Det lyder da bare rigtig godt. Jeg vil straks skrive til support og bede om en flytning. Jeg var ikke klar over muligheden, før en bruger her på Amino gjorde mig opmærksom på det. Det ville jo være rigtigt nyttigt for mig, at kunne overvåge mit ressourceforbrug, så jeg kan se hvilke af mine tiltag der gør en forskel. For som du kan læse i tråden, er I ikke de eneste der gør en indsats for at holde min side kørende. Det gør jeg også selv, og jeg har faktisk startet tråden i håb om at få hjælp til bl.a at finde årsagen til belastningen. |
Henrik Nielsen:T-Nielsen:Jeg overskrider ikke nogle angivne specifikationer. Mit materiale fylder 8% af den plads som er tilrådighed, og de fastholder, at de har fri trafik. Istedet henviser de til, at jeg må have noget tungt liggende, som belaster serveren. Mit problem er, at jeg ikke kan gennemskue hvad det skulle være.
Og det gør de for at slippe af med dig. Jeg syntes det ville virke mere seriøst hvis de valgte at opsige dit webhotel eller endnu bedre, hvis de ydede den support, der skulle til for at hjælpe dig videre
Interresant at se at det denne gang er unoeuro, et webhotel, der ellers bliver rost meget herinde på disse kanter
Det grundlæggende problem er vel, at et webhotel til 9 kroner per måned ikke kan forventes at drive en Wordpress-installation med 20-50K unikke månedlige besøgende.UnoEuro gi'r jo fri trafik -- og al den plads, man har betalt for. Problemet er cpu, ram og io. Det har det vel altid været. Uanset prisniveau for webhotellerne.Jeg tror, CloudLinux vil komme til at betyde en større grad af transparens på markedet for webhoteller. En ændring, jeg hilser velkommen.