|
Her er afsnit 2: http://networkmarketingpro.com/2011/04/25/jeff-roberti-interview-part-2-of-12-nmpro-507/
MVM
|
Må tilstå at jeg har meget svært ved at forstå at du gider udtale dig... Fint nok at det ikke er noget for dig, men alligevel skal du være med i dialogen konstant. Hvad siger denne fyr så: Han siger at han startede op uden den store økonomi, han siger at han tog "det hårde arbejde" med fra sine tidligere jobs, han siger en vilje til at arbejde, han nævner at mange starter fordi de er desperate eller inspireret. Samtidig siger han at han havde bunker af undskyldninger for ikke at starte denne forretning, da han var til et "hvervemøde" som du så gerne vil kalde dem. Kort sagt, så har man set ufattelig mange tåbelige indlæg om "bliv rig på et split sekund" eller nemt. Men det handler denne film jo ikke om Svulmende millionær....ser du da tit den slags i lokale medier? Måske herhjemme hvor de jo opsøger det selv, men i USA syntes jeg absolut ikke det vrimler med historier om andre end de kendte. Hvis du ikke vil høre om MLM hvorfor er du så inde i kategorien så ofte? Det virker som om du bare vil ud med dit budskab. Jo man har skam hørt det mange gange før, der er ikke lavet om i at man skal arbejde for det. Folk kan så vælge at opfatte det forskelligt. Du ser rødt fordi det er MLM, men jeg ser video'en og mener den kunne have været til alle andre former for selvstændighed. Syntes da i øvrigt lige du skulle kontakte Anthony Robbins og fortælle ham, at han må lave en video der fortæller at hans ordsprog ikke fungere når det er MLM... |
Det er det samme sludder hver gang, Jeg tror der er et program fra Penn and Teller der hedder bullshit, som omhandler emnet Network Marketing http://www.youtube.com/watch?v=cw_l92tIm1M start med det her |
Hvad jeg læse i dit indlæg er du enig med ham video kunne bruges til alt god motivation video , men kan bruges til alt som iværksættere mv. Hvorfor skal han skrive til ham , det er vel ok at lave en motivation video der ikke siger så meget , som alle andre ville man sikkert gerne høre hele historien Ps. der står 70 milioner dollars i titlen og meget om motivation , så den rammer meget den bliv milionær og regner med vi er enig der står 70 millioner dollars i titlen ? |
Video'en kan i mine øjne bruges til alle der vil starte op med en selvstændig forretning. Man kan jo tage et hurtigt kig på Amino og se hvor mange helt unge der smider "spændende" ideer på bordet og ofte tror det er herre let. Vi har tidligere set indlæg i MLM der handlede om hurtige penge. Og Henning og BRZ's indlæg syntes jeg desværre passer bedre til de indlæg der var dengang. Hvor tit ville man henvise folk til at kigge på en video lavet af folk uden branchekendskab? Jeg har ikke set den slags links i andre fora end MLM. Titlen...ja der står 70 mio$... var det et spørgsmål i dit ps? Jeg ser det som et interview med en som har lavet gode penge, de 70 mio$ fokusere jeg ikke rigtig på. Det kunne lige så godt have været en anden type forretning han var blevet rig på. |
Henning, Den er faktisk rigtig god din henvisning - her drøftes for og imod og det er jo sådan det er - der findes gode sælgere og gode kunder men - der findes også dårlige sælgere og dårlige købere de og sidstnævnte er en dårlig cocktail Og så forstår jeg ikke at der er folk der stadig optræder i dette forum når Network Marketing så kaldt (MLM) ikke er ok for dem ? Jeg har samlet en hel del info. om Network Marketing - således at du kan studere i fred og ro uden forstyrende salgstaler og smarte videoer som snart alle anvender uanset branche. Jo jo alle "kunder" uanset branche udsættes for meget salgsgas ............. Tænk hvis de negative ordførende anvendte den samme tid på andre vigtige emner omkring os så var der måske ikke så mange banker der .....ej heller så mange topchefer der fik ...... Nå det var hvist et sidespring men jeg er sikker på I forstår tankegangen ! |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Du har ret Henning. Det er fuldstændig ligesom SEO-konsulenter. Alle SEO-konsulenter lyver og svindler. Jeg ved det - jeg har nemlig set en video om det engang. Og jeg kan endda underbygge det med et link: http://unstuckdigital.com/8-seo-scams/ Så nu kan alle se den endegyldige sandhed om SEO - for internettet lyver ALDRIG! (PS: sarkasme kan forekomme)
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Tak fordi du deler din ekstremt store viden om investering med os Mikael. ;-) Jeg anede ikke, at det var såden det forholdt sig. Jeg troede, at jo flere penge man brugte, jo flere penge havde man til at investere.
Der kommer 12 videoer! Hvis ikke det er fakta metoden - hvad er så?
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
jo flere penge der bruges på hus og luksus jo mindre penge haves til at investere videre penge og derved yngler pengene ikke videre, men kan godt se fra dit produkt se at livsværdien stiger for nogle mennesker de ser i en kæmpe villa også er en investering med der er vi bare forskellige , jeg synes man skal investere i en virksomhed. ser frem til videoerne, håber på flere fakta i dem . Ps. synes da ikke det er ekstrem stor viden , men det er ren logik , men der er vi forskellige |