Jeg har været lidt fraværende fra Amino i de seneste uger, som nogle måske har lagt mærke til. Og jeg synes det er på tide, at I får lidt forklaring på det ... Det skyldes på ingen måde, at jeg er hverken sur eller træt af Amino og alle jer dejlige Aminoer. Men som så mange andre iværksættere havde jeg gennem de senere år fået udviklet en virkelig usund måde at arbejde på, med alt for mange arbejdstimer, stigende misbrug af min egen krop og alt for lidt fokus på min familie. Det gav pludselig bagslag på flere punkter, som jeg ikke har så meget lyst til at gå i detaljer med her. Heldigvis har jeg et stærkt fighter gen. Det er nok også en af grundende til, at jeg egner mig til netop at være iværksætter. Jeg er god til at kæmpe for et mål, men nogle gange dækker skyklapperne bare for, at der er andre mål i livet end dem man lige jagter. Som en konsekvens blev jeg nødt til i en periode, at skære alt det væk som ikke var strengt nødvendigt og fokusere på de ting somk var virkelig vigtige for at få rettet op på de mange fejl og dårlige vaner jeg havde fået opbygget. Og i den forbindelse måtte mine Amino-aktiviteter, min blogging, mit radioshow Strikepoint og meget andet desværre også sættes lidt på pause. Jeg har stadig meget at kæmpe med - jeg er langt fra i mål med mit nye liv, men jeg er kommet over nogle af de største udfordringer. Jeg er på vej til at blive et meget bedre menneske, i bedre ballance med mig selv, meget mere sund og med en mere fornuftig måde at bruge mit liv på. Så nu er jeg snart ved at være klar til, at deltage lidt igen på Amino. Der kommer dog til at gå lidt endnu før jeg er tilbage på det niveau jeg ønsker - og det bliver nok aldrig som det var, dengang jeg brugte mest tid herinde. Men jeg er på vej tilbage ... Jeg glæder mig rigtig meget til at se lidt mere til jer alle sammen igen. Jeg har sgu savnet jer :) |
Jeg troede bare du var taget på ferie
Velkommen tilbage, jeg håber du får styr på dine udfordringer.