Fast food og dårlige spisevaner har heldigvis aldrig været mit store problem. Jeg sætter alt for meget pris på god smag til at æde det lort fastfood branchen byder på, og så holdere jeg virkelig meget af at lave god mad selv.
Nej, som jeg husker det forstår du sgu at lave en god gang bøf med sundt tilbehør ;)
Jeg er sgu ked af at høre at det kom så langt ud - men man bliver først rigtigt motiveret for det så snart man mærker alt det negative komme ind over sig. Forskellen på et stærkt og et svagt menneske er så, om man bliver styrket af det negative eller om man bryder sammen... Dine handlinger taler vist for sig selv!
Jeg er "kun" 28 år - men har allerede haft en voldsom nedtur (som på ingen måde kan sammenlignes med din - sådan er det vist altid med nedture; de er "unikke"
). Og man kommer ud på den anden side som et bedre og meget stærkere menneske!!
Er glad for at høre alle de ting du har ændret på SÅ kort tid!!! Man siger det tager 21 dage at ændre en vane, hvis man koncentrerer sig om den ene vane alene - men du har ændret på en del og har gjort det stærkt og konsekvent. BRAVO, Svendsen
Nu er der mange dygtige mennesker der står i kø for at hjælpe/snakke med dig - og jeg melder mig også gerne under denne fane, hvis du ville høre fra en anden vinkel :)