Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille surt opstød

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved da godt, at salg ikke altid handler om det bedste produkt. At det er vigtigt at kunne markedsføre sig, så folk får kendskab til ens eksistens. Det er ret banalt.

Betyder det, at vi så bare skal gå på sælge-helge-med-brede-fælge-kurser i ét væk her i livet, for så længe vi er gode til at sælge, så behøver vi ikke et godt produkt? Det er efter min mening fattigt og ikke særlig ambitiøst.

For at folk ikke skal tro, at jeg undervurderer SEO, så lad mig lige slå fast én gang for alle: hvis du ønsker at lave forretning på internettet, så får du størstedelen af din forretning fra søgemaskinerne - derfor er det af højeste betydning om du rangerer højt eller lavt på f.eks. google eller bing.

Problemet er bare, at google ikke har mennesker til at kigge på dit site. De kigger på links og søgeord. Dem som spammer internettet mest med ligegyldige links og ligegyldige søgeord kommer altså højest op. Søgeresultaterne er altså manipulerede og viser ikke de resultater folk vil se fordi SEO- og affiliateidioter har spammet søgemaskinerne.

Hvad jeg selv laver? Noget meget meget hemmeligt og meget unikt. Men damerne kommer væltende når jeg er færdig og jeg bliver hot i alle kredse :p

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)