Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown nedbrud

Side 10 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Nielsen:
Hvis dine ytringer = høj intelligens, så er jeg lykkelig for dine vurderinger af min hjernekapacitet!

Bare det at du skriver dette understreger at du ikke engang ved hvad ordet intelligent betyder eller i hvilken kontekst det skal anvendes.

Og med sammenligningen mellem intelligens og hjernekapacitet, der udstiller du din manglende viden om evolutionsbiologi, så lade være med at gå i den retning, bare et velment råd Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Henrik Nielsen:
Tak for reminder, jeg lod mig rive med

Det er fordi du er for følsom og ikke tænker før du skriver. Så bare et godt råd: Tænk før du skriver Smile

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:42

Så ser det ud til Surftown rykker en server op ad gangen...

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:52

Casper Schneidereit:

Så ser det ud til Surftown rykker en server op ad gangen...

Ja, WB Surftown. Surfgirl er nu sød nok...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:54

Patrick - Meebox:
Ja, WB Surftown. Surfgirl er nu sød nok...

Hvor er jeres søde MeeGirl?!?!?! jeg spørger bare! :D

Har i mærket noget til at Surftown har været nede? sure kunder der er kommet over til jer eller lign?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
Det er fordi du er for følsom og ikke tænker før du skriver. Så bare et godt råd: Tænk før du skriver Smile

Ah hvad? Du namedropper, forsøger at gøre nar af min virksomhed samt mine kompetencer, du antyder en masse ting og nu forsøger du så med et godt råd til mig?

Ved du hvad... jeg vil hellere følge Bruunmedia's råd, for jeg lod mig lokke af dig og din madding, og der er ingen som helst grund til at spilde de andres aminoers tid med dit vrøvl, men tak for rådet, Hr. Net kook

og vil du have det sidste ord , go ahead, be my guest, det er slut herfra..........

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er vi på et iværksætterforum, så skal vi ikke tage iværksætterhatten på og hjælpe hinanden?

Først og fremmest, skal vi huske at læse betingelserne hos de leverandører vi benytter, og så transformere disse til vores egen virksomhed, så vi ikke lider unødig skade på grund af forhold vi ikke selv har indflydelse på.

Med andre ord, benytter vi Surftown skal vi ikke love vores kunder noget som Surftown ikke har forpligtiget sig til at holde os skadesløse for. Vores pris på den ydelse vi benytter Surftown afspejler formodentlig det prisleje Surftown ligger i, og derfor er der ingen grund til at love mere end vi kan selv holde.

Dernæst har vi måske nogle hjemmesider eller webshops der kun giver indtægt når de er on-line. Det vil helt uvilkårligt ske at der vil være tidspunkter hvor man ikke er on-line og det skal man selvfølgelig kunne håndtere, såvel praktisk som økonomisk.

Derfor kunne det være en god idé at have nyhedsbrevslisten på sin egen harddisk, og så måske et ekstra domæne med et passende navn hostet et andet sted, således at man om ønsket kan informere sine kunder og fortælle at man stadig eksisterer. Måske endda med et rask lille regnvejrstilbud man kunne få ved at besvare mailen:)

Nu kunne der måske også sidde nogle mindre IT-kyndige webshopejere eller affilatefolk der får rigtigt svært ved at komme igennem til Supporten hos Surftown, og måske mandagen i firmaet kunne bruges til at hjælpe nogen af disse. Måske mod et "like" på FB eller en nyhedsbrevstilmelding eller lign. Kunne der blive adgang til en lille FAQ på et subdomæne eller blog ville det jo ikke tage mange minutter at lave for jer der ikke selv er ramt af nedbruddet.

At lade frustrationerne gå ud over hinanden hjælper i hvertfald ikke noget. Den spildte mælk er skyllet ud. Nu gælder det om at komme videre en erfaring rigere, og kunne nye kontakter opstå fordi man har formatet til at hjælpe - istedet for at skændes - så kan det da godt blive en god dag i firmaet alligevel :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 16:58

We'll have most of you back up today (sunday) - I'm afraid some will take longer ^ks

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 16:59

Hej,

Jeg har 4 kunders domæner (og 6 egne) liggende hos Surftown. Skulle egentlig have haft det flyttet (pga. en række problemer), men fik det ikke gjort.

Hvis Surftown havde en bedre back-up plan, er jeg ikke sikker på der skulle gå så lang tid - uden dog jeg har nærmere kendskab til branchen.

Hvad er vi oppe på nu? 24+ timer

Det understreger bare betydningen af at have mange forskellige hosting udbydere, så man ikke rammes alt for hårdt når sådan noget sker.

Personligt har jeg fem forskellige.

Problemet med at flytte fra Surftown på nuværende tidspunkt er at det formentlig vil tage længere tid end for Surftown at få deres system op igen.

Nu når jeg alligevel brokker mig synes jeg godt Surftown kunne have sendt en e-mail om at deres system er nede. De har forhåbentligt adgang til en PC med internet og en kundedatabase.

/Anders

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:02

Anders:
Nu når jeg alligevel brokker mig synes jeg godt Surftown kunne have sendt en e-mail om at deres system er nede. De har forhåbentligt adgang til en PC med internet og en kundedatabase.

Jeg er sikker på at Surftown bruger erfaringerne fra det her til noget frem afrettet :-) 

Side 10 ud af 13 (124 indlæg)