<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/779228.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Feb 2011 20:39:37 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:779228</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/779228.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=779228&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej S&amp;ouml;ren og Hans (som ikke hedder Hans).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er helt enig med jer i at &amp;aring;benhed og &amp;aelig;rlighed er vejen frem, og at tr&amp;aring;dstarter kunne have undg&amp;aring;et mange af de efterf&amp;oslash;lgende posts, ved blot at l&amp;aelig;gge alle kort p&amp;aring; bordet fra starten. Og af de to eksempler du freml&amp;aelig;gger Hans, s&amp;aring; ville jeg da personligt selv foretr&amp;aelig;kke at svare p&amp;aring; det sidste.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg mener blot ikke at man kan diktere nogen hvad de skal (eller ikke skal) skrive og fort&amp;aelig;lle. Som han selv l&amp;aelig;gger ud med at skrive, s&amp;aring; er det et opl&amp;aelig;g til dialog. Ingen steder afviser han at uddybe eller svare p&amp;aring; sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l senere i dialogen. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der er jo aldrig nogen der stiller sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn, n&amp;aring;r nogen eksempelvis s&amp;oslash;ger en investor til en fed id&amp;eacute;, men ikke &amp;oslash;nsker at freml&amp;aelig;gge alle detaljer for id&amp;eacute;en/planen p&amp;aring; &amp;aring;bent forum, men hellere vil tage den hen ad vejen, efter at have screenet eventuelle investorer lidt. Jeg kan &amp;aelig;rlig talt ikke se hvorfor det skulle v&amp;aelig;re s&amp;aring; anderledes her? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes personligt at det fremg&amp;aring;r ganske tydeligt, at tr&amp;aring;dstarter ikke forventer at man kommer og serverer alle sine guld&amp;aelig;g i f&amp;oslash;rste introduktion, og derfor forst&amp;aring;r jeg ganske enkelt ikke helt harmen over indl&amp;aelig;gget, p&amp;aring; trods af at jeg medgiver, at tr&amp;aring;dstarter sikkert havde f&amp;aring;et st&amp;oslash;rre respons p&amp;aring; sit indl&amp;aelig;g, hvis han var lidt mindre anonym heri. Men det er vel i sagens natur egentlig hans eget problem til syvende og sidst? &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og dertil mener jeg jo s&amp;aring; ogs&amp;aring; bare, at eventuelt interesserede jo kan tage kontakt (uden at r&amp;oslash;be vigtige detaljer om deres id&amp;eacute;), og se om de derfra synes at de f&amp;aring;r den m&amp;aelig;ngde information og kommunikation de har brug for. Hvis de ikke mener at det er tilf&amp;aelig;ldet, jamen s&amp;aring; st&amp;aring;r det dem jo heldigvis frit for at afskrive manden som v&amp;aelig;rende useri&amp;oslash;s, sige &amp;quot;farvel og tak&amp;quot; og lede videre andetsteds.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;N&amp;aring;, det kan i hvert fald ikke bringe mit pis i kog. Nu vil jeg nyde min s&amp;oslash;ndag aften, og &amp;oslash;nske alle jer andre en god afslutning p&amp;aring; weekenden ogs&amp;aring; - investorer s&amp;aring;vel som id&amp;eacute;m&amp;aelig;nd =)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;~ Amaris&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/779137.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Feb 2011 19:07:17 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:779137</guid><dc:creator>sören </dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/779137.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=779137&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Amaris Charvell:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;
&lt;p&gt;Jeg har selv tidligere br&amp;aelig;ndt fingrene ved en forretningsaftale med useri&amp;oslash;se og u&amp;aelig;rlige mennesker. I hvert fald indirekte ved at l&amp;aring;ne min k&amp;aelig;reste penge, hvorefter han s&amp;aring; blev bedraget og mine penge var v&amp;aelig;k. Det er der, desv&amp;aelig;rre, sikkert en del af os herinde der har pr&amp;oslash;vet gennem tiden p&amp;aring; den ene eller den anden m&amp;aring;de. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes dog at det er synd at folk aldrig kan komme med et opl&amp;aelig;g eller forslag, uden med det samme at skulle st&amp;aring; skoleret og l&amp;aelig;gge &amp;oslash;rer til alskens anklager (taler ikke kun om dette indl&amp;aelig;g specifikt, men ganske generelt over hele linien). Lige s&amp;aring; vel som mange &amp;oslash;nsker at beskytte deres gode id&amp;eacute;er, kan tr&amp;aring;dstarter jo reelt ogs&amp;aring; have sine egne gode grunde, for ikke i f&amp;oslash;rste omgang at afsl&amp;oslash;re alt for meget. Det er &amp;aelig;rgerligt at fremgangsm&amp;aring;den ofte skal v&amp;aelig;re &amp;quot;angreb er det bedste forsvar&amp;quot;, i stedet for reelt og sagligt at sp&amp;oslash;rge ind til det man gerne vil vide.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er s&amp;aring;m&amp;aelig;nd ogs&amp;aring; fint nok at g&amp;oslash;re andre opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; at der er nogle ting man skal tage h&amp;oslash;jde&amp;nbsp;for og evt. v&amp;aelig;re p&amp;aring; vagt overfor, da der absolut findes nogen der er naive eller m&amp;aring;ske ikke t&amp;aelig;nker s&amp;aring; langt i f&amp;oslash;rste omgang. Men man kan sagtens g&amp;oslash;re det p&amp;aring; en ordentlig facon, og s&amp;aring; i &amp;oslash;vrigt ogs&amp;aring; lade folk tage en smule ansvar selv. Hvis de ikke t&amp;aelig;nker s&amp;aring; langt som selv at s&amp;oslash;rge for at f&amp;aring; de rette oplysninger om en eventuel samarbejdspartner, sikre deres rettigheder, samt f&amp;aring; stablet en ordentlig aftale p&amp;aring; benene, s&amp;aring; skal de nok slet ikke drive forretning i f&amp;oslash;rste omgang.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu er jeg desv&amp;aelig;rre bare ved at starte min webshop op med salg af et helt almindeligt produkt, men ellers havde jeg s&amp;aring;m&amp;aelig;nd gerne tage kontakt og h&amp;oslash;rt lidt mere om hvad tr&amp;aring;dstarter forventer og kan tilbyde - og derefter selv fattet beslutning om hvorvidt det var seri&amp;oslash;st nok for mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Held og lykke til jer alle med eventuelle samarbejder. Og husk nu at det er mere end fornuftigt at v&amp;aelig;re realistisk og p&amp;aring; vagt, men at det bliver et tr&amp;aelig;ls liv i en kedelig verden, hvis man altid&amp;nbsp;konsekvent skal starte ud med at tro det v&amp;aelig;rste om alle andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;~ Amaris&lt;/p&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;&lt;/div&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;fem stjerner til dig Amaris for dit indl&amp;auml;g. N&amp;aring;r det s&amp;aring; er sagt er det uforst&amp;aring;eligt at tr&amp;aring;dstarter bliver m&amp;ouml;gforn&amp;auml;rmet s&amp;aring; snart der stilles n&amp;auml;rg&amp;aring;ende sp&amp;ouml;rgsm&amp;aring;l.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Man skulle tro at tr&amp;aring;dstarter ville g&amp;ouml;re alt hvad der stod i sin magt for at forst&amp;auml;rke og underbygge egen seri&amp;ouml;sitet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu er han imidlertid blevet s&amp;aring; forn&amp;auml;rmet at han slet ikke vil dialogen mere. Hvad skal vi s&amp;aring; tro herefter?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er vist blevet generelt her p&amp;aring; Amino at der &amp;quot;skydes&amp;quot; p&amp;aring; pianisten (l&amp;auml;s tr&amp;aring;dstarter) men er det faktisk ikke OK? Man kunne jo anskue det fra det synspunkt at de &amp;quot;mere drevne gamle rotter&amp;quot; vil passe lidt p&amp;aring; de nye og mere uerfarne ud fra det synspunkt, at der er lighedstegn mellem &amp;aring;benhed og &amp;auml;rlighed.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Man m&amp;aring; i alt fald v&amp;auml;re forberedt p&amp;aring; at blive afkr&amp;auml;vet visse svar, og s&amp;aring; s&amp;ouml;rge for at svare i en positiv &amp;aring;nd, s&amp;aring; dialog er mulig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Som Sagt, dialog er alts&amp;aring; ikke mulig i denne tr&amp;aring;d, da tr&amp;aring;dstarter ikke l&amp;ouml;ngere vil tale med os andre. Nu er han heldigvis forn&amp;auml;rmet! Er der s&amp;aring; stadig nogen der vil &amp;quot;dele&amp;quot; gode ideer med ham? det er sp&amp;ouml;rgsm&amp;aring;let.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mvh s&amp;ouml;ren&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778944.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Feb 2011 13:28:10 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778944</guid><dc:creator>Playdk</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778944.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778944&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Nu bruger jeg igen lidt tid p&amp;aring; at forklare mig til trods for jeg ikke burde.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Til Nick og Amaris s&amp;aring; er jeg glad for at der er nogle der st&amp;oslash;tter lidt op omkring at man ikke straks beh&amp;oslash;ver at kaste med sten mod tr&amp;aring;d starter.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har m&amp;aring;ske nogle grunde til at jeg ikke fort&amp;aelig;ller alt det i s&amp;aelig;tter sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;lstegn ved eller m&amp;aring;ske havde jeg bare ikke t&amp;aelig;nkt p&amp;aring; at skrive det? Who knows. Men som der ogs&amp;aring; bliver sagt s&amp;aring; er dette blot for at starte en dialog og komme i kontakt med nogle. Alle der har skrevet til mig har f&amp;aring;et kortene lagt p&amp;aring; bordet og f&amp;aring;et den information de havde brug for.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er virkelig glad for at jeg ikke skrev alt det Christian, Hans og andre undrer sig over. T&amp;aelig;nk hvad jeg s&amp;aring; &amp;quot;m&amp;aring;ske&amp;quot; havde m&amp;aring;tte st&amp;aring; model for? M&amp;aring;ske var min Amino profil ikke professionel nok til Christian, m&amp;aring;ske var et af vores tidligere projekter ikke en guldgrubbe hvilket gjorde os til et amat&amp;oslash;r firma eller noget helt tredje.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes det er s&amp;aring;dan en kedelig tendens her p&amp;aring; Amino at man har mere travlt med at fokusere p&amp;aring; det negative frem for at give folk en chance. Og is&amp;aelig;r til jer som ikke engang har interesse i et samarbejde!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;T&amp;aelig;nk ogs&amp;aring; engang hvis der var nogle der kastede deres ide afsted i f&amp;oslash;rste mail (hvilket det er flere der har gjort) og vi s&amp;aring; straks gik igang med ideen selv. S&amp;aring; kunne vi starte hele vores nye forretning med et udbredt rygte (bla. p&amp;aring; Amino hvor danmarks st&amp;oslash;rste skeptikere &amp;aring;benbart holder til) med at vi var nogle fuskere. Jeg er egentlig ogs&amp;aring; ret sikker p&amp;aring; at der nok skulle v&amp;aelig;re en bred opbakning fra et bredt netv&amp;aelig;rk der ville g&amp;aring; imod disse fuskere hvis en rar Amino tilh&amp;aelig;nger blev franarret deres gode ide / dr&amp;oslash;m.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg &amp;oslash;nsker ikke l&amp;aelig;ngere at deltage i denne debat da jeg mener den er l&amp;oslash;bet helt af sporet og fremst&amp;aring;r useri&amp;oslash;s grundet alt den negative hype der nu er skabt. Hvis der er nogle der skulle f&amp;aring; lyst til at snakke videre s&amp;aring; er de velkommen til at skrive en PB hvor jeg s&amp;aring; er meget &amp;aring;ben for dialog. Beh&amp;oslash;ver jeg at sige at det ikke vil v&amp;aelig;re alle jeg har interesse i at svare?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det var alt for denne gang.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;/Marc&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778764.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Feb 2011 00:31:44 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778764</guid><dc:creator>Hans Christian Vang</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778764.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778764&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Amaris Charvell:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har selv tidligere br&amp;aelig;ndt fingrene ved en forretningsaftale med useri&amp;oslash;se og u&amp;aelig;rlige mennesker. I hvert fald indirekte ved at l&amp;aring;ne min k&amp;aelig;reste penge, hvorefter han s&amp;aring; blev bedraget og mine penge var v&amp;aelig;k. Det er der, desv&amp;aelig;rre, sikkert en del af os herinde der har pr&amp;oslash;vet gennem tiden p&amp;aring; den ene eller den anden m&amp;aring;de. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes dog at det er synd at folk aldrig kan komme med et opl&amp;aelig;g eller forslag, uden med det samme at skulle st&amp;aring; skoleret og l&amp;aelig;gge &amp;oslash;rer til alskens anklager (taler ikke kun om dette indl&amp;aelig;g specifikt, men ganske generelt over hele linien). Lige s&amp;aring; vel som mange &amp;oslash;nsker at beskytte deres gode id&amp;eacute;er, kan tr&amp;aring;dstarter jo reelt ogs&amp;aring; have sine egne gode grunde, for ikke i f&amp;oslash;rste omgang at afsl&amp;oslash;re alt for meget. Det er &amp;aelig;rgerligt at fremgangsm&amp;aring;den ofte skal v&amp;aelig;re &amp;quot;angreb er det bedste forsvar&amp;quot;, i stedet for reelt og sagligt at sp&amp;oslash;rge ind til det man gerne vil vide.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Man kan godt fort&amp;aelig;lle om hvem man er og hvilke successer man har haft i fortiden p&amp;aring; saglig man&amp;eacute;r, n&amp;aring;r man ligefrem udbeder sig submissions fra forskellige individer med gode id&amp;eacute;er. Der er ingen som har bedt om en udf&amp;oslash;rlig beskrivelse af det her koncept som er verdenens bedste til online handel - bare nogle der giver p&amp;aring;standene om den ekstreme generelle dygtighed og kompetence, der reklameres for, en smule hold i virkeligheden.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kort eksempel:&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Hvad foretr&amp;aelig;kker vi?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; Jeg er pissegod til at lave X og har bare f&amp;aring;et den bedste id&amp;eacute; nogensinde til Y, s&amp;aring; jeg skal bruge Z - send mig endelig en mail og fort&amp;aelig;l om din Z, s&amp;aring; ser vi om du har hvad jeg skal bruge.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Eller...&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;strong&gt;2.&lt;/strong&gt; Jeg s&amp;oslash;ger gode id&amp;eacute;er til online-produkter da jeg har udarbejdet verdens bedste distributionssystem til disse. Har du en id&amp;eacute; du vil have ud i verdenen p&amp;aring; optimal facon, s&amp;aring; lad os f&amp;aring; en snak.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har den og den uddannelse, har v&amp;aelig;ret i mit felt i s&amp;aring; og s&amp;aring; mange &amp;aring;r, har besiddet den eller den stilling i selskab X, Y og/eller Z og er nu startet op for mig selv med firmaet *inds&amp;aelig;t navn her*, hvor jeg har lavet dit, dat og dyt som man kan se lidt om &lt;a title="eksempelvis" href="http://www.amino.dk/forums/AddPost.aspx/eksempel"&gt;her&lt;/a&gt;. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Rimelig simpelt efter min mening, og jeg forst&amp;aring;r ikke rigtig at kommunikation st&amp;aring;r s&amp;aring; lavt p&amp;aring; ranglisten over vigtigheder for iv&amp;aelig;rks&amp;aelig;ttere som skal bruge ressourcer udefra. Vil man have andre til at tage sig alvorligt m&amp;aring; man ligesom geng&amp;aelig;lde tjenesten. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;Ja, jeg er ekstremt kynisk n&amp;aring;r det drejer sig om min fremtid - det er nemlig mine id&amp;eacute;er der skal finansiere denne, og da jeg allerede har f&amp;aring;et snuppet tre vigtige af slagsen, som nu udnyttes af andre og laver penge nok til at jeg er blevet en bitter gammel knark at h&amp;oslash;re p&amp;aring; (uden at jeg ser en r&amp;oslash;d reje for det) v&amp;aelig;rner jeg en hel del om de resterende og ville &amp;oslash;nske at jeg havde haft forstand nok til at kunne have gjort det fra starten.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er ikke s&amp;aring; l&amp;aelig;nge siden jeg sad og snakkede med en investor som havde henvendt sig p&amp;aring; pr&amp;aelig;cis samme m&amp;aring;de som OP gjorde det - havde besluttet mig for at v&amp;aelig;re storsindet og give ham en chance uden at vide en skid om idioten, og hvad mon der skete? Da jeg udbad mig information om personen kunne jeg bare &amp;#39;fucke af helvede til&amp;#39; hvis jeg ikke &amp;#39;kunne stole p&amp;aring; noget andet menneske&amp;#39; nok til at &amp;oslash;se ud af mine koncepter.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Oh well. Wgas anyway?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Go weekend.&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778759.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sun, 20 Feb 2011 00:08:12 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778759</guid><dc:creator>Hans Christian Vang</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778759.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778759&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Fairtime:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Christian Vang:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;1. Mit navn er ikke Hans. ;-)&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der kunne jeg da ogs&amp;aring; have taget fejl &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-11.gif" alt="Cool" /&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja, hvis du ikke l&amp;aelig;ser mere end til f&amp;oslash;rste fire bogstaver af mit det navn der st&amp;aring;r ovenp&amp;aring; alle mine indl&amp;aelig;g &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-5.gif" alt="Wink" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778752.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 23:41:15 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778752</guid><dc:creator>Fashion-Seller</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778752.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778752&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Playdk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jo f&amp;oslash;rst og fremmest har vi et k&amp;aelig;mpe knowhow, netv&amp;aelig;rk &lt;span style="text-decoration:underline;"&gt;og penge&lt;/span&gt;. Vi vil derfor kunne levere shop l&amp;oslash;sningen (ikke en dandomain, scannet eller lign.) men vores egen shop!&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Dvs? Hvor meget er I klar til at kaste efter et projekt? Og hvordan vil ejerfordelingen v&amp;aelig;re?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778738.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 23:05:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778738</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778738.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778738&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Dimsedut:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian     iMARKETING:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg har sv&amp;aelig;rt ved at forestille mig denne kombination, m&amp;aring; jeg indr&amp;oslash;mme, da jeg er overbevist om at alle dem der er &amp;quot;noget ved musikken&amp;quot; inden for disse omr&amp;aring;der b&amp;aring;de er aktive og synlige p&amp;aring; Amino.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan du, da ikke mene seri&amp;oslash;st Christian?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nej, m&amp;aring;ske ikke. Der kan da godt v&amp;aelig;re nogen derude, som er specialister i online marketing, der ikke mener, at de f&amp;aring;r noget ud af at debattere p&amp;aring; Amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men de kan godt forblive anonyme og bede andre om at udlevere deres &amp;quot;Verdens bedste ide til online handel!!!&amp;quot;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har hundredvis af nye ideer p&amp;aring; tegnebr&amp;aelig;ttet - halvdelen inden for fysiske produkter og halvdelen inden for online markedsf&amp;oslash;ring. Mange flere ide&amp;eacute;r end jeg nogen sinde kan f&amp;aring; virkeliggjort. Og s&amp;aring;dan tror jeg p&amp;aring;, at det er for &lt;strong&gt;alle&lt;/strong&gt;, der har v&amp;aelig;ret i denne branche i nogle &amp;aring;r. Ide&amp;eacute;rne v&amp;aelig;lter frem. Problemet er ikke at f&amp;aring; dem. Problemet er hele tiden at v&amp;aelig;lge, frav&amp;aelig;lge og prioritere hvad man skal g&amp;oslash;re med dem.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg kunne godt bruge nogen til at &amp;quot;tage fra&amp;quot;. Men det bliver ikke nogen, der starter et samarbejde med at skjule sig bag en anonymitet.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778700.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 21:59:00 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778700</guid><dc:creator>Dimsedut</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778700.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778700&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian     iMARKETING:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg har sv&amp;aelig;rt ved at forestille mig denne kombination, m&amp;aring; jeg indr&amp;oslash;mme, da jeg er overbevist om at alle dem der er &amp;quot;noget ved musikken&amp;quot; inden for disse omr&amp;aring;der b&amp;aring;de er aktive og synlige p&amp;aring; Amino.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan du, da ikke mene seri&amp;oslash;st Christian?&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778539.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 16:04:38 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778539</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778539.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778539&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Helt enig, Nick. Og tak for tilbagemeldingen.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;(Havde skrevet et l&amp;aelig;ngere svar, men bliver altid kastet af Amino n&amp;aring;r jeg svarer)&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Det m&amp;aring; v&amp;aelig;re ren win-win for Marc og mulige samarbejdspartnere, at Marc f&amp;aring;r svaret p&amp;aring; disse sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Herved kan samarbejdspartnere f&amp;aring; et bedre indtryk af Marc og Marc kan fjerne mest mulig usikkerhed fra de, der kunne v&amp;aelig;re oplagte samarbejdspartnere.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Venlig hilsen,&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Christian&lt;/p&gt;
&lt;div style="position:absolute;left:-10000px;top:0px;width:1px;height:1px;overflow:hidden;" class="mcePaste" id="_mcePaste"&gt;http://www.amino.dk/login.aspx?ReturnUrl=%2fforums%2fAddPost.aspx%3fReplyToPostID%3d777926%26Quote%3dFalse&lt;/div&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778528.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 15:46:43 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778528</guid><dc:creator>thorup.io</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778528.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778528&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Hans Christian Vang:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;1. Mit navn er ikke Hans. ;-)&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Der kunne jeg da ogs&amp;aring; have taget fejl &lt;img src="http://www.amino.dk/emoticons/emotion-11.gif" alt="Cool" /&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778517.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 15:35:01 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778517</guid><dc:creator>Nick Niebling</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778517.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778517&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Christian iMARKETING:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Jeg har sv&amp;aelig;rt ved at forestille mig denne kombination, m&amp;aring; jeg indr&amp;oslash;mme, 
da jeg er overbevist om at alle dem der er &amp;quot;noget ved musikken&amp;quot; inden 
for disse omr&amp;aring;der b&amp;aring;de er aktive og synlige p&amp;aring; Amino.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian - jeg giver dig lidt ret - men ikke hele vejen ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Alt har sin begyndelse - og de fandt jo trods alt Amino?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har selv fulgt Amino i et stykke tid uden at deltage, men f&amp;oslash;lte tiden var rigtig til at begynde at give lidt igen nu. Derfor har jeg stadig f&amp;aring;et meget positiv feedback p&amp;aring; mine relativ f&amp;aring; artikler.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;S&amp;aring; hvem siger de ikke kan v&amp;aelig;re knald dygtige?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I &amp;oslash;vrigt skulle du m&amp;aring;ske lige kigge p&amp;aring; din AdWords side - hvis du vil v&amp;aelig;re noget indenfor musikken, skal du nok s&amp;oslash;rge for at din hjemmeside kan vise alle danske tegn ;-)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg er sikker p&amp;aring; at du Christian har rigtig meget godt k&amp;oslash;rende for dig - og at du er sindsyg dygtig (jeg mener det virkelig! Jeg tror p&amp;aring; du er pisse dygtig!).&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men jeg synes vi skal have plads til alle og give alle en fair chance for at bevise de er noget indenfor musikken i stedet for at antage at de ikke er det.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Og jeg skal ikke v&amp;aelig;re for fin til at sige du har nogle gode og knivskarpe pointer og observationer omkring hvordan tr&amp;aring;dstarter kommunikerer. Budskabet kommer forkert ud, det vil jeg give dig ret i! S&amp;aring; lad os da i f&amp;aelig;llesskab h&amp;aring;be p&amp;aring; at tr&amp;aring;dstarter tager kampen op og f&amp;aring;r besvaret nogle af dine skarpe sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l!&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Mvh.&lt;br /&gt;Nick Niebling&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778505.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 15:19:13 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778505</guid><dc:creator>Christian     iMARKETING</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778505.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778505&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Playdk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt; Vi er yderst kompetente inden for online eksponering, logistik, konverteringsoptimering og projekt styring.&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt; &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;br /&gt;&lt;blockquote&gt;&lt;div&gt;&lt;div class="ico_reply_quote"&gt;&lt;/div&gt; &lt;strong&gt;Playdk:&lt;/strong&gt;&lt;/div&gt;&lt;div&gt;Omkring en anden profil p&amp;aring; Amino har det ingen relevans da vi aldrig har v&amp;aelig;ret &amp;quot;aktive&amp;quot; p&amp;aring; amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men vi har selvf&amp;oslash;lgelig et par selskaber, portef&amp;oslash;lje osv :)&lt;/div&gt;&lt;/blockquote&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er denne kobling der skurer i mine &amp;oslash;rer. I er nye p&amp;aring; Amino og er aligevel yderst kompetente inden for online eksponering og&amp;nbsp;konverteringsoptimering.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg har sv&amp;aelig;rt ved at forestille mig denne kombination, m&amp;aring; jeg indr&amp;oslash;mme, da jeg er overbevist om at alle dem der er &amp;quot;noget ved musikken&amp;quot; inden for disse omr&amp;aring;der b&amp;aring;de er aktive og synlige p&amp;aring; Amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I siger, at I er eksperter i online markedsf&amp;oslash;ring; men har aldrig debatteret p&amp;aring; Amino f&amp;oslash;r.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fort&amp;aelig;l mig&amp;nbsp;hvor I har f&amp;aring;et alle&amp;nbsp;de impulser fra, der g&amp;oslash;r jer yderst kompetente inden for disse omr&amp;aring;der uden at have sparret og f&amp;aring;et &amp;quot;fingeren p&amp;aring; pulsen&amp;quot; her p&amp;aring; Amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Fort&amp;aelig;l mig om denne anden parallelverden til Amino (som jeg ikke har opdaget) der kan anskueligg&amp;oslash;re, at man kan blive yderst kompetent og herved kan give mig tillid til at I ogs&amp;aring; er det som nye i dette debatforum.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ovenst&amp;aring;ende kan jo g&amp;oslash;res uden at du afsl&amp;oslash;rer hvem I er og derfor m&amp;aring; det v&amp;aelig;re I jeres interesse, at folk&amp;nbsp;bliver overbevist om, at I er yderst kompetente.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Oven i dette kommer, at I er anonyme.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Du fort&amp;aelig;ller intet om, hvordan I sikrer jeres samarbejdspartner imod, at I ikke &amp;quot;g&amp;aring;r selv&amp;quot; n&amp;aring;r blot ideeen er leveret.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan godt v&amp;aelig;re, at I er super reelle; men I g&amp;oslash;r det godt nok sv&amp;aelig;rt for en potentiel samarbejdspartner at komme ud af busken.&lt;br /&gt;&lt;br /&gt;Kan du give bare een god grund til, at man skal eksponere sine ideer over for jer n&amp;aring;r I giver s&amp;aring; lidt igen?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Et s&amp;aring;dant samarbejde bygger i h&amp;oslash;j grad p&amp;aring; tillid - helt fra starten.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;I beder en potentiel samarbejdspartner om at have s&amp;aring; meget tillid, at de trygt kan kontakte jer medens I selv forbliver totalt anonyme.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Kan du her i tr&amp;aring;den vise teksten i jeres standardkontrakt, om ikke andet, s&amp;aring;&amp;nbsp;de dele, der viser hvordan I sikrer en samarbejdspartner imod, at I selv l&amp;oslash;ber med ideen?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det kan jo g&amp;oslash;res ganske anonymt og vil&amp;nbsp;som et minimum vise, at I &amp;oslash;nsker at sikre jeres samarbejdspartner mod at dette kan ske.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Venlig hilsen,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Christian&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778475.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 14:42:28 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778475</guid><dc:creator>Anonymous</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778475.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778475&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg har selv tidligere br&amp;aelig;ndt fingrene ved en forretningsaftale med useri&amp;oslash;se og u&amp;aelig;rlige mennesker. I hvert fald indirekte ved at l&amp;aring;ne min k&amp;aelig;reste penge, hvorefter han s&amp;aring; blev bedraget og mine penge var v&amp;aelig;k. Det er der, desv&amp;aelig;rre, sikkert en del af os herinde der har pr&amp;oslash;vet gennem tiden p&amp;aring; den ene eller den anden m&amp;aring;de. &lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Jeg synes dog at det er synd at folk aldrig kan komme med et opl&amp;aelig;g eller forslag, uden med det samme at skulle st&amp;aring; skoleret og l&amp;aelig;gge &amp;oslash;rer til alskens anklager (taler ikke kun om dette indl&amp;aelig;g specifikt, men ganske generelt over hele linien). Lige s&amp;aring; vel som mange &amp;oslash;nsker at beskytte deres gode id&amp;eacute;er, kan tr&amp;aring;dstarter jo reelt ogs&amp;aring; have sine egne gode grunde, for ikke i f&amp;oslash;rste omgang at afsl&amp;oslash;re alt for meget. Det er &amp;aelig;rgerligt at fremgangsm&amp;aring;den ofte skal v&amp;aelig;re &amp;quot;angreb er det bedste forsvar&amp;quot;, i stedet for reelt og sagligt at sp&amp;oslash;rge ind til det man gerne vil vide.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er s&amp;aring;m&amp;aelig;nd ogs&amp;aring; fint nok at g&amp;oslash;re andre opm&amp;aelig;rksom p&amp;aring; at der er nogle ting man skal tage h&amp;oslash;jde&amp;nbsp;for og evt. v&amp;aelig;re p&amp;aring; vagt overfor, da der absolut findes nogen der er naive eller m&amp;aring;ske ikke t&amp;aelig;nker s&amp;aring; langt i f&amp;oslash;rste omgang. Men man kan sagtens g&amp;oslash;re det p&amp;aring; en ordentlig facon, og s&amp;aring; i &amp;oslash;vrigt ogs&amp;aring; lade folk tage en smule ansvar selv. Hvis de ikke t&amp;aelig;nker s&amp;aring; langt som selv at s&amp;oslash;rge for at f&amp;aring; de rette oplysninger om en eventuel samarbejdspartner, sikre deres rettigheder, samt f&amp;aring; stablet en ordentlig aftale p&amp;aring; benene, s&amp;aring; skal de nok slet ikke drive forretning i f&amp;oslash;rste omgang.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu er jeg desv&amp;aelig;rre bare ved at starte min webshop op med salg af et helt almindeligt produkt, men ellers havde jeg s&amp;aring;m&amp;aelig;nd gerne tage kontakt og h&amp;oslash;rt lidt mere om hvad tr&amp;aring;dstarter forventer og kan tilbyde - og derefter selv fattet beslutning om hvorvidt det var seri&amp;oslash;st nok for mig.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Held og lykke til jer alle med eventuelle samarbejder. Og husk nu at det er mere end fornuftigt at v&amp;aelig;re realistisk og p&amp;aring; vagt, men at det bliver et tr&amp;aelig;ls liv i en kedelig verden, hvis man altid&amp;nbsp;konsekvent skal starte ud med at tro det v&amp;aelig;rste om alle andre.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;~ Amaris&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778457.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 14:16:27 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778457</guid><dc:creator>Karsten Madsen</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778457.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778457&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Jeg vil ikke gerne melde mig p&amp;aring; den negative vogn, som du har ret i at mange hopper p&amp;aring; herinde, men kunne v&amp;aelig;re fedt hvis du direkte gad svare p&amp;aring; hvorfor du ikke &amp;oslash;nsker at oplyse hvilken virksomhed du driver, hjemmeside dertil osv.?&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;For det f&amp;oslash;rste, jo mere man snakker om sin virksomhed jo bedre. Se nu bare her: Mit navn er Karsten Madsen, jeg er medstifter af software virksomheden Morning Train Technologies, som s&amp;aelig;lger innovativt indhold til radio-hjemmesider. Jeg skriver fra Florida lige nu, hvor jeg vil f&amp;oslash;re virksomhed de n&amp;aelig;ste tre m&amp;aring;neder.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;http://morningtrain.net&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Nu kan jeg g&amp;aring; ind p&amp;aring; analytics og se antallet af bes&amp;oslash;gende p&amp;aring; vores side stige, og samtidig ved flere mennesker hvad jeg laver nu, det kan da kun v&amp;aelig;re win! ;)&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item><item><title>Svar: Verdens bedste ide til online handel!!!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778455.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Sat, 19 Feb 2011 14:14:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:778455</guid><dc:creator>Playdk</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/778455.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=778455&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;Hej Christian,&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Ja du skal v&amp;aelig;re velkommen til at skrive en PB til mig og h&amp;oslash;rer mere om hvem vi er.&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Omkring en anden profil p&amp;aring; Amino har det ingen relevans da vi aldrig har v&amp;aelig;ret &amp;quot;aktive&amp;quot; p&amp;aring; amino.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Men vi har selvf&amp;oslash;lgelig et par selskaber, portef&amp;oslash;lje osv :)&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;/Marc&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>