUP DER FUNGERER AUTOMATISK ELLER EFTER REROUTING.
Jan han har ret! Det er dig der er urealistisk! A-Bomben er et billede på worst-case scenario, og det bruges hyppigt i diskutioner om blandt andet dc-infrastrukturer.
Et setup der automatisk laver failover til en anden lokation er en _meget_ omkostelig affære, det har surftown ikke ... TDC har det ikke, det er en specialvare ... det er bestemt ikke standard. Sådan et setup starter hos mig ved 50.000kr i oprettelse for det simplest mulige setup og så koster det fra 4.000kr om måneden i rene driftsomkostninger, det kunne f.eks. være prisen for én webshop.
Så no offense, men det er altså dig der skal "get real" her. (eller ringe til mig og betale ovenstående for en fuld redudant hosting af din hjemmeside :p)