Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino Plus dyrt?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været lidt utilfreds med Plus, men efterhånden som man oplever at der kommer flere og flere features, samtidigt med at jeg oplever at ens kritik bliver taget seriøst, så er det faktisk end med tilfredshed herfra.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 07:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes egentlig en tudse er billigt når man tænker på hvad man får for pengene.

Omvendt er 1000 kr mange penge i min verden jeg betaler ikke bare sådan et beløb for en serviceydelse før end jeg virkelig kan se jeg får noget ud af det.

Jeg er slet ikke i tvivl om når jeg er blevet bedre til at lave hjemmesider og min nye webshop og affiliate sider kommer op at køre så bliver jeg PLUS medlem, ingen tvivl der.

Jeg vil egentlig rigtigt gerne støtte Amino fordi det er sådan et fantastisk sted der er blevet skabt af en dygtig iværksætter. Men husker en video jeg så med M. Thorborg hvor han sagde bliv plus medlem fordi du får noget ud af det og ikke fordi du vil støtte Amino og det giver super god mening og er en sympatisk udmelding.

Jeg syntes det er superflot der er adgang til så meget information for mig selv om jeg ikke er PLUS medlem.

Take Care

Simon

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 07:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har købt Amino Plus pga det nyopstartede tiltag med webinars. 

Jeg tager tit på kurser hvor jeg får inspiration fra dygtige mennesker. Næste kursus koster 250,- Det kan kun gøres så billigt fordi jeg er medlem af IDA (Ingeniørforeningen i Danmark). 

Et todageskursus i Umbraco ville koste mig kr. 8.373,75 - og jeg skal bruge to. Nu er jeg studerende og springer så let og elefant henover det. 

Amino Plus koster 124,- om måneden inklusiv moms og det får jeg op til 4 webinars om måneden for. 

I aften fortæller Thorborg om Twitter. Så det er sgu ligesom at finde en Karl Lagerfeld bluse til 25,- i Bilka. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 08:36

Gita Street:

Jeg har købt Amino Plus pga det nyopstartede tiltag med webinars. 

Jeg tager tit på kurser hvor jeg får inspiration fra dygtige mennesker. Næste kursus koster 250,- Det kan kun gøres så billigt fordi jeg er medlem af IDA (Ingeniørforeningen i Danmark). 

Et todageskursus i Umbraco ville koste mig kr. 8.373,75 - og jeg skal bruge to. Nu er jeg studerende og springer så let og elefant henover det. 

Amino Plus koster 124,- om måneden inklusiv moms og det får jeg op til 4 webinars om måneden for. 

I aften fortæller Thorborg om Twitter. Så det er sgu ligesom at finde en Karl Lagerfeld bluse til 25,- i Bilka. 

Hej Gita

Jeg kan ikke være mere ENIG - Alene det nye tiltag burde være prisen værd.

- Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01

Jeg føler såmænd ikke jeg kan se hvad jeg får for kr. 1000,- i værdi ved at være PLUS fremfor almindelig. Men til gengæld har jeg draget rigtig meget nytte af Amino og har oplevet rigtig mange hjælpsomme mennesker herinde, som jeg af og til har kunne "udnytte" til at kunne gå en genvej for at få løst nogle problemstillinger.

Dette er nu ikke fordi jeg er PLUS - havde såmænd også kunne lade sig gøre som alm. Amino. Så det er rent "moralske" overvejelser, der ligger til grund for mit medlemsskab. Jeg føler jo netop at jeg får langt mere værdi af AminoYes og vil netop derfor gerne støtte. Jeg behøver ikke at have aff.links med overskud før, jeg vil støtte noget der er godt for mig generelt

Og kan da se en masse nye tiltag, der godt nok ikke lige rammer mig, men der bliver da hele tiden arbejdet med tingene, respektYes (Til gengæld er jeg ved at være lidt træt af de efterhånden spam-lignende tilstande hver gang der er det mindste tiltag,men det er en anden sagSmile

Vil også lige benytte korpset af moderatorer, som jeg synes gør det rigtig godt, uden de på noget tidspunkt bliver fristet til at være nedladendeYes

Keep up the good workYes

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:09

Simon Thougaard Frandsen:

Jeg syntes egentlig en tudse er billigt når man tænker på hvad man får for pengene.

Omvendt er 1000 kr mange penge i min verden jeg betaler ikke bare sådan et beløb for en serviceydelse før end jeg virkelig kan se jeg får noget ud af det.

Jeg er slet ikke i tvivl om når jeg er blevet bedre til at lave hjemmesider og min nye webshop og affiliate sider kommer op at køre så bliver jeg PLUS medlem, ingen tvivl der.

Jeg vil egentlig rigtigt gerne støtte Amino fordi det er sådan et fantastisk sted der er blevet skabt af en dygtig iværksætter. Men husker en video jeg så med M. Thorborg hvor han sagde bliv plus medlem fordi du får noget ud af det og ikke fordi du vil støtte Amino og det giver super god mening og er en sympatisk udmelding.

Jeg syntes det er superflot der er adgang til så meget information for mig selv om jeg ikke er PLUS medlem.

Take Care

Simon

Hey Simon

Jeg vil bare være sikker på at du ved, at du nu betaler 99 kr. om måneden + moms og at du oven i købet får en flot gave. Det er under 4 kr. om dagen...
http://www.amino.dk/plus

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:15

Brian Schou Larsen:
(Til gengæld er jeg ved at være lidt træt af de efterhånden spam-lignende tilstande hver gang der er det mindste tiltag,men det er en anden sagSmile

Hej Brian

Hvad tænker du på der?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Brian Schou Larsen:
(Til gengæld er jeg ved at være lidt træt af de efterhånden spam-lignende tilstande hver gang der er det mindste tiltag,men det er en anden sagSmile

Hej Brian

Hvad tænker du på der?

De bedste hilsner

Martin

Synes simpelthen, der kommer alt for mange mails fra Amino. Der sker nok også mange ændringer og forbedringer, men nu synes jeg der kommer så mange mails, at jeg nu er nået til at slette dem uden at læse overskrifterne. Og nu kommer der sgu også PM´s fra Amino næsten hver dag.

dbh.

Brian

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Schou Larsen:

Og nu kommer der sgu også PM´s fra Amino næsten hver dag.

Jep, jeg må indrømme, at jeg også har tænkt "Øv, endnu en PM fra Amino Support"!

Surprise

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er amino plus for dyrt? Det handler vel om hvem man er.

Er man revisor, seo-dude, forhandler af kontor artikler eller programmør, så tror jeg plus er en fed deal. Har man masser af tid og er sulten efter brugbar viden, så er Amino plus sikkert også kanon.

Personligt er amino-brugerne som udgangspunkt ikke i min målgruppe. Hvorfor skulle jeg så vælge plus - pga alle de ekstra features? Jeg takker pænt nej. Der er så utroligt meget viden at hente på amino i forvejen, at jeg simpelthen ikke har tid til at nå bare 20% af det nu - skulle jeg så putte endnu mere i hatten ved at købe et plus medlemsskab? Så ville jeg jo drukne (positivt ment).

Jeg bryder mig heller ikke rigtig om analogien om, at du har jeg tjent pengene hjem efter bare et par dage. Sådan kan man i min verden ikke alene prisfastsætte et produkt. Så kunne man jo argumentere for, at webshopejere der tjene gode penge på nettet, skulle betale 10-15.000 kr. om månedet for deres internetforbindelse (for de ville jo tjene pengene hjem i løbet af den første uge.)

Og hvad skulle Adam Smiths bog om kapitalisme så ikke koste General motors - et par hundrede millioner, for uden den ville de ikke tjene penge.

Okay, det er sat lidt på spidsen og jeg vil afslutte på diplomatiskvis og sige, at jeg på trods af det ovenstående overvejer et plus medlemskab, da jeg synes Amino er fantastisk.

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)