Der er 30-60 dages cookietid på de forskellige programmer. Et af salgene i dag er faktisk fra et klik i går.
Jeg behøver ikke købe bannere, jeg sørger bare for at svare på alle tråde 
Okay, det er helt ny viden for mig at det kan lade sig gøre - du sætter sgu lige nogle tanker i gang i min "fantasi-misforster" hjerne. Man kunne jo egentlig oversætte det lidt til at Amino skulle have en lille procent-del af det salg - ved godt jeg pjatter lidt nu - men bare sådan i teorien.
Det skal ikke være nogen hemlighed at jeg planlægger at lave mit eget aff-netværk - det har jeg lavet en tråd for ikke så lang tid siden. http://www.amino.dk/forums/t/118467.aspx ( desværre har jeg ikke fundet nogle mennesker endnu til sådan et samarbejde - jeg er måske for kræsen )
Forestiller mig at du f.eks blogger om aff-marketing - og der er så en eller anden gut der signer sig op via dit link - normal vil et aff-netværk give dig 100 kroner eller sådan noget for det - men min tanke var at gøre det sådan lidt "MLM" agtigt - således at du får ingen penge ved sådan en henvisning - men tilgengæld for du 5% hver gang ham der signer sig op sælger omsætter for noget - dette kan ske i uendelige - hvis du har 20 under dig - så for du 5% af alt det de 20 andre omsætter for.
Jeg ved sgu ikke om dette er nytænkning inden for aff-netværk - men du må da meget gerne give mig noget feedback på idéen.