Så nu får i ikke mere fra mig før i kommer med nogle gode MLM places som jeg kan teste af ellers giver jeg ikke en dyt for jeres MLM business. |
Henning:Martin Slot:Henning:Jeg håber du udlever din drøm og nyder det for alle dem du har tørret r... på gør ikke
Om jeg fatter at du kan opføre dig som du gør. Det er fint nok at du har en holdning til MLM, sådan er det, alle kan ikke være enige. Men at du gør dig til produkt ekspert kan jeg kun grine af.
Men jeg syntes du opfører dig fuldstændig til grin her. DU kender ikke manden men udtaler dig udfra en hulens masse mennesker du ikke kender. Det er da ekstremt respektløst og arrogant.
Arrogant den startede vist da en hævdede at han spillede tennis i Spanien når nej Sydspanien men nok om det jeg har da om ikke om andet fået bygget lidt backlinks....
I skal da have jeres MLM i fred.
Men hvis i har en fed deal så smid mig et link så skal jeg gerne investere lidt skillinger i det for at udbygge mine påstande. Jeg tester alligevel så meget andet.
Så kom med jeres milliondollar deals og lad os komme igang!
LOL, det er helt vildt fristende for mig at smide dig ind foran en af Skandinaviens største netværkere, så du kunne få den vildeste succesoplevelse. Problemet er bare, at selvom jeg kan forære dig 2/3 af dit forretnings- og indtægtsgrundlag, så ville du aldrig med din attitude kunne tiltrække positive og dygtige netværkere og bygge den 1/3 der skulle til for at skabe udbetalinger.
Networking handler ikke om at smide et bundt sedler Henning, det handler om vedvarende, seriøs og positiv motivering.
Ved ikke helt hvorfor, men jeg føler ikke rigtig overbevist om at det er noget for dig?
I know, jeg sagde det var slut med kommentarer herfra, men man har et standpunkt....osv
MVM