Ingen problemer på vores front. Jeg blev bare lidt forarget, og var uforstående over for Peters holdning til sikkerheden. Men Peter har taget et valg, og det er fint med mig, så længe han er klar over de konsekvenser det kan indebære. Det minder mig om min far. Han låser ikke døren, medmindre han er mere end en dag væk fra huset. På trods af at det er ude for byen, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke låser døren. Men han forstår jo godt konsekvensen, og mon ikke det ændrede sig hvis det gik galt en dag. Basalt set er det jo det samme i dette tilfælde. Jeg forstår ikke holdningen, og jeg anbefaler at zxnet sikre sig, men jeg kan og vil ikke bestemme over Peters valg og handlinger. |
Patrick - Meebox:Ingen problemer på vores front. Jeg blev bare lidt forarget, og var uforstående over for Peters holdning til sikkerheden. Men Peter har taget et valg, og det er fint med mig, så længe han er klar over de konsekvenser det kan indebære.
Det minder mig om min far. Han låser ikke døren, medmindre han er mere end en dag væk fra huset. På trods af at det er ude for byen, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke låser døren. Men han forstår jo godt konsekvensen, og mon ikke det ændrede sig hvis det gik galt en dag. Basalt set er det jo det samme i dette tilfælde. Jeg forstår ikke holdningen, og jeg anbefaler at zxnet sikre sig, men jeg kan og vil ikke bestemme over Peters valg og handlinger.
Det har i øvrigt intet med Meebox med at gøre. Det er helt personligt at jeg deltager her. :-)
Mit system er bestemt ikke åbent for hackere, det syntes jeg du antyder og det er ikke korrekt.
Alle services overvåges og eventuelle forsøg på at gætte sig til koder og konti resulterer i at det pågældende ipnummer som trafikken kommer fra blivet lukket.
Sikkerheden er skam god og kunne forbedres yderligere med SSL, men jeg syntes det er overdrevet at sikre det med kryptering også...især når man tænker på hvordan det belaster servicne yderligere.
Vil mene at sikkerheden er ganske pæn set i folhold til andre udbydere, hverken værre eller bedre, der er andre aspekter i sikkerhed en en simpel SSL kryptering, der er backups også og andre ting som kan udgøre trusler.
Patrick, jeg syntes du fremlægger mig som uvidende/naiv og det er ikke tilfældet, mine valg er skam gennemtænkt og jeg driver det så professionelt jeg kan ud fra de resssourcer jeg har til rådighed.
Skulle der komme en kunde forbi som jeg kan fornemme har behov for en højere sikkerhed så har jeg intet problem med at henvise til en anden udbyder.
På ZXNET.DK får man en ganske god sikkerhed til prisen.