Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liv i deMib

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Alder har en vis indflydelse på søvnbehovet. Jo mældre man bliver jo mindre har man brug for at sove. Så med mine 45 år er det sikkert også medvirkende til mit lave søvnbehov :)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:
Så jeg ville egentligt foretrække hvis du annonymiserer det lidt, hvis du vil skrive om det her

For en god ordens skyld vil jeg lige linke til den artikel, jeg har skrevet. Det kan man vist roligt kalde for anonymiseret, for jeg har sådan set ikke skrevet om dig, men blev inspireret til at lave en mere generel artikel med titlen "Hvis din krop var din chef, var du så blevet fyret?".

Dbh

Tomy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandmende skræmmende læsning!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Der er to ting som jeg aldrig får et misbrugsproblem med: Kaffe og alkohol.

Jeg drikker vel omkring 2-3 kopper kaffe om ugen, og jeg har aldrig kunne komme op på de anbefalede 20 genstande om ugen - jeg kan ikke engang nå det på et måned. Lang det meste alkohol jeg indtager er i form af  rødvin og hvidvin i madlavningen :)

Jeg sover normalt til jeg vågner om morgnen. Selvom jeg nu er begyndt at sætte vækkeuret til kl. 6:30, så vågner jeg som regel af mig selv før det ringer - udhvilet, efter maks 4-5 timer. Nogle enkelte gange om måneden får jeg så lyst til en lille middags-morfar - men så snupper jeg bare den.

Søvnbehovet ER meget forskelligt hos folk. Jeg giver dig helt ret i, at man ike skal køre med et konstant søvnunderskud i forhold til det som er ens naturlige behov. Men det gør jeg faktisk heller ikke. Mit behov ligger bare meget lavt. Og det har jeg det godt med.

 

Jeg ved ikke hvorfor jeg kom ind på kaffe - det havde du jo ikke nævnt og har tydeligvis et helt afslappet forhold til.

Det var nok mit eget tidligere misbrug af kaffe jeg tænkte på...;-)

Så hørte jeg et foredrag med Chris Macdonall - han fortæller blandt andet en hel masse om kaffe og søvn.

Så kvittede jeg kaffen om aftenen..

Iøvrigt morsomme fordrag han holder og ikke mindst tankevækkende.

Skønt at vågne tidligt og føle sig udhvilet - så kan man vist ikke ønske sig en bedre søvn.

Jeg har lige læst om din kanon gode idé med elbilen TeslaRoadster - så kan jeg squ godt forstå du skal op om morgenen når der holder sådan en bil i garagen.

0-100 på 4 sekunder..sådan!

 

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Fast food og dårlige spisevaner har heldigvis aldrig været mit store problem. Jeg sætter alt for meget pris på god smag til at æde det lort fastfood branchen byder på, og så holdere jeg virkelig meget af at lave god mad selv.

Nej, som jeg husker det forstår du sgu at lave en god gang bøf med sundt tilbehør ;)

Jeg er sgu ked af at høre at det kom så langt ud - men man bliver først rigtigt motiveret for det så snart man mærker alt det negative komme ind over sig. Forskellen på et stærkt og et svagt menneske er så, om man bliver styrket af det negative eller om man bryder sammen... Dine handlinger taler vist for sig selv!

Jeg er "kun" 28 år - men har allerede haft en voldsom nedtur (som på ingen måde kan sammenlignes med din - sådan er det vist altid med nedture; de er "unikke" Wink ). Og man kommer ud på den anden side som et bedre og meget stærkere menneske!!

Er glad for at høre alle de ting du har ændret på SÅ kort tid!!! Man siger det tager 21 dage at ændre en vane, hvis man koncentrerer sig om den ene vane alene - men du har ændret på en del og har gjort det stærkt og konsekvent. BRAVO, Svendsen

Nu er der mange dygtige mennesker der står i kø for at hjælpe/snakke med dig - og jeg melder mig også gerne under denne fane, hvis du ville høre fra en anden vinkel :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Jeg synes også den er blevet meget god. Men den bliver naturligvis endnu bedre efterhånden som der kommer mere indhold på den, video og flere spændende historier ... :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg i hvert fald glæde mig til! Det ser ud til at være et ualmindeligt spændende projekt - Jeg håber, at du uploader et par videoer lignende dem Nikolai Sonne lavede i det So Ein Ding afsnit, hvor han anmeldte sportsversionenWink

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er planen at der kommer en del video - blandt andet min serie, som jeg kalder "Stjerner i en elbil". Det skal nok blive sjovt :)

Jeg skal dog lige dels være helt fortrolig med bilen inden jeg roder med videoen samtidig, og så er der et par små tekniske detaljer, som jeg er ved at få på plads.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk nu at holde øjnene på vejen - der nødig komme en artikel "Demib før crash, Demib efter crash" ;)

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)