Jeg har været lidt utilfreds med Plus, men efterhånden som man oplever at der kommer flere og flere features, samtidigt med at jeg oplever at ens kritik bliver taget seriøst, så er det faktisk end med tilfredshed herfra. |
Jeg syntes egentlig en tudse er billigt når man tænker på hvad man får for pengene.
Omvendt er 1000 kr mange penge i min verden jeg betaler ikke bare sådan et beløb for en serviceydelse før end jeg virkelig kan se jeg får noget ud af det.
Jeg er slet ikke i tvivl om når jeg er blevet bedre til at lave hjemmesider og min nye webshop og affiliate sider kommer op at køre så bliver jeg PLUS medlem, ingen tvivl der.
Jeg vil egentlig rigtigt gerne støtte Amino fordi det er sådan et fantastisk sted der er blevet skabt af en dygtig iværksætter. Men husker en video jeg så med M. Thorborg hvor han sagde bliv plus medlem fordi du får noget ud af det og ikke fordi du vil støtte Amino og det giver super god mening og er en sympatisk udmelding.
Jeg syntes det er superflot der er adgang til så meget information for mig selv om jeg ikke er PLUS medlem.
Take Care
Simon