Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino Plus dyrt?

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er et godt spørgsmål. Alene i dag har jeg, via mine signaturlinks, tjent mere end hvad plus-abonnementet koster i et år og lidt til Big Smile

Det er slet ikke første gang og det er direkte og målbar trafik. Dertil skal lægges SEO-værdi, brandværdi osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:28

Jeg køber det uden at blikke med øjene, og jeg er endda på dagpenge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:32

Hej Nicolaj

Svaret er jo simpelt = NEJ.... (Det er ikke dyrt)

Der er meget værdi i Amino plus - Hvis man vil have at det skaber værdi. Her tænker jeg på alt det, som ikke direkte kan gøres op i penge.

- Kasper

ps. bare lige min hurtige mening her før aftensmaden ;o)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:38

Kasper Schademan:

ps. bare lige min hurtige mening her før aftensmaden ;o)

Ak ja, det har jeg ikke råd til, jeg skal atter en gang gå sulten i seng - men heldigvis spiser jeg mig mæt i åndelig føde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:49

Nicolaj Thomasen:

Alene i dag har jeg, via mine signaturlinks, tjent mere end hvad plus-abonnementet koster i et år og lidt til Big Smile

Hvordan ved du det? Kan du sådan dirkete måle at jeg f.eks klikker på dit signatur link, og går ind og køber et af dine produkter?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

... Hvis prisen stiger efter dette indlæg, så holder jeg dig ansvarlig :-)!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:00

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Nicolaj Thomasen:

Alene i dag har jeg, via mine signaturlinks, tjent mere end hvad plus-abonnementet koster i et år og lidt til Big Smile

Hvordan ved du det? Kan du sådan dirkete måle at jeg f.eks klikker på dit signatur link, og går ind og køber et af dine produkter?

Jeg ved ikke at det er dig, men jeg ved hvor mange der klikker og evt. køber og hvad de køber.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:05

Du snyder også med en af de mest veletablerede mobilsider i hele Danmark. Wink

Hvis man udnytter alt det Amino tilbyder en for lidt over tusinde kroner om året, er det næppe en slem investering. Det kan der ikke være nogen tvivl om..

.. og jeg elsker at se, hvem der giver mig karakterer. Angel

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 19:14

Nicolaj Thomasen:

Nicolaj Thomasen:

Jeg ved ikke at det er dig, men jeg ved hvor mange der klikker og evt. køber og hvad de køber.

Jaså. Det vidste jeg ikke man kunne se, men så skal køberen vel klikke på dit signatur link, og købe med det samme, altså ikke noget med at vente i fem dage, eller lukke browseren og købe tre sekunder bagefter? Må, jeg så spørger dig om hvorfor du så ikke prøver at købe nogle store bannerannoncer og sponsor links herinde, bare sådan for at teste det mere af - det er jo ikke alle klikker på din signatur.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg køber det uden at blikke med øjene, og jeg er endda på dagpenge.

Heh...med dine skøre indfald og gakkede (positivt ment) ideer, troede jeg du var konceptudvikler hos Mensch eller noget lignende Stick out tongue Måske du skulle overveje en uopfordret ansøgning til dem :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)