Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du SEO spørgsmål? Så besvarer jeg dem! Få 40 Backlinks med high PR gratis!!

Side 2 ud af 10 (97 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvordan kan du helt bestemt vide hvilke links der er decideret værdiløse? Jeg tror de giver en vis mængde linkjuice, i form af at siden trods alt har en vis PR. Selvfølgelig ville det være bedre med færre links per side, men de giver et eller andet med sikkerhed.

De 2000 blog posts flyttede en af mine hjemmesider 5 sider op i google. Det er PR N/A links, men dog med få udadgående links, men hold da op, de virkede =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:20

SEO-Kongen:

Hvordan kan du helt bestemt vide hvilke links der er decideret værdiløse? Jeg tror de giver en vis mængde linkjuice, i form af at siden trods alt har en vis PR. Selvfølgelig ville det være bedre med færre links per side, men de giver et eller andet med sikkerhed.

De 2000 blog posts flyttede en af mine hjemmesider 5 sider op i google. Det er PR N/A links, men dog med få udadgående links, men hold da op, de virkede =)

Hvor mange kommentar links er der på disse sider du bruger hvorfor  svare du ikke  på mit spørgsmål hvor mange links der er , så man ved en ca. link værdi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:22

Tak for din kommentar =)

Selvfølgelig vil jeg ikke fremstå som en svindler, men jeg vil gerne påpege at dette forum ikke er specifikt dedikeret til SEO. Det er et iværksætter forum, hvor folk bl.a. diskuterer SEO. Digital point forum er et SEO forum.

Jeg ved det lyder meget lovende, hvad jeg siger, men faktum er, folk bruger unødigt mange penge på SEO. Jeg bygger sider udelukkende for adsense indtjening. Søg på "talalay latex foam". Jeg ejer siden knowledgehunter.org. Jeg ligger på første side (i min browser i hvert fald - jeg kører med google.be og google.com). Søg på talalay latex - jeg ejer siden buytalalaylatex.com, som ligger på side 3-5 (stadig i min browser), og så kan man jo tjekke begge sider i YSE. Førstnævnte var en værdiløs forsøgsside, som ingen værdi har i sig selv. Tabet, hvis den bliver straffet af google, er også kun abonnementets værdi. buytalalaylatex.com blev registreret 11. januar (http://whois.domaintools.com/buytalalaylatex.com).

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:25

Det her er to eksempler på to af de 2000 blog posts

http://flashgames.sexbiro.com/2011/02/22/talalay-latex/
http://blogxe.com/gamesflash/2011/02/22/talalay-latex/

Så kan du jo selv se

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO-Kongen:

buytalalaylatex.com blev registreret 11. januar

Og der har vi så problemet! Nye sider er slet ikke stabile i starten, hvilket betyder at du ikke kan vide dig sikker på om omtale tide ranker lige så godt i fremtiden.

/ Emil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:31

SEO-Kongen:

Tak for din kommentar =)

Selvfølgelig vil jeg ikke fremstå som en svindler, men jeg vil gerne påpege at dette forum ikke er specifikt dedikeret til SEO. Det er et iværksætter forum, hvor folk bl.a. diskuterer SEO. Digital point forum er et SEO forum.

Jeg ved det lyder meget lovende, hvad jeg siger, men faktum er, folk bruger unødigt mange penge på SEO. Jeg bygger sider udelukkende for adsense indtjening. Søg på "talalay latex foam". Jeg ejer siden knowledgehunter.org. Jeg ligger på første side (i min browser i hvert fald - jeg kører med google.be og google.com). Søg på talalay latex - jeg ejer siden buytalalaylatex.com, som ligger på side 3-5 (stadig i min browser), og så kan man jo tjekke begge sider i YSE. Førstnævnte var en værdiløs forsøgsside, som ingen værdi har i sig selv. Tabet, hvis den bliver straffet af google, er også kun abonnementets værdi. buytalalaylatex.com blev registreret 11. januar (http://whois.domaintools.com/buytalalaylatex.com).

Svare ikke på spørgsmålet

jeg vil bare vide link værdien på de links du giver hvor mange links er der på de sider vis 2000 f.eks. flere eller mindre betyder hvad linket er værd , så svar på det , så ved om dette er noget for mig og måske andre her på forummet, for de flest vil vide hvad man køber har af værdi.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:32

Jeg vedhæftede 2 eksempler ovenover. Der er meget få links til eksterne hjemmesider på dem.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:36

SEO-Kongen:

Det her er to eksempler på to af de 2000 blog posts

http://flashgames.sexbiro.com/2011/02/22/talalay-latex/
http://blogxe.com/gamesflash/2011/02/22/talalay-latex/

Så kan du jo selv se

De 2  undersider er ikke vurderet af  Google , derved langt fra overhovedet  noget der ligner det lovet i tråden , ved disse 2 sider

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:37

Hvis den falder tilbage og bliver indekseret, vil jeg indrømme, at du har ret, men det gør den ikke, fordi jeg kun har bygget 400 synlige links den sidste måned (dvs, som ses i YSE). Men for så lidt som 1000-1500 kroner, vil jeg vise dig, at man kan opnå resultater.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:39

Ca 300-400 ud af de 2000 er indekseret. De blev lavet den 22. februar, så det er kun naturligt, at det ikke er alle der indekseret, men de to jeg sendte er eksempler, så du kan se antallet af links. De andre ligner de to links, men det er tilfældigt, hvor hurtigt google finder dem.

Side 2 ud af 10 (97 indlæg)