Det er denne kobling der skurer i mine ører. I er nye på Amino og er aligevel yderst kompetente inden for online eksponering og konverteringsoptimering. Jeg har svært ved at forestille mig denne kombination, må jeg indrømme, da jeg er overbevist om at alle dem der er "noget ved musikken" inden for disse områder både er aktive og synlige på Amino. I siger, at I er eksperter i online markedsføring; men har aldrig debatteret på Amino før. Fortæl mig hvor I har fået alle de impulser fra, der gør jer yderst kompetente inden for disse områder uden at have sparret og fået "fingeren på pulsen" her på Amino. Fortæl mig om denne anden parallelverden til Amino (som jeg ikke har opdaget) der kan anskueliggøre, at man kan blive yderst kompetent og herved kan give mig tillid til at I også er det som nye i dette debatforum. Ovenstående kan jo gøres uden at du afslører hvem I er og derfor må det være I jeres interesse, at folk bliver overbevist om, at I er yderst kompetente. Oven i dette kommer, at I er anonyme. Du fortæller intet om, hvordan I sikrer jeres samarbejdspartner imod, at I ikke "går selv" når blot ideeen er leveret. Det kan godt være, at I er super reelle; men I gør det godt nok svært for en potentiel samarbejdspartner at komme ud af busken. Et sådant samarbejde bygger i høj grad på tillid - helt fra starten. I beder en potentiel samarbejdspartner om at have så meget tillid, at de trygt kan kontakte jer medens I selv forbliver totalt anonyme. Kan du her i tråden vise teksten i jeres standardkontrakt, om ikke andet, så de dele, der viser hvordan I sikrer en samarbejdspartner imod, at I selv løber med ideen? Det kan jo gøres ganske anonymt og vil som et minimum vise, at I ønsker at sikre jeres samarbejdspartner mod at dette kan ske. Venlig hilsen, Christian |
Christian iMARKETING:Jeg har svært ved at forestille mig denne kombination, må jeg indrømme, da jeg er overbevist om at alle dem der er "noget ved musikken" inden for disse områder både er aktive og synlige på Amino.
Christian - jeg giver dig lidt ret - men ikke hele vejen ;-)
Alt har sin begyndelse - og de fandt jo trods alt Amino?
Jeg har selv fulgt Amino i et stykke tid uden at deltage, men følte tiden var rigtig til at begynde at give lidt igen nu. Derfor har jeg stadig fået meget positiv feedback på mine relativ få artikler.
Så hvem siger de ikke kan være knald dygtige?
I øvrigt skulle du måske lige kigge på din AdWords side - hvis du vil være noget indenfor musikken, skal du nok sørge for at din hjemmeside kan vise alle danske tegn ;-)
Jeg er sikker på at du Christian har rigtig meget godt kørende for dig - og at du er sindsyg dygtig (jeg mener det virkelig! Jeg tror på du er pisse dygtig!).
Men jeg synes vi skal have plads til alle og give alle en fair chance for at bevise de er noget indenfor musikken i stedet for at antage at de ikke er det.
Og jeg skal ikke være for fin til at sige du har nogle gode og knivskarpe pointer og observationer omkring hvordan trådstarter kommunikerer. Budskabet kommer forkert ud, det vil jeg give dig ret i! Så lad os da i fællesskab håbe på at trådstarter tager kampen op og får besvaret nogle af dine skarpe spørgsmål!
Mvh.
Nick Niebling