Nu prøver jeg at tage mine positive briller på Det ser interessant ud men du får dine penge ca 6 gange igen men sælger dobler kun op. Jeg mener uden at skulle være den store sælger, så kalkulere man med en vægt på omkring 2.5 i i hvert fald på tøj. Er der der noget der ville forhindre en sælger i at kontakte en producent af en eller anden shampoo og så købe det billigere ved selv at fylde flaskerne, og så øge sin fortjeneste. Der jeg vil hen med det sidste spørgsmål er at en der tænker på traditionel salg ville tænke sådan. Og tak for du brugte tid på at anskueliggøre det for mig |
Henning:Arrogant den startede vist da en hævdede at han spillede tennis i Spanien når nej Sydspanien men nok om det jeg har da om ikke om andet fået bygget lidt backlinks....
I skal da have jeres MLM i fred.
Men hvis i har en fed deal så smid mig et link så skal jeg gerne investere lidt skillinger i det for at udbygge mine påstande. Jeg tester alligevel så meget andet.
Så kom med jeres milliondollar deals og lad os komme igang!
For søren, godt jeg er stoppet med tennis... Seriøst...så mener du at det er arrogant at hævde man spiller tennis i sydspanien...Og hævde...har du undersøgt om han taler sandt? Siden du stiller spørgsmålstegn ved ham? Er du ved at lave en "Trumph"?
Mht. fed deal, så ryster jeg da lidt på hovedet er den linie, det er netop signalet om at du ikke har forstået hvad vi konstant siger. Hvad havde du forestillet dig udover at investere lidt skillinger? At læne dig tilbage og vente på at du ikke får noget for dine penge?
Der er ingen i tråden der snakker om at du kommer sovende til noget som helst. Kort sagt så er jeg ligeglad med hvad du vil investere af skillinger, hvis du forventer at tidsinvesteringen er 0 og niks.