Godt emne til en tråd, og fint du bruger din egen webshop som eksempel.
Når jeg læser dit indlæg så får jeg indtryk af at fokus overvejende er på teknik og design.
Jeg vil giver Troels ret når han skriver at det især handler om kundepleje og godt købmandskab.
Noget jeg savner på din side, og 99% af de øvrige webshops i Dk, er personlighed.
På din side er der tilsyneladende gået så meget teknik i den at jeg ikke engang kan scrolle ned til bunden og læse om virksomheden.
shop systemet bliver bare ved med at fylde varer på hver gang jeg scroller ned - jeg når kun lige at se bunden i et halv sekund, så opdateres siden.(firefox 3.6.17)
Når jeg skriver personlighed mener jeg at man bør kunne læse hvem der står bag, hvorfor, hvordan, hvem hvad hvor, etc etc. Gerne uunderbygget med billeder.
Selv på facebook, som ellers burde være meget personligt, er der ikke navn eller ansigt på personen bag ByDehn.
Tænk på jysk og Lars Larsen. Da Lars Larsen startede med de første tv reklamer turde han lægge både navn og ansigt til virksomheden og produkterne. Det giver troværdighed at turde stå ved sit produkt, og sammen med de rigtige priser, leverandører, butikker, personale (læs købmandskab) gav det succes.
Kig på billgvvs,dk under 'kontakt os her' - de tør stå ved deres navn og det giver troværdighed.
Nu har jeg været lidt kritisk overfor dig, men det var vel også det du gerne ville da du startede med din egen shop som eksempel?
Når tråden er ved at dø ud, laver du så ikke en opsummering på alt det der skal til for en god webshop?
mvh
Lars Kristensen
ps. jeg ved godt at det er upersonligt ikke at have et profilbillede, det er på vej!