Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøve på video intro

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:19

Jeg synes den er god. Du virker tillidsvækkende og fokuseret på at gøre dit arbejde. Nok lige det en kunde vil ønske. 

Faktisk kunne det virke modsat hvis der kom for meget "show" over det, da kunderne jo ønsker en håndværker og ikke en entertainer :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde nu hellere set dig komme ned af en stige på et hus med et flot tag, og at du så holdt denne tale.

Eller at du stod ved nogle tagplader/isoleringsmateriale eller lign.

Teksten er nemlig rigtig fin. 

Men fidusen ved video med en person der glor i et webcam har jeg nu aldrig kunnet forstå. På en webshop/elektronisk ydelse hvor man aldrig ville se "giraffen" kunne det måske virke beroligende at vide at firmaet rent faktisk eksisterer inden man betaler. Men en håndværker møder man jo inden arbejde/betaling finder sted.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:42

Jan christiansen:

Jeg har lagt en video på youtube.

Jeg vil sætte den ind på min profil på min hjemmeside.

Men først når jeg har fået jeres kritiske mening.

Bør jeg smile mere ?

www.youtube.com/jctagservice

vh Jan

Det var god nok et kort klip, og med pokerfjæs :-)

Tror det er en ommer, og så lige få kropssproget med (man må godt bevæge sig :-)

Snup en optagelse på vej op af stigen, til tagrenden eller taget

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:52

Synes det kunne være rigtigt fedt hvis du havde sådan en video på din hjemmeside, som en præsentation af hvem du er. Så får folk også indtrykket at du er en flink mand, som er til at snakke med.

Men som sagt, optag video udenfor på en stie. Det lyder også bedre hvis du ikke siger den sætning med velkommen til min hjemmeside Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:01

Hej helt enig i at du bør komme ned af en stige eller noget som viser du er håndværker.

Du bør også gøre mere ud af videoen og ikke bare sidde foran et web camera.

Jeg har selv prøvet at tale til et kamera - ren katastrofe, så galt at jeg nok aldrig gør det igen

Det du skulle prøve er at få en til at filme - og en du taler til (som måske/måske ikke er dem på filmen)

så skal du være naturlig når du talet direkte til et kamera bliver det lidt kikset.

Hvis du er i tvivl om du skal bruge den - så brug den, hvis alternativet er ikke at have noget 

En anden ting du kan gøre er at filme et tag eller hvad det nu er og så lave voice over lægge talen på senere.

Jeg har lige købt et videoredigerings program 549 kr. med en bog  http://www.magix.com/?id=387&L=36&C=56&partnerid=2&newsletter=dk/vdlx17/54900/bundle/screen

Der kan du så læse din film ind, lægge tale på og klippe i den etc. har ikke fået den endnu men har tidliger brugt Pinackle og den gik hele tiden ned og var generelt for avanceret for mig.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:08

God eftermiddag Jan,

Du bør vælge en neutral baggrund, det kan opleves forkert når vi er i dit soveværelse. Du bør undgå lys nedefra, du ser lidt uhyggelig ud. 

Sidst men ikke mindst, du skal giver det et udtryk. Vær dig selv. 

Du kan se hvordan vi har gjort det her www.salgspiloterne.dk

Al det gode til de gode
Tony 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:08

God eftermiddag Jan,

Du bør vælge en neutral baggrund, det kan opleves forkert når vi er i dit soveværelse. Du bør undgå lys nedefra, du ser lidt uhyggelig ud. 

Sidst men ikke mindst, du skal giver det et udtryk. Vær dig selv. 

Du kan se hvordan vi har gjort det her www.salgspiloterne.dk

Al det gode til de gode
Tony 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:18

Jan christiansen:

Jeg har lagt en video på youtube.

Jeg vil sætte den ind på min profil på min hjemmeside.

Men først når jeg har fået jeres kritiske mening.

Bør jeg smile mere ?

www.youtube.com/jctagservice

vh Jan

Hej Jan,

Jeg så også gerne at du kom i arbejdstøjet som allerede er nævnt, stående ved nogle byggematerialer (f.eks inde under et tag du er ved at efterisolere eller noget i den stil).

Hvis du vælger at lade være, så få en neutral baggrund (eller et med et firmalogo på).

Mht. lyssætningen, så kan man ikke se dine pupiller. Det ser ud som om at du/dine øjne bliver oplyst af en computerskærm. Du skal også se om du kan gøre videokontrasten lidt bedre -selve billedet er lidt grumset (men det er en detalje).

MEN - Nu til noget helt andet : Jeg var lige inde og se på din side - og du nævner ingen steder noget om hvor i landet du befinder dig - og hvor i landet du opererer. Det er en stor fejl.

Jeg står f.eks i den situation at jeg skal have lavet en lille reparation af mit tag - og hvis du havde gjort det i tagreparationer, ville jeg ikke bruge tid på at ringe til dig, da sansynligheden for at du er i mit nærområde er temmelig lille.

mvh

Jan

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 06:39

Technocowboy:
MEN - Nu til noget helt andet : Jeg var lige inde og se på din side - og du nævner ingen steder noget om hvor i landet du befinder dig - og hvor i landet du opererer.

Vigtig iagttagelse. Hvis jeg skulle Google efter en håndværker ville jeg selvfølgelig også taste bynavn. Hvis jeg havde glemt det i første omgang ville jeg sandsynligvis se en liste over håndværkere fra fuldstændigt tilfældige steder - og dermed blive mindet om at taste mit område ind.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)