Jeg er ikke bange for mit omdømme, og vil de have mig i retten, så er der jo fare for at jeg bliver frikendt, og i så fald har jeg så ret i min påstand. De skal trods alt påvise at det ikke er kyniske handelsmetoder. Det er et game jeg godt tør tage til maksimum. Skulle jeg tabe kan jeg jo altid trække en af dem baglæns for injurier, og så hente det tabte ind i igen.
|
Allan I:Derudover behøver jeg heller ikke prøve at sælge hende maskinen - hvis hun synes den er pæn, eller hun kan lide kaffen, så spørger hun jo selv om, hvor jeg har købt den - hvis hun altså er interesseret i en ny kaffemaskine.
Og det vil jo være svært for mig at sælge den, hvis hun ikke kan lide udseendet af maskinen eller ikke kan lide smagen af kaffen - upåagtet om vi er i familie eller ej.
Så derfor forstår jeg ikke dit argument om - at det skulle være meget nemmere at sælge til venner og familie.
Vi ryger jo bare over i påstand mod påstand, det fører ingen vegne. Så det kan vi skrive frem og tilbage om fra nu af og til evig tid
Bliv gratis medlem