Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 19 ud af 21 (205 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning.

Det var myntet på alle herinde. Jeg foreslår at du og andre for den sags skyld anmelder de indlæg, via "Mere" knappen, du/I finder krænkende, og så bliver det taget derfra. Tak fordi at du ta´r det roligt.

@Entrepreneur-Jan, du må meget gerne tage det stille og roligt, det samme gælder for Henrik R. Hold debatten i en god tone.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 06:34 | Låst

H€nning (Aminos største spradebasse):

Rune Gjersvik:

I overskriften har trådstarteren skrevet: Citat: "Del dine personlige erfaringer", citat slut. Hans debat er henvendt til dem som har personlige erfaringer med MLM/NM, og det er der så nogle der ikke har forstået.

Mvh. Rune.

Kære Rune

hvis ikke dette her kan siges og være nedsættende om en person "Hans indlæg er helt sorte, enten er han på stoffer eller også er han så intelligent samtidig med han er illiterær, så han ikke formår at skrive hvad hans hjerne signalerer."

Og det kan tillades så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro. Jeg vil gerne her protestere mod dette udsagn om en anden Amino bruger. Og hvis ikke du påpeger det overfor Jan der har skrevet det, så giver jeg ikke en skid for dig som moderator. Så kan jeg ikke se dig som værende upartisk. Det er direkte personligt

Interessant indlæg fra en der har kaldt os andre:

Fordækte, tvivlsættende, kyniske, nedladende,  2nd hand iværksættere, til grin og været groft insinuerende i en og samme tråd samt terroriseret Amino dagevis med alskens tilsvarende nedsættende ligegyldigheder i andre tråde.

Hvor længe tror Du normalt tænkende individer gider at finde sig i den slags?

Men sjovt at se en person der direkte har tilsvinet en moderator groft og hensynsløst (i et nu slettet indlæg) nu trække partiskhedskortet sammen med en klagesang, det er humor fra morgenstunden.

Må faktisk give Rune at han er en tålmodig moderator.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:53 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Sådan hvem antyder du ikke er tænkende her.

Jeg har jo også været til afkøling, det er derfor det støder mig at du ikke kommer det, for du er en af dem der smider brænde på bålet, det er du bare ikke istand til at se selv.

Det nytter jo ikke at bære nag vel Jan ellers så må vi jo mødes og drikke noget te så vi kan få problemerne ud af verden. Lad os nu holde god tone i trådene også dem om MLM

No hard feelings

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:56 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Sådan hvem antyder du ikke er tænkende her.

Læs tråden igennem, så kan den "nye" Henning selv vurdere det. Og læs nu det jeg skriver! Jeg skriver ikke at folk ikke tænker, jeg skriver indirekte at der er nogen der ikke tænker normalt.

Jeg har jo også været til afkøling, det er derfor det støder mig at du ikke kommer det, for du er en af dem der smider brænde på bålet, det er du bare ikke istand til at se selv.

Nu var det ikke mig der skriver sort og er helt udenfor rækkevidde i forbindelse med trådens emne samt det der skrives og svares på. Så jeg skriver som jeg skriver. Problemet er der skal flere Plus´er til at stoppe sådan en idiot og blokere, men det må jo bare være måden fremover, så man slipper for den tågesnak der ikke er relevant.

Det nytter jo ikke at bære nag vel Jan ellers så må vi jo mødes og drikke noget te så vi kan få problemerne ud af verden. Lad os nu holde god tone i trådene også dem om MLM

Henning, er du ikke venlig at lade være med at tro at du ved hvordan jeg tænker? Jeg bærer ikke nag, mit liv er for kort til den slags. Men jeg husker fantastisk godt. Og en ting er du har været sendt til afkøling, det kan man ikke bruge til noget. Indtil du uforbeholdent kommer med en undskyldning i PB overfor dem du har svinet til uberettiget, så er du ingenting i min bog. Og jeg har det fint med hvis jeg er ingenting i din bog.

No hard feelings

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:33 | Låst

Du bliver ved med at hente gammelt snavs frem, som jeg er straffet for, det er og bære nag i min bog.

Jeg synes stadig du lidt for smart jeg skal undskylde, men det skal du ikke du har kaldt folk alt fra debil til ilitterær. 

For at gøre en lang historie kort så gider jeg ikke bruge mere tid på dig, andet end jeg holder øje med den måde du skriver til folk på, for så at slå dig hårdt i hovedet med det når du falder ved siden af.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:40 | Låst

Du bliver ved med at hente gammelt snavs frem, som jeg er straffet for, det er og bære nag i min bog.

Jeg kan ikke såmænd ikke se der er noget du er straffet for, din tone i debatten indtil Runes indgriben var som den var.

Jeg synes stadig du lidt for smart jeg skal undskylde, men det skal du ikke du har kaldt folk alt fra debil til ilitterær. 

Jeg har skrevet det om dig og en der havde samme opførsel som dig, at skrive fuldstændig idiotisk uden indhold og uden man var istand til at nå "ind" til dig eller ham. Det er et faktum. Du behøver ikke undskylde hvis ikke du vil, men du har svinet en branche til med langt flere spydigheder end dem ovenfor anført, det er også et faktum.

For at gøre en lang historie kort så gider jeg ikke bruge mere tid på dig, andet end jeg holder øje med den måde du skriver til folk på, for så at slå dig hårdt i hovedet med det når du falder ved siden af.

Så for at gøre en lang historie kort, så har du i flere MLM debatter formået at svine en hel del til, mistænkeliggøre folk UDEN belæg osv osv osv osv.. Om du følger min gøren og laden er jeg iskold overfor. Når folk opfører sig som Du har gjort og den anden her, så er det eneste I måske forstår er hvordan man (her jeg) opfatter jer. Skriver man det pænt reagerer jeres typer ikke, skriver man det som det bør skrives, så piver I. Modsat dine udtalelser og postulater i flæng, så er mine udtalelser konkrete og direkte.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 14:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning og Jan, jeg synes at det ville klæde jer begge at tage jeres uoverensstemmelser over privatbesked, og få det afklaret der, i stedet for at ødelægge endnu en debat.

En anden mulighed, er at I stopper med at konversere med hinanden, for det her holder ikke, som det er nu.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:44 | Låst

Rune Gjersvik:

Henning og Jan, jeg synes at det ville klæde jer begge at tage jeres uoverensstemmelser over privatbesked, og få det afklaret der, i stedet for at ødelægge endnu en debat.

En anden mulighed, er at I stopper med at konversere med hinanden, for det her holder ikke, som det er nu.

Mvh. Rune.

YesYesYes

Ja jeg må konstatere at Amino ikke er for alle. Havde det været mange andre (dem med lavere antal point) var tråden forlængst enten blevet låst eller slettet. Har jeg i min Amino tid set masser af eksempler på. Jeg ved forøvrigt hellere ikke hvad forskellen er på om trådene bliver låst eller slettet. ?

Disse forskelligheder i behandlinger kan måske skyldes vagthavende moderator, og dennes indstillinger (forståedelig nok) eller andre forhold. Jeg synes dog det er højest uheldigt.

Og netop debatører med så "mange" point burde istedet hoide kæft eller tilsende hverandre PM, som jo netop disse i den grad kender til.

Ovenstående er blot et af mange eksempler på det sidste der viser at Amino kun et et delvis åben forum.

Eksempelvis blev tråden "Er dette "godt" SEO arbejde ? Hvad synes I ? Og hvad med moral og etik ? - lukket. Trods begge debatører var "aktive" i debatten, og dermed selv havde ønsket åbne ytringerne. Jeg kender ikke årsagen, trods jeg har sendt e-mail til support om forholdet og med hvilke begrundelser tråden blev lukket? Men UPS var den væk, da jeg selv forsøgte og sende et bidrag.

Så på Amino skal man åbenbart passe på med at sende for lange bidrag, da det kan være spildt arbejde, og det var det i mit tilfælde. Men så "lærte" jeg også af det - sørgeligt, man kunne måske havde forventet at man selv gik en e-mail om varsling af deadline til bevarelse. ?

Man kan godt fra Amino få så mange andre e-mail, så kunne det måske også have være sket i mit tilfælde. Men som jeg også skrev til Amino Suppot, man kan bare hold "snotten væk".

Kedeligt at man selv som involveret ikke fik lejlighed til at tage til genmæle på indlæg fra ens meddebatør.

Men det kan være at jeg senere bliver klogere på dette. ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:53 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Og netop debatører med så "mange" point burde istedet hoide kæft eller tilsende hverandre PM, som jo netop disse i den grad kender til.

Hej Ib

Nu er jeg jo en af dem med mange point, så jeg går ud fra at jeg er med i ovennævnte kategori.

Jeg er ikke af den opfattelse at der sker en forskelsbehandling, da jeg også er blevet pålagt ordentlig opførsel af Rune.

Det jeg dog tror, er tilfældet her, er at denne tråd er ekstremt informativ på mange leder og kanter og den har indtil nogle enkeltes utidige indblanden været ganske konstruktiv.

Det er muligt at der i bedømmelsen for hvorvidt tråden skulle låses eller slettes taget højde for nogle andre Aminoers sprogbrug op til kulminationer hvor jeg får nok og begynder at skrive min direkte mening om enkelte andre Aminoer.

For at få det fulde billede bør du nok læse alle Hennings indlæg igennem, og der vil du faktisk se, at op til et vist punkt der har været udvist ganske stor tålmodighed.

Jeg kan og vil ikke acceptere at blive kategoriseret på den måde som Henning tidligere har gjort, og jeg kan og vil ikke lade det stå ubesvaret hen.  Der er et enkelt indlæg her fra Henning der er blevet slettet og som ikke tåler dagens lys, for havde MT set det, så er jeg forholdsvis sikker på at Henning havde været fortid på Amino.

Hvis jeg uden belæg, uden saglig/faglig begrundelse begyndte at svine alle malere til, så håber jeg også du ville reagere.

Jeg er stolt af det jeg kan og det jeg gør, og er der nogen der uden begrundelse sviner mig til, så får de igen. Koster det mig eksklusion, så er det en konsekvens, og den tager jeg med oprejst pande, for heller blive ekskluderet end at være i "stue" med den type mennesker.

Som du ved er mit ordvalg, når tingene spidses til, meget direkte og til tider personlige, men de er ikke mere personlige end de er nøje valgt ud fra det mønster den pågældende person der tiltales har ageret. Det kan så være udtryk man helst ser foruden, men det er udtryk som sagt baseret på modpartens egne skrevne ord.

Sandheden som den opfattes kan til tider være hård og ubarmhjertig - men den kan også være en opkvikker.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:09 | Låst

Rune Gjersvik:

Mvh. Rune.

Hørt du har så meget ret. Det lagde jeg også op til i mit sidste indlæg til Jan men knægten har for meget østrogen i kroppen, så han vil have det sidste ord, for han ved bedre. men jeg skriver ikke til ham mere. Det har du mit ord på.

Side 19 ud af 21 (205 indlæg)