Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown nedbrud

Side 7 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Surftown har ikke nogen 100% spejlet backuplokation

Det vidste jeg så IKKE, så er de jo amatører...damn jeg har gået og været forblændet i årevis..

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Henrik Nielsen, nu er du på grænsen til at være for dum. Om hele lortet blev oversvømmet eller om hele bygningen brændte ned, SÅ SKAL DER VÆRE REDUNDANS OG BACKUP DER FUNGERER AUTOMATISK ELLER EFTER REROUTING.

Jan han har ret! Det er dig der er urealistisk! A-Bomben er et billede på worst-case scenario, og det bruges hyppigt i diskutioner om blandt andet dc-infrastrukturer.

Et setup der automatisk laver failover til en anden lokation er en _meget_ omkostelig affære, det har surftown ikke ... TDC har det ikke, det er en specialvare ... det er bestemt ikke standard. Sådan et setup starter hos mig ved 50.000kr i oprettelse for det simplest mulige setup og så koster det fra 4.000kr om måneden i rene driftsomkostninger, det kunne f.eks. være prisen for én webshop.

Så no offense, men det er altså dig der skal "get real" her. (eller ringe til mig og betale ovenstående for en fuld redudant hosting af din hjemmeside :p)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Hej med jer, Skype-Smile

Der er fuld forståelse for, at nogen nok er lidt pressede af den oplevede nedetid på deres webshop, hjemmeside eller mail, hostet hos Surftown. Den aktuelle vejrsituation er med sikkerhed retfærdiggjort i udbyderens forretningsbetingelser under Force Majeure.

Vær rare at holde debatten på et sagligt niveau. Det hjælper ikke nogen at svine hinanden eller den ramte udbyder til.

På forhånd tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Det vidste jeg så IKKE, så er de jo amatører...damn jeg har gået og været forblændet i årevis..

Så er alle amatører, selv ikke danske bank eller pbs har sådan et setup (der fungerer) ... :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08

Entrepreneur - Jan:

Henrik Nielsen:
Take it easy.. det her er "force majoure" altså en begivenhed uden for deres kontrol, og den kunne i princippet ramme alle udbydere, stor eller lille

Jeg skal ikke take it easy med 263 domæner der, at du har en anden holdning er ok, men du skal ikke bestemme hvad jeg skal mene og skrive i dette sammenhænge.

Der er ganske enkelt amatøragtigt. Men rid du bare med på hesten for at forsvare dem, det siger så mere om din indstilling til professionel IT drift end giver mening i debatten.

Først og fremmest: Jeg føler med dig. Dernæst: Har du alle hotellerne hos Surftown, eller er nogen af dem placeret hos erhvervsbenet Cohaesio? De melder også om problemer, både med webhoteller og hosted Exchange-løsninger. 
Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:09

Så er alle amatører, selv ikke danske bank eller pbs har sådan et setup (der fungerer) ... :-)

Jeg er af den opfattelse at selskabet bag Surftown er ganske habile og personerne ganske kompetente og jeg er sikker på at Surftown lever længere end Danske Bank Smile

Min anke går på deres design og det er ikke i orden. Og så er jeg ligeglad med hvad man kan dække sig ind under af betingelser.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:13

John Nielsen:
Vær rare at holde debatten på et sagligt niveau. Det hjælper ikke nogen at svine hinanden eller den ramte udbyder til.

Selvfølgelig, men i det øjeblik man laver en analogi mellem skybrud der har givet vand i en kælder og a-bomber, så er man derude hvor ingen kan nå en. Det er min mening og den står jeg ved Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:14

Lagersalg123:

Jeg er af den opfattelse at selskabet bag Surftown er ganske habile og personerne ganske kompetente

Det kan du bande på de er!

Lagersalg123:

Min anke går på deres design og det er ikke i orden. Og så er jeg ligeglad med hvad man kan dække sig ind under af betingelser.

Nu bliver jeg altså træt af at rette på det, du kører i cirkler og fatter ikke en meter!

Af fuldstændig samme årsag som at din bil ikke er pansret for det tilfælde at du måske skulle til en krigszone en dag, har Surftown heller ikke sikret sig mod en flodbølge kommer og vælter deres stærkstrømskredsløb. 

Alt andet er fuldstændig galmatias, og jeg undrer mig over at du ikke kan forstå det, jeg syntes eller normalt du er ret kvit.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:41

Nu bliver jeg altså træt af at rette på det, du kører i cirkler og fatter ikke en meter!

Min intelligens fejler ingenting. Det må være forståelsen af indholdet af det skrevne ord du har svært ved.

Designet er IKKE i orden og placering ej heller. Havde det været placeret på andet niveau og hvis de kunne starte deres nødgenerator, så var udfordringen der ikke.

Det er det jeg påpeger med at deres design er forkert, og så kan I andre snakke om a-bomber, pansrede køretøjer, regnvand og alt andet ligegyldigt nonsens som ikke er relevant i dette tilfælde.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:44

du kører i cirkler og fatter ikke en meter!

Og så har jeg i øvrigt hele tråden igennem skrevet det samme, så jeg ved ikke hvem det er der har forståelsesproblemer.

Hvis jeg ikke skriver så I kan forstå det, så skriv det, så skal jeg nok gøre det mere pædagogisk eller udpenslet Smile

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 13 (124 indlæg)