Jamen, hvis du ikke hører det fra andre (selvom jeg nu synes, der er andre der har ytret noget af det samme, men nok mig, der ikke har forstået indlæggene!), så er det jo ikke et problem og ingen grund til at spekulere over det. Og du skriver 6-7 PM´s over 10 dage. Undskyld mig, men det synes jeg er rigtige mange. Tænk hvis alle, der var så overbevist om deres egne produkters fortræffeligheder, gjorde det samme?! Så ville mailboksen da virkeligt komme på stress-test! Du mener så, at jeg skal slå PM-funktionen fra? Det svar er jeg da ret skuffet over. Du mener simpelthen jeg skal udelukke muligheden for at kommunikere med mine med-Aminoer for at undgå reklame-beskeder? Helt ærligt, troede faktisk Amino var for seriøse folk,som netop er iværksættere for selv at kunne disponere over éns tid og færden - ikke mindst på nettet... Men som nævnt,hvis jeg er den eneste der synes det er lidt irriterende, så er der naturligvis ingen grund til at tage ad notam. Og jeg kan da sagtens leve med det. Men normalt er det da mit indtryk I meget gerne vil have brugernes mening, men det er måske kun på bestemte områder og med bestemte meninger?! |
Vil også godt medgive at der var et par PM´s eller nyhedsmails for meget efter min smag.
Nu er der 3 dage til live-TV hjemme hos Thorborg
Nu er der 1 dag til live-TV hjemme hos Thorborg
Nu er der 2 timer til live-TV hjemme hos Thorborg
Nåede du ikke at se live-TV hjemme hos Thorborg