Hej Henning.
|
H€nning (Aminos største spradebasse):Rune Gjersvik:I overskriften har trådstarteren skrevet: Citat: "Del dine personlige erfaringer", citat slut. Hans debat er henvendt til dem som har personlige erfaringer med MLM/NM, og det er der så nogle der ikke har forstået.
Mvh. Rune.Kære Rune
hvis ikke dette her kan siges og være nedsættende om en person "Hans indlæg er helt sorte, enten er han på stoffer eller også er han så intelligent samtidig med han er illiterær, så han ikke formår at skrive hvad hans hjerne signalerer."
Og det kan tillades så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro. Jeg vil gerne her protestere mod dette udsagn om en anden Amino bruger. Og hvis ikke du påpeger det overfor Jan der har skrevet det, så giver jeg ikke en skid for dig som moderator. Så kan jeg ikke se dig som værende upartisk. Det er direkte personligt
Interessant indlæg fra en der har kaldt os andre:
Fordækte, tvivlsættende, kyniske, nedladende, 2nd hand iværksættere, til grin og været groft insinuerende i en og samme tråd samt terroriseret Amino dagevis med alskens tilsvarende nedsættende ligegyldigheder i andre tråde.
Hvor længe tror Du normalt tænkende individer gider at finde sig i den slags?
Men sjovt at se en person der direkte har tilsvinet en moderator groft og hensynsløst (i et nu slettet indlæg) nu trække partiskhedskortet sammen med en klagesang, det er humor fra morgenstunden.
Må faktisk give Rune at han er en tålmodig moderator.