jeg er ekstrem uenig at det betale sig at ikke komme højt på google og kun satse mest på adwords , da lavt indhold jo er lige med større antal annonce kr før siden overhoved besøges uden indhold på siden findes siden ikke i søgemaskinerne hvordan skal så komme besøgene ekstrem mange penge på adwords vis haves en side delvis bannet side i google fordi der ikke er indhold på den som er sket med nogle affinit sider i sidste opdatering kun de med laveste indhold røger længste ned svært at ikke ryge ind problemet med så lidt tekst at meget er ens set i forhold and side , da der kun er standard på side derved vil altid forhandler side ligge før denne side , derved vil google sige denne side har mindre værdi kender ikke om han vil bruge mange på adwords i stedet for at satse på søgemaskinerne , jeg tror det bliver for dyrt vis kun satser på adwords , kan lavere konvertere men koster også færre kr per kliks så i sidste ende tjener han fleste penge og det er vel i alt penge det går ud på denne side end der bare skal bruges og bruges atter annonce kr for den besøges siden jeg langt heller leve med en dobbelt så stor afvisning % med mere tekst da der også kommer flere besøgene grundet teksten , derved langt den billigste løsning at videre formdle noget viden ved ikke om den overhovedet vil falde , men en ting er sikker det er billigste at findes bedste muligt i google på langt sigt , man så arbejde med hvordan kan både formidle en viden og beholde en stort antal klikker videre
|
Hej igen Mikael
Nu var din udtalelse omkring indhold på siden jo at du ville gerne se der var mere indhold da du ikke fandt siden interessant og ikke noget omkring SEO. Så nu siger du noget andet end du gjorde før?
Så lad mig lige få styr på en ting, når du siger du gerne så mere relevant indhold på siden er det så pga. SEO eller konverteringsoptimering? jeg er nemlig ikke helt med på hvilken en af disse to du mener, da du nu har nævnt begge.
Men som svar til din påstand du kommer med her:
Det er BESTEMT muligt at lave SEO og være meget synlig på Google med det nuværende indhold på hans side.
Du har selvfølgelig ret i at det ville gavne en lille smule i forhold til SEO med lidt mere indhold. men din påstand: "Uden Indhold på siden findes siden ikke i søgemaskinerne" er jeg dybt uenig i, og kan sige med 100% sikkerhed at dette ikke passer - da jeg har set flere ekspempler (og selv arbejdet med) på sider med mindre mængde indhold end denne side, ranke i toppen af Google.com som er en del sværere end Google.dk
Derudover har jeg på intet tidspunkt sagt at han skal prioriterer Adwords frem for SEO - jeg ved ikke hvor du læser dette? Jeg siger at han skal optimerer hans adwords kampagne, er du uenig i dette?
ydermere vil jeg også sige dig at en hjemmeside ikke bliver "delvist bannet" på google fordi den har lav mængde af indhold, ved ikke hvor du har denne information fra?
til sidst vil jeg lige sige at jeg desværre ikke kan forstå halvdelen af det du har skrevet, da ordsætningen er meget mærkelig - og det er selvfølgelig ikke for at angribe dig, men det kan være super svært at forstå hvad du skriver, no offence.