Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 18 ud af 21 (205 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig - eller gik der fuldstændig sort snak i den - for ca. 10 indlæg siden?

@Henrik -> Jeg mangler stadig at finde ud af, hvad din erfaring med MLM er?

Hvilken type kompensationsplan er det, du bygger dine udtalelser på?

Og så vil jeg da også gerne vide, hvorfor du hellere vil støtte Netto end din venner?

Ikke at der er noget galt i det - det er bare interessant at høre, om der er en logisk forklaring?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:23 | Låst

jeg bygger ikke på en "kompentationsplan" - har du intet at "value add" at byder på - betal licenserne og lad os da komme videre

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:29 | Låst

Sørrg hellere jer selv hvad det er i udbyder andet en varm luft! 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:47 | Låst

Allan I:

Er det bare mig - eller gik der fuldstændig sort snak i den - for ca. 10 indlæg siden?

@Henrik -> Jeg mangler stadig at finde ud af, hvad din erfaring med MLM er?

Hvilken type kompensationsplan er det, du bygger dine udtalelser på?

Og så vil jeg da også gerne vide, hvorfor du hellere vil støtte Netto end din venner?

Ikke at der er noget galt i det - det er bare interessant at høre, om der er en logisk forklaring?

Hans indlæg er helt sorte, enten er han på stoffer eller også er han så intelligent samtidig med han er illiterær, så han ikke formår at skrive hvad hans hjerne signalerer.

Men han evner ikke at føre debatten da hans postulater bare er henslunget sludder som han ikke kan underbygge.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:58 | Låst

Henrik R:

Sørrg hellere jer selv hvad det er i udbyder andet en varm luft! 

Bare fordi du ikke forstår systemet, kan du da godt tale pænt.

Dine kommentarer omkring bonus og kompensationsplan viser med al tydelighed, at du ikke helt ved, hvad du taler om, samt at du blander flere ting sammen.

Hvis du gerne vil vide, hvordan MLM fungerer - så er det jo bare at spørge.

Det der sorte snak og mudderkastning kommer man sgu ingen vegne med.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:56 | Låst

Man undres såre -

at turde er at miste fodfæste for en tid ikke at turde er at miste sig selv for altid ! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:16 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Hans indlæg er helt sorte, enten er han på stoffer eller også er han så intelligent samtidig med han er illiterær, så han ikke formår at skrive hvad hans hjerne signalerer.

Men han evner ikke at føre debatten da hans postulater bare er henslunget sludder som han ikke kan underbygge

Jeg synes nu heller ikke i har underbygget noget særligt. men jeg synes også at du er meget arrogant i din tone, jeg skriver det ikke for at starte en ballade igen, men man kan provokere på mange måder, og din måde at gøre det på vil jeg næsten gætte på at på gadeplan så var du røget i kanvassen.

Jeg bliver ihvertfald provokeret af din stikpiller

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:32 | Låst

H€nning (Aminos største spradebasse):

Jeg synes nu heller ikke i har underbygget noget særligt. men jeg synes også at du er meget arrogant i din tone, jeg skriver det ikke for at starte en ballade igen, men man kan provokere på mange måder, og din måde at gøre det på vil jeg næsten gætte på at på gadeplan så var du røget i kanvassen.

Jeg bliver ihvertfald provokeret af din stikpiller

Tråden er IKKE lavet for at noget skal underbygges, det har både du og han misforstået. Så det må skyldes enten

1. I ikke har læst det oprindelige indlæg.

2. I har læst det og forstår ikke dansk.

3. I har læst det og har ikke respekt for det man ønsker der skal være fokus på.

Jeg skal ikke underbygge noget i en tråd hvor jeg søger information.

På gadeplan er jeg såmænd meget mere ligefrem og direkte hvis jeg møder folk der opfører sig så tåbeligt, men sjovt nok så er de tåber man ser online aldrig sådan i virkeligheden.

Jeg vil altid komme med stikpiller til folk der kommer med latterlige intetsigende kommentarer eller som virker flyvske i deres argumentation. Den slags kan ikke bruges til noget, jeg kan ikke lære noget af dem og min verden er bedre uden dem. Derfor eksisterer den slags ikke i min hverdag eller virke.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I overskriften har trådstarteren skrevet: Citat: "Del dine personlige erfaringer", citat slut. Hans debat er henvendt til dem som har personlige erfaringer med MLM/NM, og det er der så nogle der ikke har forstået.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:35 | Låst

Rune Gjersvik:

I overskriften har trådstarteren skrevet: Citat: "Del dine personlige erfaringer", citat slut. Hans debat er henvendt til dem som har personlige erfaringer med MLM/NM, og det er der så nogle der ikke har forstået.

Mvh. Rune.

Kære Rune

hvis ikke dette her kan siges og være nedsættende om en person "Hans indlæg er helt sorte, enten er han på stoffer eller også er han så intelligent samtidig med han er illiterær, så han ikke formår at skrive hvad hans hjerne signalerer."

Og det kan tillades så ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro. Jeg vil gerne her protestere mod dette udsagn om en anden Amino bruger. Og hvis ikke du påpeger det overfor Jan der har skrevet det, så giver jeg ikke en skid for dig som moderator. Så kan jeg ikke se dig som værende upartisk. Det er direkte personligt

Side 18 ud af 21 (205 indlæg)