Jeg advarer lige igen :-) Du må ikke annoncerer med billigste dit og dat, uden det er det. Så skal du vise priser fra størstedelen af alle forhandlere i teleudbydere. Chancen for det bliver opdaget er nok ikke så stor, men du medvirker jo rimelig aktivt til at det kan ske :-) |
Joakim Kruse:Mikael jeg må melde pas nu :)
Vil ikke bruge mere tid på at have denne dialog med dig - jeg syntes ikke du forstår det jeg skriver, og jeg forstår slet ikke dig.
Du skriver nogle simple ting som du mener er 100% korrekt, og så svarer jeg dig at det er forkert.
Du blander tingene sammen i den tekst så det er umuligt at se hvad du mener med de enkelte påstande.
Det fremstår som om du ikke kan kende forskel på SEO og konverterings optimering, og derved er det ekstremt svært at have en dialog om det ene eller det andet.
og sidst men ikke mindst kan jeg simpelthen ikke læse hvad du skriver, da du ikke staver specielt godt og hverken bruger punktum, eller komma.Vi snakkes ved en anden gang :)
/ JK
Der er lav konverterings grad efter min mening , grundet titlen ikke passer samme med det kommer ind på siden
Folk søger ude på google hvad kan HD optagelser f.eks.
Derved får man mere relevante besøgene
Lige nu er der bare en kort intro tekst , der ikke er målrettet mod noget specielt kun ordet billig , det er ikke ret visende efter min mening
Lav en masse undersider der emme rettet på siden derved får de besøgene en større viden om mobil telefoner
Lige nu giver siden ikke meget viden satsning er overhovedet ikke købs rettet
Sats på masse viden på siden der er målrettet mod alle ting en mobil telefon kan det både mere til google og mere viden og højere antal relevante kliks, da folk får den rette ting de søger efter .
Konvertering og SEO hænger samme og er det samme for vis har høj placering på google er SEO og det giver kunder ellers er det ikke SEO man laver , så disse 2 vi snakker om er det samme , det der skal gøres er , siden konvertere højere og dette er problemet med nuværende side
Vi skal gøre vores bedste så tråd starter får flere kunder dette er i hvert fald mit mål , for det er tråd starters problem
husk alle søger ordret billig derved ikke ret målrette , kræver dog også del mere vis laver på denne måde , for så skal alle på siden ligesom jesper skriver