Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown nedbrud

Side 8 ud af 13 (124 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Hvis jeg ikke skriver så I kan forstå det

Jeg gir op, du er uden for pædagoisk rækkevide og når du begynder at blive barnlig så gider jeg ikke spilde mig tid på det/dig mere!

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:22

Jan, tag en kold øl eller en varm kop kaffe og slap lidt af. 

Det Mikkel prøver at forklare dig her er, at man går på kompromi, du vil gerne have de har en borg, der ligner pentagon. Så du kan få dine penge, men paradoksalt nok. Har du valgt surftown på trods af deres lave pris, som du selv siger.

Hvis de havde en pengetank som onkel joakim, så havde de nok også bygget en borg, der kunne modstå a-bomber,vand og transformere. - men de valgte at gå lidt på kompromi fordi, de er et firma der gerne skulle have overskud på bundlinjen.

Mikkelspointe er at man tager forbehold.

Din pointe er designet er lort.

Begge ting er rigtige, så du har ingen grund til at snakke sådan til ham. Han snakker jo også pænt til dig?

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hold op hvor er det ved at være trættende når indlæg her på amino ender i brok, mundhuggeri og ligegyldig mudderkastning. Jeg synes desværre at det efterhånden sker temmelig ofte.

Blandt andet derfor undlader jeg nu at forlænge mit plus-abonnement og overvejer om Amino overhovedet er værd at bruge tid på fremover...

God søndag til alle, og ikke mindst håber jeg at søndagen ender godt for alle os kunder hos SurfTown

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Seiven:
Han snakker jo også pænt til dig?

Han skriver:

"Nu bliver jeg altså træt af at rette på det, du kører i cirkler og fatter ikke en meter!"

Hvis man skriver jeg ikke fatter en meter, så må man på læsekursus og forstå det jeg skriver.

At Mikkel så vælger at gradbøje niveauet for hvornår noget er barnligt eller ikke sagligt i hans optik, det er hans vurdering. Men når man begynder at antyde at jeg ikke fatter noget, så er man allerede på det stadie hvor jeg må skrive tingene mere pædagogisk, åbenbart.

Jeg har været i IT branchen indtil brancheskifte for nogle år siden, siden 1983 og legede med hulkort før den tid og inden Mikkel var blevet sendt videre i systemet med hans fars kanon, så at skrive jeg ikke fatter en meter om branchen eller netværk er tåbeligt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim Thranborg:

Hold op hvor er det ved at være trættende når indlæg her på amino ender i brok, mundhuggeri og ligegyldig mudderkastning. Jeg synes desværre at det efterhånden sker temmelig ofte.

Blandt andet derfor undlader jeg nu at forlænge mit plus-abonnement og overvejer om Amino overhovedet er værd at bruge tid på fremover...

Jamen velkommen til anno 2011 hvor politik, uddannelse, fodbold, håndbold, cykling, arbejde, privatliv, ægteskaber, penisstørrelser og brystmål og ikke mindst nøgenløb ender i enten brok, mundhuggeri eller ligegyldig mudderkastning Smile

God søndag til dig også Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:55

Entrepreneur - Jan:

Kim Thranborg:

Jamen velkommen til anno 2011 hvor politik, uddannelse, fodbold, håndbold, cykling, arbejde, privatliv, ægteskaber, penisstørrelser og brystmål og ikke mindst nøgenløb ender i enten brok, mundhuggeri eller ligegyldig mudderkastning Smile

God søndag til dig også Smile

Derfor er det ikke ensbetydende med at folk der ved bedre, behøver holde standarden.

God søndag til jer alle :-)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:58

Der bliver nok snart tid til noget andet end mundhuggeri. Én af mine sider er i hvert fald oppe igen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Morten Madsen:

Derfor er det ikke ensbetydende med at folk der ved bedre, behøver holde standarden.

God søndag til jer alle :-)

Det er korrekt. Men nu er vi jo heldigvis ikke alle skruet ens sammen Smile

Jeg er skruet sådan sammen, at hvis jeg skriver noget og nogen så kalder det urealistisk og kommer med tåbelige analogier eller skriver jeg ikke fatter en meter, så svarer jeg igen.

Den slags udtalelser får ikke lov at gå ubemærket forbi. Nogle lader tingene ligge, andre tager teten og nogle gør noget helt 3.

Det jeg anfægter med Surftown i denne debat er legitimt, da der helt åbenlyst er lavet nogle fejl. Det har i min optik intet med prisen at gøre, da prisen Surftown vælger at markedsføre sig med afspejler konkurrencen og niveauet i markedet.

Når Surftown sælger et produkt til 10,00 per md. så forventer jeg at få noget der koster 635 pro anno. For det er prisen som varen stiger til UDEN at jeg flytter plads på serverne, derfor er 10kr produktet nærmere et 50kr produkt per månedsbasis.

Jeg snakker ikke om pansrede bygninger der skal modstå atom angreb, jeg advokerer alene for et ordentligt designet netværk der ikke kan bryde ned grundet vand i kælderen.

Når man så maler historien over med vandmasser der bøjer ståldøre, så er man endnu længere ude.

En it infrastruktur må IKKE i min optik på det niveau jeg betragter Surftown er på, kunne bøje under om der så stod 1 meter vand i kælderen.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:
Den slags udtalelser får ikke lov at gå ubemærket forbi. Nogle lader tingene ligge, andre tager teten og nogle gør noget helt 3.

Nej, det har jeg bemærket. Og da jeg så den første kommentar om at du ikke fattede noget, skyndte jeg mig ud og lavede popcorn, og ventede på svar. For da vidste man, at der var basis for lidt søndagsunderholdning Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:12

igang:

Entrepreneur - Jan:

Nej, det har jeg bemærket. Og da jeg så den første kommentar om at du ikke fattede noget, skyndte jeg mig ud og lavede popcorn, og ventede på svar. For da vidste man, at der var basis for lidt søndagsunderholdning Big Smile

Dagens grin - tak for det. Ender med jeg må købe min næste smartphone hos dig Smile

Køb ren argan olie her

Side 8 ud af 13 (124 indlæg)