Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino Plus dyrt?

Side 1 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er et godt spørgsmål. Alene i dag har jeg, via mine signaturlinks, tjent mere end hvad plus-abonnementet koster i et år og lidt til Big Smile

Det er slet ikke første gang og det er direkte og målbar trafik. Dertil skal lægges SEO-værdi, brandværdi osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:28

Jeg køber det uden at blikke med øjene, og jeg er endda på dagpenge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:32

Hej Nicolaj

Svaret er jo simpelt = NEJ.... (Det er ikke dyrt)

Der er meget værdi i Amino plus - Hvis man vil have at det skaber værdi. Her tænker jeg på alt det, som ikke direkte kan gøres op i penge.

- Kasper

ps. bare lige min hurtige mening her før aftensmaden ;o)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:38

Kasper Schademan:

ps. bare lige min hurtige mening her før aftensmaden ;o)

Ak ja, det har jeg ikke råd til, jeg skal atter en gang gå sulten i seng - men heldigvis spiser jeg mig mæt i åndelig føde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 18:49

Nicolaj Thomasen:

Alene i dag har jeg, via mine signaturlinks, tjent mere end hvad plus-abonnementet koster i et år og lidt til Big Smile

Hvordan ved du det? Kan du sådan dirkete måle at jeg f.eks klikker på dit signatur link, og går ind og køber et af dine produkter?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person