Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 8 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så nu får i ikke mere fra mig før i kommer med nogle gode MLM places som jeg kan teste af ellers giver jeg ikke en dyt for jeres MLM business.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 18:57

Henning:

Martin Slot:

Henning:

Jeg håber du udlever din drøm og nyder det for alle dem du har tørret r... på gør ikke

Om jeg fatter at du kan opføre dig som du gør.  Det er fint nok at du har en holdning til MLM, sådan er det, alle kan ikke være enige. Men at du gør dig til produkt ekspert kan jeg kun grine af.

Men jeg syntes du opfører dig fuldstændig til grin her. DU kender ikke manden men udtaler dig udfra en hulens masse mennesker du ikke kender. Det er da ekstremt respektløst og arrogant.

Arrogant den startede vist da en hævdede at han spillede tennis i Spanien når nej Sydspanien men nok om det jeg har da om ikke om andet fået bygget lidt backlinks....

I skal da have jeres MLM i fred.

Men hvis i har en fed deal så smid mig et link så skal jeg gerne investere lidt skillinger i det for at udbygge mine påstande. Jeg tester alligevel så meget andet.

Så kom med jeres milliondollar deals og lad os komme igang!

LOL, det er helt vildt fristende for mig at smide dig ind foran en af Skandinaviens største netværkere, så du kunne få den vildeste succesoplevelse. Problemet er bare, at selvom jeg kan forære dig 2/3 af dit forretnings- og indtægtsgrundlag, så ville du aldrig med din attitude kunne tiltrække positive og dygtige netværkere og bygge den 1/3 der skulle til for at skabe udbetalinger.

Networking handler ikke om at smide et bundt sedler Henning, det handler om vedvarende, seriøs og positiv motivering.

Ved ikke helt hvorfor, men jeg føler ikke rigtig overbevist om at det er noget for dig?

I know, jeg sagde det var slut med kommentarer herfra, men man har et standpunkt....osv

MVM

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henning:

@Henning: Arrogant, at vedkommende spiller tennis i Spanien? Jeg er slet ikke med? Gider du ikke at uddybe den bemærkning?

Mvh

Thomas

At være nødt til at fortælle at man spiller tennis i Spanien med en pro og kører Jaguar for at legitimere sine indlæg er da arrogant opførsel, selvom det får modsat effekt.

@alle det måtte vedkomme så er der lidt læsning her http://www.vandruff.com/mlm.html

Nu kan jeg hverken tale for eller imod MLM, da jeg desværre ikke har den nødvendige indsigt! Har du? Ved du af personlig erfaring, hvad du taler om?

Og så må jeg tilstå, at jeg ikke føler mig provokeret af en, der beskriver sin succes ved at skrive, at han spiller tennis i sydspanien og ejer en jaguar. Ikke hvis det er sandt. I så fald vil jeg sige til vedkommende: "Godt for dig og tillykke!" Yes Alt andet ville være ren Jantelov! Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:14

TT Tekstforfatter:

Henning:

TT Tekstforfatter:

@Henning: Arrogant, at vedkommende spiller tennis i Spanien? Jeg er slet ikke med? Gider du ikke at uddybe den bemærkning?

Mvh

Thomas

At være nødt til at fortælle at man spiller tennis i Spanien med en pro og kører Jaguar for at legitimere sine indlæg er da arrogant opførsel, selvom det får modsat effekt.

@alle det måtte vedkomme så er der lidt læsning her http://www.vandruff.com/mlm.html

Nu kan jeg hverken tale for eller imod MLM, da jeg desværre ikke har den nødvendige indsigt! Har du? Ved du af personlig erfaring, hvad du taler om?

Og så må jeg tilstå, at jeg ikke føler mig provokeret af en, der beskriver sin succes ved at skrive, at han spiller tennis i sydspanien og ejer en jaguar. Ikke hvis det er sandt. I så fald vil jeg sige til vedkommende: "Godt for dig og tillykke!" Yes Alt andet ville være ren Jantelov! Wink

Ja det er fint nok, men bliver det mere legitimt af det, den skruer jo bare over i den sædvanlige all american salgstale om hvormange skillinger der kan laves. Som åbenbart også sidder på rygraden af MVM.

Et hvert ordenligt firma der har sælgere til at forhandle for sig, giver hver sælger et distrikt eller en kunde gruppe og passe, Firmaet kan ikke eksistere hvis sælgerne overlapper hinanden og render hinandens kunder på dørene. Men det er fordi MLM lever kun for salgets skyld skide være med logistikken i at udbrede produktet. for alle de sælgere vi får ind køber hos os, og så må de selv om og afsætte deres varer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:22

@Henning: Nej, det bliver ikke mere legitimt, men jeg kan forestille mig, at det kan være yderst svært at "trænge igennem", når man arbejder i en branche som MLM og konstant møder modstand og negativitet - og allerede har opbrugt alle de andre, mere saglige argumenter, som straks er blevet skudt ned!

Som nævnt: Jeg er hverken for eller imod. Jeg er dog interesseret i en saglig debat.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henning:

Det er nok ikke det bedste eksempel på en kilde til troværdig læsning, da der ganske enkelt er faktuelle usandheder i det skrevne.

For at give dig en idé om den kosmetiske verden, så du har et grundlag for at vurdere om der kan tjenes penge eller ej, så skal jeg komme med nogle af mine kostpriser der ligger til grund for produkter der sælges af såvel professionelle frisører, helsebutikker og snart også via MLM.

En virkelig kvalitetsshampoo i gennemsnitemballage sælges til 149 hos frisøren eller 249 hvis det er emballeret over gennemsnittet eller blot er populært eller har særlige egenskaber.

Sådan en shampoo har en grund pris til frisøren på 70-75 dkk ekskl. moms før rabatter. Den typiske rabat til en frisør ligger på 15-30% af denne pris og i kampagne perioder får man 1 ratis når man køber 1 gratis.

Prisen er i bedste tilfælde så til frisøren dkk 35 i kampagneperioder op til 49-60 i almindelige salgsperioder.

Min indkøbspris er under 10 dkk per liter + moms og jeg er endda ikke stor hvilket i produktpris giver en pris på 2,50 dkk per 250ml hertil kommer almen emballage ca. 2 dkk og etiket til 0,25 dkk, hvilket gør med forrentning af varelager, pakning, husleje at den ender på ca. 6 dkk netto - bemærk at vi her snakker om seriøs kvalitet, ikke et eller andet pladderprodukt. Det er certificeret grøn og kan Svanemærkes.

I MLM sammenhæng kan denne vare sagtens klare en salgspris på 129 eller mere grundet kvaliteten. I de forskellige led gives der i forhold til indsats osv osv op til maks 60 videre i rabat, bonusser, pakker osv. Jeg ender således med ca. 34 netto per stk. hvis det er fra folk der performer rigtigt godt og de har 60 netto per stk.

Dem der performer dårligst har måske 25-30 per stk så det er dobbelt så godt at performe ekstra godt. En der performer godt og sælger mange direkte kan således opnår en ganske pæn fortjeneste per måned. Samme procentuelle regnstykke gør sig gældende for varer i prislaget 89-199 i udsalg.

Så selvom jeg sidder som producent, så tjener jeg IKKE mest, det gør dem der performer

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

6 frugt om dagen er korrekt

Nej Mikael! 6 stykker frugt om dagen er forkert! Det er opfundet i Danmark. 

Ikke at det er dumt at spise 6 stykker frugt og grønt om dagen - men den hollandske undersøgelse som "6 om dagen" bygger på - anbefaler 3,5 - 5 stykker frugt om dagen - hvilket også bliver bakket op af en amerikansk undersøgelse.

I Danmark synes man bare det var sjovere at kalde det "6 om dagen" - fordi det lyder lidt frækkere.

Ikke fordi dette skal blive en ernærings-tråd - men det viser bare, hvor hurtigt man hopper i med begge ben - og tror på alt man læser. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:40

Dejligt at høre de mange meget eftertænksomme kloge ord her. Godt gået Allan og MVM !!

Network Marketing med eller uden de der ikke holder deraf er en kendsgerning - er kommet for at blive Computer

StarStarStarStarStarStar

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:50

Henning:

Ja det er fint nok, men bliver det mere legitimt af det, den skruer jo bare over i den sædvanlige all american salgstale om hvormange skillinger der kan laves. Som åbenbart også sidder på rygraden af MVM.

Kunne det eventuelt have noget at gøre med, at "folk som dig" bliver ved med at sige, at der ikke er penge i MLM.

Når du så får påvist, at der er penge i MLM, så skifter du retning og siger, at det kun er toppen, der tjener penge.

Så får du påvist, at en person, 30 niveauer nede tjener penge - og så drejer du igen, og siger, at de ting han har brugt penge på ikke interesserer dig.

Hvis du slynger en påstand ud - og du så ikke engang gider reflektere over, at den bliver modbevist, hvad er så meningen med at debattere??? (ud over backlinks - selvfølgelig)

Henning:

Så nu får i ikke mere fra mig før i kommer med nogle gode MLM places som jeg kan teste af ellers giver jeg ikke en dyt for jeres MLM business.

Det allerbedste MLM-place findes hjemme hos dig selv - hvor du inviterer til en kop kaffe og får en reel præsentation. ;-)

Jeg ville gerne invitere mig selv - eller byde dig på en kop kvalitets arabica kaffe hjemme hos mig, men som MVM også siger, så virker du ikke som en person, der ville få succes i MLM, så der er vist ikke grund til, at vi spilder hinandens tid.

Jeg sender dig gerne et link til vores kompensationsplan og vores produkter - men jeg tror ikke du får så meget ud af at sidde og studere det selv.

(hvilket er årsagen til, at der ikke findes så mange gode "MLM-places" online, da konceptet primært bygger på people-to-people markedsføring.)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:59

Allan I:

Jeg sender dig gerne et link til vores kompensationsplan og vores produkter - men jeg tror ikke du får så meget ud af at sidde og studere det selv.

Kan du ikke sende mig en PB med det link? Bare så jeg har et sammenligningsgrundlag.

/Jan

Køb ren argan olie her

Side 8 ud af 13 (128 indlæg)