Eller måske nærmere en lille anbefaling til de mange herinde, der vil skabe deres egen fremtid og være selvstændige. Rigtig mange debatterne herinde handler om SEO og affiliate. Eller med andre ord: hvordan kan jeg hurtigt blive rig uden rigtigt at producere noget? Det er for mig enormt kortsigtet. Jeg mangler simpelthen lidt vision herinde. Jeg mangler at se dem, som vil gøre en forskel. Som vil revulutionere en branche, gøre tingene lidt smartere eller sælge noget nyt eller gøre det på en ny måde. Er internettet virkeligt blevet sådan, så det kun er den bedste SEO'er der vinder markedet? At det ikke handler om substans men kun af manipulation af søgeresultater og fake venner på facebook? Jeg synes det er lidt deprimerende, når man læser herinde. SEO og affiliate fylder 98% og produktet fylder 2%. Det burde være omvendt. |
JonasJ:Jeg synes det er lidt deprimerende, når man læser herinde. SEO og affiliate fylder 98% og produktet fylder 2%. Det burde være omvendt.
Hvad hjælper det at have et godt produkt hvis du ikke kan få det ud til folket?
Der er mange som gør det smartere og anderledes herinde, dog viser min erfaring at hvis man vil tjene penge på affiliate, så deler man ikke sine bedste guldkorn, for så står der 200 andre der gør det samme også er din gode idé ligepludselig 200 andres gode idé også, og det bliver bare en idé blandt alle de andre.