Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS Webhotel

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Må jeg lige tilføje at jeg har og bruger også Zxnet og har aldrig haft problemer med dem, aldrig hackere eller noget. Hans priser er mere ind konkurrence dygtige..

Det er ikke priserne jeg anfægter. 

Hvis du logger på din e-mail f.eks. fra et tog, så kan hvem som helst det vil det i toget i princippet se din kode, fordi der ikke etableres en krypteret forbindelse mellem din computer og serveren.

Faktisk er dit indlæg et glimrende eksempel på, hvorfor udbydere skal træffe det valg for deres kunder, som uden tvivl ikke har den fornødne indsigt (teknisk) til at se den risiko der er. 

Det skal i øvrigt ikke opfattes som nedsættende overfor dig, men blot som en helt generel betragtning af langt de fleste mennesker. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 16:04

IværksætterGen:

Må jeg lige tilføje at jeg har og bruger også Zxnet og har aldrig haft problemer med dem, aldrig hackere eller noget. Hans priser er mere ind konkurrence dygtige..

Tak, det var rart at høre :-)

Jeg begynder at overveje om det var det værd at tilbude gratis webhoteller til amino'er, det er ikke ligefrem fedt at blive udstillet som uansvarlig og hvad der ellers antydes.

Her på Amino skulle man hjælpe hinanden.

Andre som vil tilbyde en god pris til aminoer bør overveje om det er det rette sted.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:09

Peter Nilsson:

Tak, det var rart at høre :-)

Jeg begynder at overveje om det var det værd at tilbude gratis webhoteller til amino'er, det er ikke ligefrem fedt at blive udstillet som uansvarlig og hvad der ellers antydes.

Her på Amino skulle man hjælpe hinanden.

Andre som vil tilbyde en god pris til aminoer bør overveje om det er det rette sted.

Hold nu op. Der bliver spurgt til SSL og påpeget, at det er en sikkerhedsbrist (hvilket det er), at du ikke som standard anvender det på dit kontrolpanel og webmail. Stop nu med at gøre dig selv til martyr, og få det installeret. Hvor mange flere skal sige det, før end du tror på det?

Kh teknikeren.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:11

Peter Nilsson:
Her på Amino skulle man hjælpe hinanden

Og det er netop forsøget. At hjælpe folk til at forstå den risiko der er som konsekvens for deres valg. Hvis de kan leve med den risiko - så er alt jo fryd og gammen.

Den eneste der udstiller dig, er dig selv når du skriver ting som "vil ikke" og "ikke enig" i ting der er fakta og ting som hver eneste dag er skyld i at mange mennesker får deres passwords eksponeret og deres personlige oplysninger stjålet.

/Frands - HelpSoft ApS

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frands:
Hvis du logger på din e-mail f.eks. fra et tog, så kan hvem som helst det vil det i toget i princippet se din kode, fordi der ikke etableres en krypteret forbindelse mellem din computer og serveren.

Baah så tager jeg sgu chancen, hvad har jeg at miste? Tror ikke Mærsk har deres email hos zxnet, det er til små forbrugere, der faktisk er ligeglad med om de bliver hacket, fordi jeg tror hackeren bliver skuffet, når han ser den første mail fra moster anna.

Og for det andet køre jeg ikke i tog.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:15

IværksætterGen:

Frands:

Baah så tager jeg sgu chancen, hvad har jeg at miste? Tror ikke Mærsk har deres email hos zxnet, det er til små forbrugere, der faktisk er ligeglad med om de bliver hacket, fordi jeg tror hackeren bliver skuffet, når han ser den første mail fra moster anna.

Jamen så er der jo heller ingen tvivl om, at du har valgt den rigtige udbyder til dit behov. Smile

/Frands - HelpSoft ApS

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 16:17

Frands:
Den eneste der udstiller dig, er dig selv når du skriver ting som "vil ikke" og "ikke enig" i ting der er fakta og ting som hver eneste dag er skyld i at mange mennesker får deres passwords eksponeret og deres personlige oplysninger stjålet.

nej det skyldes som regel andre fakturer som feks. brug af sql injections og udnyttelse af eventuelle svagheder på de websites som der er tale om, noget som SSL ikke beskytter imod.

Et SSL site er også sårbar overfor almindelig casual hacking.

Et ikke SSL site er derudover sårbar overfor at der er en som opsnapper datatrafik på vejen til serveren og det kræver adgang til at sniffe data, hvilket kun kan lade sig gøre ved at være tæt på en af de routere som trafikken går igennem, dvs på samme switch eller trådløse net.

Jeg tror nu godt mine kunder kan finde ud af om de vil risikere at bruge almindelig POP3/IMAP/SMTP/WEBMAL som ikke er krypteret, så dumme er de nu ikke, men de har bare den samme holdning som mig.

Sikkerhed er godt, men det er altid en opvejelse om fordele og ulemper.

SSL giver en meget højere belastning af servene og er derfor fravalgt fordi ulemperne i mit setup er for store.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:19

Frands:

IværksætterGen:

Frands:

Jamen så er der jo heller ingen tvivl om, at du har valgt den rigtige udbyder til dit behov. Smile

Nej og jeg er ikke den eneste, tror ikke zxnet.dk kunder har de store planer, om ikke at blive hacket, enhver hacker med lidt sans for hvad de laver, kan hacke hvem som helst de vil.. Og dig, og meebox.. Who the fuck cares?

Synes i skal stoppe denne hacke snak, tror Peter har hørt nok. Zxnet.dk er nemt og anvende og tror også hans kunder føler sig sikre, ellers havde de nok ikke valgt ham! :)

- OUT

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:42

Jeg har ikke krypteret nogle af mine forbindelser hos min server i Canada eller dem i Tyskland. Hverken til mine kontrolpaneler, webmails, FTP, osv.

Årsagen er simpel - jeg har ikke brug for det; jeg har - ud fra min viden og erfaring - taget den beslutning. Og som udgangspunkt er det heller ikke noget mine udbydere tilbyder på deres shared hosting setup - så jeg ved ikke helt hvorfor I synes det er noget som man bare har som udgangspunkt...

Jeg vil ikke have nogle betænkeligheder ved at bruge zxnet overhovedet - jeg er sikker på at hvis jeg som kunde hos zxnet ville have nogle spørgsmål til sikkerheden, ville Peter også rådgive (som den fagmand han nu er, som har et omdømme at pleje) og sikre sig at kunden får det denne har brug for.

Og jeg forstår så ikke hvorfor I skal sidde og fortælle Peter hvad han 'bør' - er det hans eller jeres forretning det går udover, hvis I virkelig mener at det er så banalt? I kan da bare vente på at Peters kunder bliver utilfredse med sikkerhedsniveauet og hopper over til jer - selvom jeg ikke lige kunne forestille mig at det bliver tilfældet.

Og så kan jeg godt lide ironien I at I taler om dårlig omtale for Peters forretning i den her tåbelige diskussion...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:20

Repox:
Og jeg forstår så ikke hvorfor I skal sidde og fortælle Peter hvad han 'bør' - er det hans eller jeres forretning det går udover, hvis I virkelig mener at det er så banalt? I kan da bare vente på at Peters kunder bliver utilfredse med sikkerhedsniveauet og hopper over til jer - selvom jeg ikke lige kunne forestille mig at det bliver tilfældet.

Enig. Jeg kunne måske have forstået denne tråd, såfremt Peter havde fremturet med at han var mere sikker end andre webhosts, det kan jeg dog ikke umiddelbart ikke se at han har gjort ! Jeg ved ikke om det her kan skyldes nogen er presset på deres indtjening eller hur?

No offence intended :-) , Meebox, men hvad pokker laver i denne her tråd, det plejer da ikke at væres jeres stil?!?

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)