Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino Plus dyrt?

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Jeg kan bare ikke forstille mig at det er de 6-7 PM's vi har sendt over de sidste 10 dage der har været en plage. Så jeg prøver at finde ud af hvad der så ellers er tilbage.
Men hvis det blot er dem, så tror jeg ikke det irriterer særligt mange, jeg har ikke hørt om andre end dig :-)

De bedste hilsner

Martin

Jamen, hvis du ikke hører det fra andre (selvom jeg nu synes, der er andre der har ytret noget af det samme, men nok mig, der ikke har forstået indlæggene!), så er det jo ikke et problem og ingen grund til at spekulere over det.

Og du skriver 6-7 PM´s over 10 dage. Undskyld mig, men det synes jeg er rigtige mange. Tænk hvis alle, der var så overbevist om deres egne produkters fortræffeligheder, gjorde det samme?! Så ville mailboksen da virkeligt komme på stress-test!

Du mener så, at jeg skal slå PM-funktionen fra? Det svar er jeg da ret skuffet over. Du mener simpelthen jeg skal udelukke muligheden for at kommunikere med mine med-Aminoer for at undgå reklame-beskeder? Helt ærligt, troede faktisk Amino var for seriøse folk,som netop er iværksættere for selv at kunne disponere over éns tid og færden - ikke mindst på nettet... 

Men som nævnt,hvis jeg er den eneste der synes det er lidt irriterende, så er der naturligvis ingen grund til at tage ad notam. Og jeg kan da sagtens leve med det. Men normalt er det da mit indtryk I meget gerne vil have brugernes mening, men det er måske kun på bestemte områder og med bestemte meninger?!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil også godt medgive at der var et par PM´s eller nyhedsmails for meget efter min smag.

Nu er der 3 dage til live-TV hjemme hos Thorborg

Nu er der 1 dag til live-TV hjemme hos Thorborg

Nu er der 2 timer til live-TV hjemme hos Thorborg

Nåede du ikke at se live-TV hjemme hos Thorborg

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:19

Kære venner

Vi er igang med at launche et nyt tiltag, som vi forventer vil interessere de fleste Plus'er.
Tanken er ikke at i skal have 2-3 beskeder om ugen i fremtiden. Men da i er intelligente mennesker, så har i nok regnet det ud for længe siden.

Men vi kan da godt bruge programmørtid på at de 10-12 mennesker (Jeg snakker af erfaring) der bliver nedtrykte af at få en mail i ny og næ, om ting nye features i ting de allerede har betalt for, så gør vi gerne det.

Er alle glade nu? ;-)

De bedste hilsner

Martiny

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:29

Martin Thorborg:
Er alle glade nu? ;-)

Jeg er :-)

Har haft en forrygende uge indtil nu så nu glæder jeg mig til at åbne mappen med aminobeskeder i min outlook, de bliver nemlig sorteret derned af en regel Angel

Der kan effektiveres meget ved at lave regler i indbakken og ikke bruge den som todo-liste.
http://www.baglokalet.dk/opgavestyring-indbakke/108 

/Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Kære venner

Vi er igang med at launche et nyt tiltag, som vi forventer vil interessere de fleste Plus'er.
Tanken er ikke at i skal have 2-3 beskeder om ugen i fremtiden. Men da i er intelligente mennesker, så har i nok regnet det ud for længe siden.

Men vi kan da godt bruge programmørtid på at de 10-12 mennesker (Jeg snakker af erfaring) der bliver nedtrykte af at få en mail i ny og næ, om ting nye features i ting de allerede har betalt for, så gør vi gerne det.

Er alle glade nu? ;-)

De bedste hilsner

Martiny

Helt ærligt, Martin. Nu lyder du sgu som en indigneret teenager, der absolut mener andre omkring én ikke forstår en skid. Og var forøvrigt ikke klar over det var programmører, der skrev nyhedsbrevene!

Jeg skrev netop, at det ikke var et problem for mig, men en irritation. Og især at det nu gik over éns PM-afdeling, hvor du jo netop er tvunget til at gå ind, man kan jo ikke på Amino se hvor beskeden kommer fra inden. Og du er jo nødt til at åbne eller slette denne mail ellers vil der jo hele tiden stå der er en ulæst besked (hvilket forøvrigt er af de mange fede feautures ved Amino).

Jeg skrev jo også at hvis jeg var den eneste, der påpegede det skulle I naturligvis da ikke bruge krudt på at evaluere mit synspunkt. (Du skev også jeg var "den eneste", selvom du så i det nyeste indlæg omtaler 10-12 stykker?!), Jeg kan så regne ud, at du har fået en stormflod af mails og indlæg, der roser Jeres antal og brug af nyhedsbreve?!

Som sagt ødelægger det bestemt ikke min helhedsoplevelse og brug af Amino, som jeg også benytter en enhver lejlighed til at rose. Det gør derimod et indlæg som dit, der på mig faktisk virker en smule arrogant og som skrevet af en småfornærmet tøs.

Jeg synes der er rigtig mange godt og indholdsrigt indhold på Amino, og jeg forsøger selv at spæde til, hvis jeg falder over noget hvor jeg skulle have viden, der kunne komme andre til gode. Og jeg har da bestemt også tænkt mig at bruge Amino fremover med de bedste tanker. Jeg bliver ikke nem at slippe af med (heller ikke med PLUS) uanset hvor mange nyhedsmail, der udsendes, med mindre jeg naturligvis skulle blive smidt udSmile 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 17:46

Hej.

Jeg syntes på ingen måde det er dyrt, jeg har bare ikke lige haft råd til det før nu(thumbs up til 1 måneds tilbuddet), men det er jo en helt anden ting, he he :-)
Jeg satser i hvertfald på at købe 1 år næste måned!!

Mvh,
Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 23:27

Det er slet ikke dyrt, men det kræver at du bruger det aktivt. Jeg vil sige, jo mere aktivt du bruger det - jo mere værdifuldt bliver det for dig.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:59

Martin Thorborg:

Simon Thougaard Frandsen:

Jeg syntes egentlig en tudse er billigt når man tænker på hvad man får for pengene.

Omvendt er 1000 kr mange penge i min verden jeg betaler ikke bare sådan et beløb for en serviceydelse før end jeg virkelig kan se jeg får noget ud af det.

Jeg er slet ikke i tvivl om når jeg er blevet bedre til at lave hjemmesider og min nye webshop og affiliate sider kommer op at køre så bliver jeg PLUS medlem, ingen tvivl der.

Jeg vil egentlig rigtigt gerne støtte Amino fordi det er sådan et fantastisk sted der er blevet skabt af en dygtig iværksætter. Men husker en video jeg så med M. Thorborg hvor han sagde bliv plus medlem fordi du får noget ud af det og ikke fordi du vil støtte Amino og det giver super god mening og er en sympatisk udmelding.

Jeg syntes det er superflot der er adgang til så meget information for mig selv om jeg ikke er PLUS medlem.

Take Care

Simon

Hey Simon

Jeg vil bare være sikker på at du ved, at du nu betaler 99 kr. om måneden + moms og at du oven i købet får en flot gave. Det er under 4 kr. om dagen...
http://www.amino.dk/plus

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin

Tak for feedback.

Lidt pinligt var faktisk ikke klar over det eller rettere havde ikke sat mig godt nok ind i tingene.

Det gør jo det hele mere overskueligt med betaling på den måde så er der vist ikke flere undskyldninger for ikke at blive plus medlem.

Take Care

Simon

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg undre mig!

Det må da være i orden at komme med kritik på et nyt tiltag. Hvis ikke man kommer med kritikken nu, og først gør det om ét år, så får man jo bare at vide at der aldrig er nogen som har klaget.

Og det er vel endnu mere i orden at komme med seriøs kritik hvis man betaler for at være medlem!!!

Og til Martin T. - jeg fatter ikke du tager det så personligt. Hvis du er træt og stresset så hold ferie - eller bare hold kæft (for at bruge dit eget sprog Smile). Tæl til 10 og sov på det!

Det bedste man kan gøre som iværksætter, er sq da at lytte til alle og så selv vælge hvilken vej man vil gå. Og så sige tak for kritikken, men jeg vælger at gøre sådan her.

Og ja, jeg syntes også det var en OMMER at sende de SPAM mails om Te selskab hos Martin T. 

Men ellers er jeg super glad i dag :-)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Reinhold Jensen:

Har haft en forrygende uge indtil nu så nu glæder jeg mig til at åbne mappen med aminobeskeder i min outlook, de bliver nemlig sorteret derned af en regel Angel

Der kan effektiveres meget ved at lave regler i indbakken og ikke bruge den som todo-liste.
http://www.baglokalet.dk/opgavestyring-indbakke/108 

Argggh...

Mit liv styres da 100% af, i hvilken rækkefølge jeg modtager Amino-mails. Der bliver ikke arbejdet, før jeg har læst alle mails fra Amino... Stick out tongue

PS. En smule ironi kan forekomme Wink

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)