Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min host synes, at jeg er en belastning ;)

Side 8 ud af 10 (99 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:
Så hvis du kører dansk, så skift til engelsk.

Jeg kører den danske, men det er da slut nu!

Og så vil jeg nok bede Unoeuro hjælpe mig med databasen. Jeg spurgte dem iøvrigt  vedr. serverflytning, og det var de positive overfor. Så der er stadig åbent for dialog med dem :-)

Tak igen, Kasper, og god weekend! (gælder alle - ja alle -  i tråden ;-))

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

T-Nielsen:

Kasper:
Så hvis du kører dansk, så skift til engelsk.

Jeg kører den danske, men det er da slut nu!

Og så vil jeg nok bede Unoeuro hjælpe mig med databasen. Jeg spurgte dem iøvrigt  vedr. serverflytning, og det var de positive overfor. Så der er stadig åbent for dialog med dem :-)

Tak igen, Kasper, og god weekend! (gælder alle - ja alle -  i tråden ;-))

Velbekomme! & dejligt at se, at en løsning tegner sig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35

Hvordan går det med flytningen af Wordpress-installationen?

Wordpress 3.2 udfaser understøttelse af php 4 og mysql 4, hvilket skulle resultere i langt mere effektiv kode.

Jeg har skiftet til seneste beta build på to sites, og det kører langt mere snapt, må man sige.

Så det er også en mulighed -- for den modige.

Installeres nemmest via Wordpress Beta-pluginet, som ligger sig i Tools og gør det muligt at vælge mellem stable builds og latest builds. Bemærk, at man ikke nødvendigvis kan rulle tilbage til stable, da databasen kan have forskellig struktur efter en opgradering. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:00

Kasper:

Hej Kasper,

Jeg er endnu ikke gået igang med flytning, men er dog i gang med en manuel opsplitning af databasen. Det tager ufattelig lang tid, men jeg foretrækker nu alligevel at gøre det selv, og dermed selv være ansvarlig for at det går godt. Der er nok også grænser for hvor meget jeg kan trække på support, for 1 euro om måneden ;-)

Iøvrigt har de meddelt mig, at jeg ikke længere bruger så mange ressourcer, så det har åbenbart virket, at optimere. Dette giver mig lidt ekstra tid til at finde en ordentlig løsning som holder på langt sigt.

Det lyder meget interessant med 3.2. Jeg vil teste på en af mine andre sider, og hvis det går godt, så tør jeg nok godt prøve......

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:40

T-Nielsen:

Kasper:

Hej Kasper,

Jeg er endnu ikke gået igang med flytning, men er dog i gang med en manuel opsplitning af databasen. Det tager ufattelig lang tid, men jeg foretrækker nu alligevel at gøre det selv, og dermed selv være ansvarlig for at det går godt. Der er nok også grænser for hvor meget jeg kan trække på support, for 1 euro om måneden ;-)

Iøvrigt har de meddelt mig, at jeg ikke længere bruger så mange ressourcer, så det har åbenbart virket, at optimere. Dette giver mig lidt ekstra tid til at finde en ordentlig løsning som holder på langt sigt.

Det lyder meget interessant med 3.2. Jeg vil teste på en af mine andre sider, og hvis det går godt, så tør jeg nok godt prøve......

Det lyder jo rigtigt godt! Yet Another Related Posts-plugin'et har ry for at være en ressourceskurk. Hvad angår Wordpress 3.2, så gik det godt for 2 ud af 3 af mine sites. Det sidste kører fint, men den venstre adminsidebar røg i svinget.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:27

Jeg bumper lige dette indlæg, da jeg står i samme situation og hos samme udbyder. Har over 15.000 unikke besøg per måned og over 350.000 sidevisninger.Jeg bruger omkring 60 GB trafik per måned.

Jeg bruger for meget cpu. cpu peak er en stor del af dagen på max og brugerne klager over at siden er langsom til tider. Jeg har fået optimeret en del med w3 cache, men har for kort tid siden fået endnu et stort trafikboost, så nu har jeg samme problem igen.

Der er muligheden for en vps, men jeg tror ikke jeg har den fornødne tekniske viden til at bruge en vps. Jeg kan ikke opgraderer eller købe mig til mere cpu.

Jeg søger en mellemløsning, som det der snakkes om med vps managed løsning, men indtægten er ikke så stor, at jeg kan betale de høje priser jeg har set indtil videre. Så er der mulighed for et webhotel, hvor jeg har flere ressourcer eller en vps managed løsning, til rimelig pris?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

liilii:

Jeg bumper lige dette indlæg, da jeg står i samme situation og hos samme udbyder. Har over 15.000 unikke besøg per måned og over 350.000 sidevisninger.Jeg bruger omkring 60 GB trafik per måned.

Jeg bruger for meget cpu. cpu peak er en stor del af dagen på max og brugerne klager over at siden er langsom til tider. Jeg har fået optimeret en del med w3 cache, men har for kort tid siden fået endnu et stort trafikboost, så nu har jeg samme problem igen.

Der er muligheden for en vps, men jeg tror ikke jeg har den fornødne tekniske viden til at bruge en vps. Jeg kan ikke opgraderer eller købe mig til mere cpu.

Jeg søger en mellemløsning, som det der snakkes om med vps managed løsning, men indtægten er ikke så stor, at jeg kan betale de høje priser jeg har set indtil videre. Så er der mulighed for et webhotel, hvor jeg har flere ressourcer eller en vps managed løsning, til rimelig pris?

hvilken hjemmeside er der tale om? grunden til jeg spørger, er fordi hvis det er CPU peak der er problemet, så kunne noget tyde på at du ikke har sat det ordentligt op, samt optimeret hastigheden hvor du kunne gøre det. Jeg har hjemmesider på min server som bruger mere end det dobbelte i trafik pr måned, men stort set ingen belastning.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

VPS Pro har ingen trafikbegrænsninger på vores virtuelle servere - så de er også perfekte til store sites med tung trafik.

Vi vejleder meget gerne inden køb - så skriv til os med jeres behov - så finder vi en god pris til jer.

MVH

VPS Pro Support

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 12:08

VPS Pro Support:

VPS Pro har ingen trafikbegrænsninger på vores virtuelle servere - så de er også perfekte til store sites med tung trafik.

Undskyls, men vpspro.dk ser ikke ud til at resolve rigtigt...

Side 8 ud af 10 (99 indlæg)