Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min host synes, at jeg er en belastning ;)

Side 5 ud af 10 (99 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

T-Nielsen:

Jeg overskrider ikke nogle angivne specifikationer. Mit materiale fylder 8% af den plads som er tilrådighed, og de fastholder, at de har fri trafik. Istedet henviser de til, at jeg må have noget tungt liggende, som belaster serveren. Mit problem er, at jeg ikke kan gennemskue hvad det skulle være.

Og det gør de for at slippe af med dig. Jeg syntes det ville virke mere seriøst hvis de valgte at opsige dit webhotel eller endnu bedre, hvis de ydede den support, der skulle til for at hjælpe dig videre

Interresant at se at det denne gang er unoeuro, et webhotel, der ellers bliver rost meget herinde på disse kanter

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:42

KTJ-Media.dk:
At cache siden er fx det jeg skrev om tidligere i denne tråd. Som jo gør at den laver dit website om til statiske filer

Nårh ja! :-) men forudsætter det ikke at siden er oppe at køre? Jeg forstod det sådan, at fx. WP Super Cache netop havde den funktion, at den omdanner php-filerne til html, er dette korrekt?

Tak for dit tilbud om hjælp :-)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:49

T-Nielsen:

KTJ-Media.dk:
At cache siden er fx det jeg skrev om tidligere i denne tråd. Som jo gør at den laver dit website om til statiske filer

Nårh ja! :-) men forudsætter det ikke at siden er oppe at køre? Jeg forstod det sådan, at fx. WP Super Cache netop havde den funktion, at den omdanner php-filerne til html, er dette korrekt?

Ja det er korrekt, men som jeg også skrev tidligere, er det vigtigt at man aktivere pluginets funktioner (det er ikke nok bare at aktivere selve pluginet) opsætter det korrekt. Men jo den laver statiske HTML filer af dine forskellige sider på hjemmesiden... Ved ikke hvad du mener med oppe at køre?
T-Nielsen:
Tak for dit tilbud om hjælp :-)
Og det var da så lidt

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:50
Hmmm - jeg kan ikke lave TAG i dette svar, grundet ny editor der ikke virker i Chrome på MAC. @T-Nielsen: Du kan læse om cache her: http://mortenredder.dk/wordpress/plugins/top-3/top-3-bedste-cache-plugins-til-wordpress/
Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 08:52

Henrik Nielsen:
Og det gør de for at slippe af med dig.

Ja, det er også den konklussion jeg er nået frem til :-( . Hvorfor foreslår de mig en VPS-løsning, fremfor et tilbud om, at opgradere mit hotel hos dem? Det ville jeg da gøre, hvis jeg var udbyder. Undrer mig også over, at de ikke på en eller anden måde dokumenterer mit ekstremt høje ressourceforbrug. Jeg kan desværre ikke selv se det i mit kontrolpanel.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 08:56

KTJ-Media.dk:
Ved ikke hvad du mener med oppe at køre?

Mente bare, at sitet skal være aktivt for at jeg kan cache det, og der er jo desværre lukket nu.

Tilmeldt 9. May 11
Skrevet kl. 09:17

Kasper:
Det er som sagt også sket for mig. Hvilke udbydere har du i kikkerten?

Da jeg har erotisk materiale på siden (dog kun i tekstform), har jeg først og fremmest kig på netplads.dk og Servage.net, da de tillader dette.

Men hvis nogen har andre forslag, er de velkomne til at skrive her, eller en PM til mig. Men som sagt: det skal være tilladt at have erotisk materiale.

Kasper, hvordan greb du det an med flytning? Ved du, om jeg kan lave en ny wordpress installation, og flytte selve databasen til det nye hotel, eller skal jeg importere i Wordpress. Jeg synes ikke sidstnævnte løsning er optimal, da jeg tidligere har haft problemer med at kategorier ikke fungerede efter en import. Jeg har cirka 2000 indlæg.

1/3 af mine besøgende kommer fra søgemaskiner, og jeg ville være virkelig ked af at blive smidt af Google under en flytning. Lige nu har jeg redirect på, så skaden er ikke så stor, men der skal ske noget, snart!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:19

jo, jo, du har vel stadig adgang til FTP, eller har filerne liggende på din computer? for så kan man jo teste og se hvor fejlen ligger. Det er ikke så tit jeg har set webhoteller brokke sig, og når de gør det er det fordi der er en fejl et eller andet sted. Dog har jeg kun oplevet at de så har lavet de tests som jeg nu tilbyder dig. som plejer at fortælle nogenlunde hvor flaskehalsen er henne.

Men hvad har de bare lukket for din hjemmeside, og kan man så ikke se den etc? eller har de bare midlertidigt lukket den ned?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 10:46
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 8 person

Henrik Nielsen:
Og det gør de for at slippe af med dig. Jeg syntes det ville virke mere seriøst hvis de valgte at opsige dit webhotel eller endnu bedre, hvis de ydede den support, der skulle til for at hjælpe dig videre

Undskyld men det er sørme noget af en påstand.
Vi er bestemt ikke interesseret i at komme af med kunder, ikke en eneste.

1) Vi har en redundant 10GBit flatrate forbindelse der står og keder sig, så brug al den trafik du har lyst til, vi er rivende ligeglade. Om en kunde bruger 1TB trafik om dagen, eller 1MB, betaler vi det samme til vores leverandør.

2) Vi har midlertidigt lukket for dette webhotel da webhotellet gør at serveren går ned. Det tror jeg alle de andre kunder (en del også fra Amino) på serveren er rimelig tilfredse med.

3) Vi har ikke modtaget nogen anmodning om at flytte webhotellet til en anden server, hvis vi havde, havde vi naturligvis gjort det.

4) Vi har hjulpet kunden så godt som vi kan. I sidste ende er det ikke vores opgave at gå ind og optimere en Wordpress installation og isolere flaskehalse. (Selv om vi ofte gør det for at holde en server oppe)

Når en kunde oplever at være årsag til problemer, gør vi alt for at hjælpe dem holde deres side kørende, men i sidste ende har vi altså el del andre kunder på pågældende server, som ikke skal lide fordi en enkelt kunde bruger for mange CPU/RAM ressourcer og gør serveren utilgængelig.

Tro det eller ej, så har du ikke regnet alt ud omkring vores virksomhed og gøremåder, derfor syntes jeg din kommentar er decideret upassende - især når du driver konkurrerende virksomhed.

PS. Arbejder hos UnoEuro.

Beklager det sure opstød.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:05

Tom Sommer:
Tro det eller ej, så har du ikke regnet alt ud omkring vores virksomhed og gøremåder, derfor syntes jeg din kommentar er decideret upassende - især når du driver konkurrerende virksomhed

Jeg skal først og fremmest beklage at du finder mit indlæg upassende, det var bestemt ikke tilsigtet. Du må forstå at jeg først og fremmest udtaler mig som privatpersonen Henrik Nielsen, at der står Megahost.dk i min signatur, det står der fordi at jeg spiller med åbne kort. Jeg har iøvrigt flere gange hjulpet UnoEuro kunder, endda U/B ;-) Så slem er jeg altså hellere ikke

Tom Sommer:
4) Vi har hjulpet kunden så godt som vi kan. I sidste ende er det ikke vores opgave at gå ind og optimere en Wordpress installation og isolere flaskehalse. (Selv om vi ofte gør det for at holde en server oppe)

Det har i sikkert, men måske skulle du hellere have brugt krudtet på jeres kunde istedet for mig , for grunden til at hun skriver herinde er vel sagtens hun ikke føler at hun får den rette hjælp? Derudover vil jeg naturligvis ikke blande mig i jeres kundeservice.

Side 5 ud af 10 (99 indlæg)