Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM hele sandheden, sådan som jeg ser den.

Side 4 ud af 10 (99 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jeg synes også jeg kan mærke på stemningen er der er flere der mener du er injurierede i dine udtalelser i et offentlig forum og til offentlig skue.

Tænker du ikke på som EDB mand at dette herinde står til evighed ?  Er du tjent med ? Eller udstiller du dig selv, i et forsøg på en person hertz ?

Jeg er ikke bange for mit omdømme, og vil de have mig i retten, så er der jo fare for at jeg bliver frikendt, og i så fald har jeg så ret i min påstand. De skal trods alt påvise at det ikke er kyniske handelsmetoder. Det er et game jeg godt tør tage til maksimum.

Skulle jeg tabe kan jeg jo altid trække en af dem baglæns for injurier, og så hente det tabte ind i igen. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:16 | Låst

Allan I:

Derudover behøver jeg heller ikke prøve at sælge hende maskinen - hvis hun synes den er pæn, eller hun kan lide kaffen, så spørger hun jo selv om, hvor jeg har købt den - hvis hun altså er interesseret i en ny kaffemaskine.

Og det vil jo være svært for mig at sælge den, hvis hun ikke kan lide udseendet af maskinen eller ikke kan lide smagen af kaffen - upåagtet om vi er i familie eller ej.

Så derfor forstår jeg ikke dit argument om - at det skulle være meget nemmere at sælge til venner og familie.

Vi ryger jo bare over i påstand mod påstand, det fører ingen vegne. Så det kan vi skrive frem og tilbage om fra nu af og til evig tid

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:16 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Henning:
eg sidder pt. alene på denne tråd resten er MLM tilhængere og jeg tryner den ene efter den anden. et par stykker truer med at melde mig og du har helt sluppet tøjlerne og nærmest latterlig gjort dig selv

Jeg synes absolut ikke du tryner nogen,

Jeg kan faktisk slet ikke se nogen vindere i den lille leg I har gang i, kun tabere.

At I vælger at bruge jeres krudt på disse barnligheder som jeg absolut slet ikke kan se noget formål i, er jeres egen sag. Men at Amino lader dette fortsætte, er mig en gåde.

Men held og lykke med jeres foretagende drenge. Det er da altid noget at I hygger jer :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:22 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:

Jeg er ikke bange for mit omdømme, og vil de have mig i retten, så er der jo fare for at jeg bliver frikendt, og i så fald har jeg så ret i min påstand. De skal trods alt påvise at det ikke er kyniske handelsmetoder. Det er et game jeg godt tør tage til maksimum.

Skulle jeg tabe kan jeg jo altid trække en af dem baglæns for injurier, og så hente det tabte ind i igen. 

Det er ikke korrekt, den som fremsætter påstanden skal også bevise denne. Hvis din påstand er at MLM folkene udviser kyniske salgsmetoder. Er det dig der skal bevise dette for at blive frikendt for injurier, og dermed straffri.

Det er ikke MLM folkene der skal bevise at de ikke er kyniske salgsfolk.

Du forsøger at vende tingene efter bedste Culpa reglen, men den gælder ikke ved brug af straffelovens § 267.

Så alene dette kan være en svær opgave for dig. At så straffelovens § 267 desværre har privat påtaleret, og at man ikke bare kan gå til politiet, gør også at mange på forhånd opgiver.

Men det kan være du eller andre kommer ud for "folk" der ikke er opgivende.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:26 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Henning:

Det er ikke korrekt, den som fremsætter påstanden skal også bevise denne. Hvis din påstand er at MLM folkene udviser kyniske salgsmetoder. Er det dig der skal bevise dette for at blive frikendt for injurier, og dermed straffri.

Det er ikke MLM folkene der skal bevise at de ikke er kyniske salgsfolk.

Du forsøger at vende tingene efter bedste Culpa reglen, men den gælder ikke ved brug af straffelovens § 267.

Så alene dette kan være en svær opgave for dig. At så straffelovens § 267 desværre har privat påtaleret, og at man ikke bare kan gå til politiet, gør også at mange på forhånd opgiver.

Men det kan være du eller andre kommer ud for "folk" der ikke er opgivende.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Det kan da godt være du har ret i, men jeg ser stadig ikke problemet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:30 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

At I vælger at bruge jeres krudt på disse barnligheder som jeg absolut slet ikke kan se noget formål i, er jeres egen sag. Men at Amino lader dette fortsætte, er mig en gåde.

Kan du godt have en pointe i, men jeg har det også sådan at nogle gange skal man ikke lade tabere vinde.

Når han efter insinuationer, injurier, usandheder, postualter stadig forsøger at føre sig frem med flere usandheder, så kræver det et modspil af en eller anden karakter.

Man kan vælge at debattere med manden, men det er umuligt da han åbenlyst med indholdet i sine indlæg ikke forstår at skelne. Man kan så vælge at udstille hans egen fejlagtige og direkte påviselige usandheder, som med SEO reference til en kunde der IKKE er SEO optimeret.

At give en debattør af den beskaffenhed råderum er ikke i nogens interesse, da sandheden forvaltes i forhold til det værst tænkelige statistiske grundlag. Hans usande postulater, injurier, løgne og andre latterligheder er baseret på ÉT møde hvor han følte sig tvunget til økonomisk at købe noget hos en ven eller bekendt. Så manden har MOD sin vilje givet penge for noget fordi han var for svag til at sige NEJ.

Analyserer man hans udtalelser, hans egen forretning og udtalelserne der, så danner der sig et helt klart billede, hvorfor man er NØDT til at tage til genmæle overfor den type mennesker der IKKE vil respondere sund fornuft. Det findes der så forskellige termer for i psykologien, dem lader vi stå så det ikke udarter sig til personlig hetz, til trods for det ville være helt legitimt i forhold til de udtalelser som rotteopdrætteren er kommet med.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:35 | Låst

Entrepreneur - Jan:

igang:

Kan du godt have en pointe i, men jeg har det også sådan at nogle gange skal man ikke lade tabere vinde.

Når han efter insinuationer, injurier, usandheder, postualter stadig forsøger at føre sig frem med flere usandheder, så kræver det et modspil af en eller anden karakter.

Man kan vælge at debattere med manden, men det er umuligt da han åbenlyst med indholdet i sine indlæg ikke forstår at skelne. Man kan så vælge at udstille hans egen fejlagtige og direkte påviselige usandheder, som med SEO reference til en kunde der IKKE er SEO optimeret.

At give en debattør af den beskaffenhed råderum er ikke i nogens interesse, da sandheden forvaltes i forhold til det værst tænkelige statistiske grundlag. Hans usande postulater, injurier, løgne og andre latterligheder er baseret på ÉT møde hvor han følte sig tvunget til økonomisk at købe noget hos en ven eller bekendt. Så manden har MOD sin vilje givet penge for noget fordi han var for svag til at sige NEJ.

Analyserer man hans udtalelser, hans egen forretning og udtalelserne der, så danner der sig et helt klart billede, hvorfor man er NØDT til at tage til genmæle overfor den type mennesker der IKKE vil respondere sund fornuft. Det findes der så forskellige termer for i psykologien, dem lader vi stå så det ikke udarter sig til personlig hetz, til trods for det ville være helt legitimt i forhold til de udtalelser som rotteopdrætteren er kommet med.

Jeg synes da du har klaret det meget godt i denne her tråd. Du er da i hvert fald bukket under for presset. og jeg synes jeg har svaret alle pænt i denne tråd uden at gå over gevind

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:44 | Låst

Henning:
Du er da i hvert fald bukket under for presset

Hvilket pres?

Du svarer jo ikke på 1/10 del af de ting du stilles overfor. Men jeg lader dig gerne, med et smil på læberne, forblive i den tro at du har vundet et eller andet. Hvad ved jeg bare ikke.

Det er endnu ikke lykkedes dig at påvise dit ævl og som beskrevet så er dine erfaringer baseret på det værst tænkelige statistiske grundlag sammen henvisninger til faktuelt forkerte oplysninger.

Men så er vi tilbage til det logiske og matematikken, og det med matematikken har jeg jo skrevet du ikke forstår.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:53 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

H€nning:

Take it or leave it.

Sandheden om MLM:

Det kan ikke bestrides at måden at sælge produkter gennem netværk er genial, fordi det er hammer svært at slå igennem på markedet i dag, og fordi metoden giver sælger et forspring.

Når det så er sagt, så må man også konstatere at MLM sælgere er kynikere uden skrupler, fordi hvis vi tager et basalt salgsforløb, så er der på den ene side en køber og den anden side en sælger.

I et normalt salgs forløb vil sælger være velvidende om at køber som udgangspunkt er skeptisk over for produktet, og ikke har tillid til sælger på forhånd, dette er en barriere som sælger skal igennem for at lave et salg, og dette kan en god sælger.

En MLM sælger er kynisk fordi, han/ hun udnytter at være forbi den barriere allerede og fremstår selv som en slags garant for at dette produkt som vedkommende nu sælger er i orden, og det er et musthave, så køber ikke har mulighed for at være skeptisk eller slet ikke har sine naturlige forsvarsmekanismer parat, for vi kender jo hinanden, så det er helt i orden at handle. Som følge af det behøver en MLM sælger egentligt ikke være en god sælger, (ikke sagt at han/ hun ikke kan være det) men bare være en med et stort netværk, for at få succes, men vedkommende skal selvfølgelig også være god til at udbygge dette netværk.

Henning, som jeg har skrevet til dig i andre tråde, så syntes jeg det er ufine metoder du bruger, når du absolut ikke har kendskab til de folk du snakker med. DU kender absolut ikke mig, og udfra snakken med Allan og MVM, så har du heller ikke noget kendskab til disse personer. Alligevel, så opfører du dig arrogant og bedrevidende om deres metoder og forretninger.

Nu har du så lavet dette "sandheden" indlæg. Du har endda været så "smart" at tilbyde at investere at købe noget hos os MLM'ere... HVEM har forsøgt at sælge dig noget efterfølgende??? Har jeg forsøgt at sælge noget til dig????? NEJ

Jeg er ikke MLM sælger, tværtimod har jeg oftest forsøgt at holde produkterne ude af snakken, da det for mig ikke handler om at sælge nogen noget! At jeg så bliver kaldt for kynisk uden skrupler af dig...Ja virkelig trist at man kan tillade sig at opføre sig sådan.

Jeg kan kun konstatere af dit kendskab til MLM udfra "sælger snakken" lyder som om du tilbage i 90'erne fik tilbudt at købe noget til et homeparty eller lign.

Men ifølge dig er jeg vel så kæmpe idiot fordi jeg i ca. 7 år har købt produkter i et MLM firma, og nu i ca. 1 år har haft min egen MLM forretning...I de ca. 7 år som kunde har der selvfølgelig stået en MLM sælger på tæerne af mig hver dag for at få mig til at handle...Eller er det fordi jeg stadig ikke har fattet at jeg ikke har behov for produkterne...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:22 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Martin - jeg tror ikke H£nning har tid til at svare...

Han er nok ved at skifte branche efter at han har fundet ud af, at hans egen branche er fyldt med kyniske, luskede, kapitalistiske svindlere - som ikke bare ikke lyver over for kunderne, men som også binder dem op på tvivlsomme aftaler i hele 24 måneder - og tvinger deres kunder til at gå konkurs, hvis de ikke makker ret!

http://www.amino.dk/forums/t/123903.aspx

Var der nogen der sagde karma-loven!?!? Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 4 ud af 10 (99 indlæg)