Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange besøg på selskabers sider skal der ca. til et salg?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:

Hej Mikael.

Jeg må indrømme jeg er dybt uenig.

Konverterings optimering handler om at give meget få informationer men relevante informationer, så brugeren let og hurtigt kan træffe en beslutning - alle statistikker siger at en bruger ikke læser mere end nogle få sætninger før de træffer et valg om at klikke videre.

Der handler om at gøre de rigtige knapper meget synlige og store (det vil jeg sige de er), samt gøre det klart for kunden (uden kunden ved det) at formålet er at klikke videre på en af leverandørene.

Nogle af de mest konverterende (op til 30%) affiliate sites jeg har set, indeholder stort set ikke information - men tilbyder informationen såfremt man vælger at klikke på et link, præcis som er formålet.

Her sætter man så sin lid til udbyderen og håber på de er i stand til at konvertere kunden, når klikket er genereret.

men nok om det :)

Nu er der jo ingen der vil sætte nogle tal på det her, så det må jeg hellere gøre: min erfaring indenfor affiliate sites som dette siger man at ca. 7-15% burde klikke på et link til en udbyder og heraf burde 2-3% konvertere til et køb.

Dette er udelukkende baseret på min egen viden, så det er selvfølgelig ikke sikre tal - og tal varierer fra side til side, men jeg vil mene at dine tal bør ligge i på niveau, ellers fungerer den ikke optimalt (dine besøgende har lav kvalitet)

Såfremt tallene ikke er som de burde være skal du kigge nærmere på hvorfra din trafik kommer.

Her vil jeg foreslå dig at gå ind og se på dine Adwords og se på nogle basale tal såsom afvisningsprocent, antal sider besøgt, tid på sitet - helt ned på søgeordsniveau og så optimerer ud fra dette.

Men som afsluttende kommentar så kan man vidst ikke vurderer særligt meget før du minimum har haft 500-1000 besøgende - ellers vil din statistik ikke give et klart billede af dit site.

Håber det gav mening :)

/ JK 

jeg er ekstrem uenig at det betale sig at ikke komme højt på google og kun satse mest på adwords , da lavt indhold jo er lige med større antal annonce kr før siden overhoved besøges

uden indhold på siden findes siden ikke i søgemaskinerne

hvordan skal så komme besøgene ekstrem mange penge på adwords

vis haves en side delvis bannet side i google fordi der ikke er indhold på den som er sket med nogle affinit sider i sidste opdatering kun de med laveste indhold røger længste ned

svært at ikke ryge ind problemet med så lidt tekst at meget er ens set i forhold and side , da der kun er standard på side derved vil altid forhandler side ligge før denne side , derved vil google sige denne side har mindre værdi

kender ikke om han vil bruge mange på adwords i stedet for at satse på søgemaskinerne , jeg tror det bliver for dyrt vis kun satser på adwords , kan lavere konvertere men koster også færre kr per kliks så i sidste ende tjener han fleste penge og det er vel i alt penge det går ud på denne side end der bare skal bruges og bruges atter annonce kr for den besøges siden

jeg langt heller leve med en dobbelt så stor afvisning % med mere tekst da der også kommer flere besøgene grundet teksten , derved langt den billigste løsning at videre formdle noget viden

ved ikke om den overhovedet vil falde , men en ting er sikker det er billigste at findes bedste muligt i google på langt sigt , man så arbejde med hvordan kan både formidle en viden og beholde en stort antal klikker videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46

Hej igen Mikael

Nu var din udtalelse omkring indhold på siden jo at du ville gerne se der var mere indhold da du ikke fandt siden interessant og ikke noget omkring SEO. Så nu siger du noget andet end du gjorde før?

Så lad mig lige få styr på en ting, når du siger du gerne så mere relevant indhold på siden er det så pga. SEO eller konverteringsoptimering? jeg er nemlig ikke helt med på hvilken en af disse to du mener, da du nu har nævnt begge.

Men som svar til din påstand du kommer med her:

Det er BESTEMT muligt at lave SEO og være meget synlig på Google med det nuværende indhold på hans side.
Du har selvfølgelig ret i at det ville gavne en lille smule i forhold til SEO med lidt mere indhold. men din påstand: "Uden Indhold på siden findes siden ikke i søgemaskinerne" er jeg dybt uenig i, og kan sige med 100% sikkerhed at dette ikke passer - da jeg har set flere ekspempler (og selv arbejdet med) på sider med mindre mængde indhold end denne side, ranke i toppen af Google.com som er en del sværere end Google.dk

Derudover har jeg på intet tidspunkt sagt at han skal prioriterer Adwords frem for SEO - jeg ved ikke hvor du læser dette? Jeg siger at han skal optimerer hans adwords kampagne, er du uenig i dette?

ydermere vil jeg også sige dig at en hjemmeside ikke bliver "delvist bannet" på google fordi den har lav mængde af indhold, ved ikke hvor du har denne information fra?

til sidst vil jeg lige sige at jeg desværre ikke kan forstå halvdelen af det du har skrevet, da ordsætningen er meget mærkelig - og det er selvfølgelig ikke for at angribe dig, men det kan være super svært at forstå hvad du skriver, no offence. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:59

Joakim Kruse:

Hej igen Mikael

Nu var din udtalelse omkring indhold på siden jo at du ville gerne se der var mere indhold da du ikke fandt siden interessant og ikke noget omkring SEO. Så nu siger du noget andet end du gjorde før?

Så lad mig lige få styr på en ting, når du siger du gerne så mere relevant indhold på siden er det så pga. SEO eller konverteringsoptimering? jeg er nemlig ikke helt med på hvilken en af disse to du mener, da du nu har nævnt begge.

Men som svar til din påstand du kommer med her:

Det er BESTEMT muligt at lave SEO og være meget synlig på Google med det nuværende indhold på hans side.
Du har selvfølgelig ret i at det ville gavne en lille smule i forhold til SEO med lidt mere indhold. men din påstand: "Uden Indhold på siden findes siden ikke i søgemaskinerne" er jeg dybt uenig i, og kan sige med 100% sikkerhed at dette ikke passer - da jeg har set flere ekspempler (og selv arbejdet med) på sider med mindre mængde indhold end denne side, ranke i toppen af Google.com som er en del sværere end Google.dk

Derudover har jeg på intet tidspunkt sagt at han skal prioriterer Adwords frem for SEO - jeg ved ikke hvor du læser dette? Jeg siger at han skal optimerer hans adwords kampagne, er du uenig i dette?

ydermere vil jeg også sige dig at en hjemmeside ikke bliver "delvist bannet" på google fordi den har lav mængde af indhold, ved ikke hvor du har denne information fra?

til sidst vil jeg lige sige at jeg desværre ikke kan forstå halvdelen af det du har skrevet, da ordsætningen er meget mærkelig - og det er selvfølgelig ikke for at angribe dig, men det kan være super svært at forstå hvad du skriver, no offence. 

jeg må erkende du er svær at forstå , men prøver det , med kunne du prøve at forklare dig bedre

jeg læst det som om du skrev han skulle satse mest på adword og på lavt indhold , lavt indhold betyder lige vel hvad du siger en lavere placeringer især når forhandler siden har flere info om produktet , derved vil altid forhandler side ligge før hans sådan det bare

Kan klart lave både FAQ sider undersider , der laver flere knapper der giver køber er lodrette uenig der skal laves flere undersider , der krydslinker en viden

du skriver der

flere er det sket for de er faldet ned ad i sidste opdatering

jo selvfølgelige kan du have en okay placering med lavt indhold på siden , når det er nye telefon men hvad er en okay for dig nummer 1 eller side 3 side

derved arbejde  med hvordan der kan videre formidles en viden og der bevares overskuelighden på siden

i alt forstår jeg ikke dit svar

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Malström

Mit umiddelbare bud på dit problem er mere at forstå hvad det er dine besøgende kommer på dit site for. 

Jeg har googlet "LG Optimus 2X" og så din annoncetekst, der meget minder om et sted jeg ville forvente at kunne købe mobilen på tilbud - også fordi du skriver at "på lager" - ergo har du givet dine besøgende en forventning om dette - muligvis tiltrukket folk der ikke ønsker abonnement fordi de vælger din side fremfor Teias, 3, Telenor & Callme's adwords annoncer.

Det er den "tankegang" du skal se dine besøgendes oplevelse i - fordi du fejler på en række punkter.

• Dine hovedtekst er alt for sælgende - besøgende vil have følelsen af at du selv har haft telefonen i hånden på samme kritiske måde som de selv ville have haft
  • Du har en affiliate side, en pris sammenligningsside, men folk tror du sælger telefonen
  • Du tiltrækker folk der er interesseret i et tilbud, ikke sammenligning, og du tiltrækker formentlig dem der er interesseret i at købe - uden abonnement. Det du levere er NÆSTEN det modsatte

Med andre ord, jeg er ikke overrasket over at få klikker videre, og endnu færre køber i sidste ende. Du synes at være mere interesseret i at få trafikken, mere end du er i at tage ordentligt hånd om de besøgende og ikke skuffe dem - heldigvis online betyder det et rap over fingrene for dig, så du kan lære af det - og blive bedre.

-Karsten 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Hej Mikael.

Syntes bare vi skal droppe den her diskution :) 

Jeg syntes jeg forklarer mig meget godt? og prøver bare at sige at nogle af de ting du skriver ikke er rigtige i forhold til SEO

Men jeg har ufatteligt svært ved at læse hvad du skriver, da der mangler ord hist og her og ingen . og ingen , er i dine tekster.

Så vi forstår vidst ikke hinanden :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13

Joakim Kruse:

Hej Mikael.

Syntes bare vi skal droppe den her diskution :) 

Jeg syntes jeg forklarer mig meget godt? og prøver bare at sige at nogle af de ting du skriver ikke er rigtige i forhold til SEO. 

Men jeg har ufatteligt svært ved at læse hvad du skriver, da der mangler ord hist og her og ingen . og ingen , er i dine tekster.

Så vi forstår vidst ikke hinanden :) 

en god debat er vigtigt ,vis du ikke forstår mig er det vigtigt at give feedback, så vi forstår hinanden bedre

tekst er vigtigt set i forhold SEO link struktur på siden er vigtigt god unik tekst er vigtigt , jo jeg forstår dig ikke , lige hvad du mener ,

jeg forstår dig ikke en god lang tekst der videre formidle viden ikke er vigtigt

var nødvendigt at svare , da han jo ikke skal lave kun siden , der retter mod køb med knapper men også tænker hvordan en tekst kan komme på siden og derved bevare en høj konverterings  grad og billige besøgene

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen Mikael, jeg er helt enig med dig: en god debat er altid godt og det er vigtigt at forstå hindanden.

her er mine svar:

tekst: ja, tekst er selvfølgelig en relevant faktor i forhold til SEO, men ikke en nødvendighed - altså kan man sagtens ranke på Google uden mere tekst end hans side indeholder idag. og ikke som du skriver at man ikke kan ranke på google uden mere tekst.

Konvertering: nej, du tager fejl - god tekst konverterer ikke nødvendighvis. en hurtig tekst og nogle gode valgmuligheder konverterer bedre end en masse tekst - og nej, en god tekst betyder ikke billige besøgende? hvor får du dog det fra?

Er der ikke lige nogen der kan give lidt respons her? jeg føler virkelig jeg forklarer mig så godt jeg kan?

/ JK 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:32

Joakim Kruse:

Jamen Mikael, jeg er helt enig med dig: en god debat er altid godt og det er vigtigt at forstå hindanden.

her er mine svar:

tekst: ja, tekst er selvfølgelig en relevant faktor i forhold til SEO, men ikke en nødvendighed - altså kan man sagtens ranke på Google uden mere tekst end hans side indeholder idag. og ikke som du skriver at man ikke kan ranke på google uden mere tekst.

Konvertering: nej, du tager fejl - god tekst konverterer ikke nødvendighvis. en hurtig tekst og nogle gode valgmuligheder konverterer bedre end en masse tekst - og nej, en god tekst betyder ikke billige besøgende? hvor får du dog det fra?

Er der ikke lige nogen der kan give lidt respons her? jeg føler virkelig jeg forklarer mig så godt jeg kan?

/ JK 

en forbedret links struktur der videre formidler en viden er vigtigt set i hensyn google , jeg vil mene mange gode kort tekster giver bedre der videre formidler en viden

i alt er der for lidt tekst på siden , derved er der færre titler og der er færre links videre kan give kunder

kort kort det er ikke nok kun en kort tekst der skal laves masser af forklaringer der kan , give penge videre til og flere besøgene

der er for lidt tekst på siden derved færre kliks end der ellers ville komme

jeg har ufattelig svært ved forstå dig , hvorfor teksten ikke skal spredes på siden og der ikke skal videre formidles mere viden på siden , som jeg læser det du skriver er der nok tekst på siden , det mener jeg ikke der er langt mere der kan gøres

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Mikael jeg må melde pas nu :)

Vil ikke bruge mere tid på at have denne dialog med dig - jeg syntes ikke du forstår det jeg skriver, og jeg forstår slet ikke dig.

Du skriver nogle simple ting som du mener er 100% korrekt, og så svarer jeg dig at det er forkert.
Du blander tingene sammen i den tekst så det er umuligt at se hvad du mener med de enkelte påstande.

Det fremstår som om du ikke kan kende forskel på SEO og konverterings optimering, og derved er det ekstremt svært at have en dialog om det ene eller det andet.

og sidst men ikke mindst kan jeg simpelthen ikke læse hvad du skriver, da du ikke staver specielt godt og hverken bruger punktum, eller komma.

Vi snakkes ved en anden gang :)

/ JK 

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:52

Hej Karsten :)

Du har desværre fundet en af mine konkurrenters sider - der er et par stykker med navnet på telefonen i navnet.

Her er mine annoncer. Jeg har lokaliseret hvilke annoncer der kører bedst, men lader dem alle sammen køre lidt længere, indtil jeg er 100% sikker på, at jeg har de bedste :)

Jeg håber ikke at nogle ser dette som et forsøg på promovering af mit site, hvis nogen er af en anden mening, så slet blot posten. Jeg har dog valgt at slette linket i bunden på annoncerne så ingen skal misforså min intension.

Billigste LG Optimus 2X
Vi har fundet det billigste
abonnement på LG Optimus 2X
Har fjernet mit link

Billig Optimus 2X
Find den laveste pris på
LG Optimus 2X her
Har fjernet mit link

Billig LG Optimus 2X
abonnement på LG Optimus 2X
Har fjernet mit link

LG Optimus 2X med abonnement
abonnement til LG Optimus 2X
Har fjernet mit link

Optimus 2X m. abonnement
Vi har fundet den laveste pris på
LG Optimus 2X med abonnement
Har fjernet mit link 

Billigste abonnement?
Find den laveste samlede pris på
LG Optimus 2X med abonnement her
Har fjernet mit link

Køb LG Optimus 2X nu
Find det billigste abonnement på
LG Optimus 2X her.
Har fjernet mit link

Disse er de annoncer jeg pt. kører i rotation på de søgeord/sætninger jeg har valgt. Om ganske snart, så lukker jeg permanent af for de dårligst performende - der er forskel fra helt ned til 0,62% og op til 2,67%. Da de dårligst performende ikke har kørt så længe/vist særligt meget endnu får de lidt mere tid at løbe på.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)