Og det gør de for at slippe af med dig. Jeg syntes det ville virke mere seriøst hvis de valgte at opsige dit webhotel eller endnu bedre, hvis de ydede den support, der skulle til for at hjælpe dig videre
Undskyld men det er sørme noget af en påstand.
Vi er bestemt ikke interesseret i at komme af med kunder, ikke en eneste.
1) Vi har en redundant 10GBit flatrate forbindelse der står og keder sig, så brug al den trafik du har lyst til, vi er rivende ligeglade. Om en kunde bruger 1TB trafik om dagen, eller 1MB, betaler vi det samme til vores leverandør.
2) Vi har midlertidigt lukket for dette webhotel da webhotellet gør at serveren går ned. Det tror jeg alle de andre kunder (en del også fra Amino) på serveren er rimelig tilfredse med.
3) Vi har ikke modtaget nogen anmodning om at flytte webhotellet til en anden server, hvis vi havde, havde vi naturligvis gjort det.
4) Vi har hjulpet kunden så godt som vi kan. I sidste ende er det ikke vores opgave at gå ind og optimere en Wordpress installation og isolere flaskehalse. (Selv om vi ofte gør det for at holde en server oppe)
Når en kunde oplever at være årsag til problemer, gør vi alt for at hjælpe dem holde deres side kørende, men i sidste ende har vi altså el del andre kunder på pågældende server, som ikke skal lide fordi en enkelt kunde bruger for mange CPU/RAM ressourcer og gør serveren utilgængelig.
Tro det eller ej, så har du ikke regnet alt ud omkring vores virksomhed og gøremåder, derfor syntes jeg din kommentar er decideret upassende - især når du driver konkurrerende virksomhed.
PS. Arbejder hos UnoEuro.
Beklager det sure opstød.