Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste ide til online handel!!!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beder ikke om at skrive jeres geniale produkt koncepter i jeres først besked til mig.

Hvorfor skal vi så kontakte dig, før vi kan få den basiske viden om din virksomhed det ligesom afkræves at indgå i noget som helst forretningsmæssigt forhold? "Vi er dygtige, bla bla" kan enhver jo komme og sige.

Derfor kan man vel heller ikke forvente at jeg skriver alle de kort, systemer, netværk og knowhow i offentligt fora?

Kort, systemer, netværk og knowhow er skam heller ikke hvad der udbedes. En proper og seriøs introduktion, derimod...

Det er folks fremtid det handler om, og det lader det ikke til at du/I tager alvorligt. Du har ikke fortalt en dyt om dig eller din virksomhed - kun smidt en bunke typiske troper efter os?

Back to the drawin' board.

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 21:40

Jeg synes det er helt fair at du gør andre opmærksomme på hvis der er noget de skal være opmærksomme på eller andet. Men direkte at anklage os for at lukke varm luft ud baseret på dine erfaringer kan jeg ikke se noget konstruktivt i.

Så giv mig noget udover buzz-words?

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:44

Hans jeg synes ikke vi behøver at bruge mere tid på at definere hvorvidt mit indlæg var fyldestgørende for dig. 

Jeg ved ærlig talt ikke hvordan jeg skulle skrive det anderledes. 

Jeg har absolut ikke noget at skjule, men grunden til at jeg NETOP ikke skriver alt om mig selv og min virksomhed er fordi at der rigtig nok som jeg tænkte skulle være folk der istedet for at være konstruktive evig og altid skal rakke ned på andre. Jeg har ikke oprettet et indlæg for at blive vejet og målt personligt eller på min virksomhed. Dette var blot nogle af mine erfaringer når jeg har læst andres indlæg!

Tilmeldt 20. Jun 07
Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

1. Mit navn er ikke Hans. ;-)

2. Hvis du ikke har oprettet et indlæg for at blive evalueret på din virksomhed, når du vil HAVE noget til din virksomhed, så er du s'gu da gået forkert i byen..?

Jeg vil da enormt gerne vide noget om den der vil lave forretninger med eller udbeder sig noget af mig, inden jeg dedikerer ressourcer til vedkommende og kan vurdere hvorvidt det er min tid værd. Er jeg virkelig den eneste forretningsdrivende som har den tankegang og lugter ugler i mosen når man yder modstand overfor dette? Her er jo ikke tale om deling af forretningskoncepter, forretningshemmeligheder, eller andet som kan udnyttes kommercielt af andre - bare baggrund og grundlag for de successer og kompetencer der henvises til.

Jeg synes ikke det er for meget at forlange, men jeg er åbenbart ikke rigtig klog(!)

I øvrigt, så er det her mig: http://www.vangcreative.dk/2009.mov - jeg har lavet nicheprodukter i underholdningens tegn i 12 år og søger netop det du siger du kan byde på - hvis du så bare kunne finde ud af at komme med andet end buzz-words og hype. =(

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:34

Playdk:

Hvor gammel er du?

Har du en anden profil på Amino som du vil afsløre over for en virksomhed der skriver til dig?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 14:43

Hej Christian,

Vi er 2 gutter der er sammen om dette og vi er begge sidst i 20'erne. Vi har som sådan ikke nogle hemmeligheder andet end at vi selvfølgelig ikke desker op med det vi selv føler er "guldkorn" i åbent fora. 

Hvis du skulle have interesse kan du jo skrive en PB til os. .

Jeg kan faktisk nævne at der er en del, jeg allerede nu er kommet i dialog. Alle har haft ret gode projekter, dog ikke alle inden for vores felt men dette kan selvfølgelig heller ikke forventes med vores halv snævre oplæg :)

Ser frem til at høre fra dig.

/Marc

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:48

Hej Marc

Tak for svaret på det ene spørgsmål.

Kan du svare på mit andet spørgsmål også?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 15:14

Hej Christian,

Ja du skal være velkommen til at skrive en PB til mig og hører mere om hvem vi er. 

Omkring en anden profil på Amino har det ingen relevans da vi aldrig har været "aktive" på amino.

Men vi har selvfølgelig et par selskaber, portefølje osv :)

/Marc

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 132
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:16

Jeg vil ikke gerne melde mig på den negative vogn, som du har ret i at mange hopper på herinde, men kunne være fedt hvis du direkte gad svare på hvorfor du ikke ønsker at oplyse hvilken virksomhed du driver, hjemmeside dertil osv.?

For det første, jo mere man snakker om sin virksomhed jo bedre. Se nu bare her: Mit navn er Karsten Madsen, jeg er medstifter af software virksomheden Morning Train Technologies, som sælger innovativt indhold til radio-hjemmesider. Jeg skriver fra Florida lige nu, hvor jeg vil føre virksomhed de næste tre måneder.

http://morningtrain.net

Nu kan jeg gå ind på analytics og se antallet af besøgende på vores side stige, og samtidig ved flere mennesker hvad jeg laver nu, det kan da kun være win! ;)

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv tidligere brændt fingrene ved en forretningsaftale med useriøse og uærlige mennesker. I hvert fald indirekte ved at låne min kæreste penge, hvorefter han så blev bedraget og mine penge var væk. Det er der, desværre, sikkert en del af os herinde der har prøvet gennem tiden på den ene eller den anden måde.

Jeg synes dog at det er synd at folk aldrig kan komme med et oplæg eller forslag, uden med det samme at skulle stå skoleret og lægge ører til alskens anklager (taler ikke kun om dette indlæg specifikt, men ganske generelt over hele linien). Lige så vel som mange ønsker at beskytte deres gode idéer, kan trådstarter jo reelt også have sine egne gode grunde, for ikke i første omgang at afsløre alt for meget. Det er ærgerligt at fremgangsmåden ofte skal være "angreb er det bedste forsvar", i stedet for reelt og sagligt at spørge ind til det man gerne vil vide.

Det er såmænd også fint nok at gøre andre opmærksom på at der er nogle ting man skal tage højde for og evt. være på vagt overfor, da der absolut findes nogen der er naive eller måske ikke tænker så langt i første omgang. Men man kan sagtens gøre det på en ordentlig facon, og så i øvrigt også lade folk tage en smule ansvar selv. Hvis de ikke tænker så langt som selv at sørge for at få de rette oplysninger om en eventuel samarbejdspartner, sikre deres rettigheder, samt få stablet en ordentlig aftale på benene, så skal de nok slet ikke drive forretning i første omgang.

Nu er jeg desværre bare ved at starte min webshop op med salg af et helt almindeligt produkt, men ellers havde jeg såmænd gerne tage kontakt og hørt lidt mere om hvad trådstarter forventer og kan tilbyde - og derefter selv fattet beslutning om hvorvidt det var seriøst nok for mig.

Held og lykke til jer alle med eventuelle samarbejder. Og husk nu at det er mere end fornuftigt at være realistisk og på vagt, men at det bliver et træls liv i en kedelig verden, hvis man altid konsekvent skal starte ud med at tro det værste om alle andre.

~ Amaris

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)