Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste ide til online handel!!!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer aminoer,

Står netop i den situation nu hvor at vi skal i gang med et nyt online projekt og søger derfor en samarbejdspartner som der kan spares med, har ideer og ikke mindst et godt og kreativt drive.

Lidt om dig. 

Du er 20-35 år gammel.

Geografi er ikke vigtig men det ville dog være rart hvis du var fra omkring kbh.

Du har "ideen" til et produkt der ville sælge som varmt brød på nettet. (dette lyder selvfølgelig lidt for rosenrødt, men vi søger ikke en der tænker det ville være super fedt at sælge hardware, hårvoks eller parfumer. Dette er der simpelthen for meget af) Derfor må det meget gerne være niche orienteret.

Hvorfor dele din ide med os???

Jo først og fremmest har vi et kæmpe knowhow, netværk og penge. Vi vil derfor kunne levere shop løsningen (ikke en dandomain, scannet eller lign.) men vores egen shop! 

Vi er yderst kompetente inden for online eksponering, logistik, konverteringsoptimering og projekt styring.

Vi har kort sagt det rette netværk, midler og erfaring til at få projektet til livs! Da vi ikke blot skal anses som blot at være en investor men derimod en aktiv medspiller.

Ser meget frem til at høre fra dig/jer!

Vi modtager meget gerne privat beskeder og ønsker at indgå en dialog. Vi kræver ikke at få noget serveret men ønsker et godt og indbringende samarbejde.

Marc 

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 19:55

Der er kun kommet 1 henvendelse. 

I skal endelig ikke holde jer tilbage. Heller ikke hvis der skulle været noget info i godt kunne tænke lidt uddybet!

/Marc

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:20

så kom  med noget information istedet for påstande?

hvorfor skal vi smide vores geniale produktkoncepter efter en usynlig distributionsidé?

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:47

Har alle idéer til online projekter interesse, eller søger I kun produkter?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:08

Det vil sige I har alt andet end en idé? så I har knowhow, netværk og penge men ingen idé om hvad I skal bruge alle de resurser til? det er da lidt syndt.

Hvad får man får at komme med en forretningsplan med den rigtige idé?

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 21:09

Hej Hans,

Det jeg i dette indlæg prøver er at indlede til en dialog. Det er i ingens interesse at dette skal foregå i offentligt fora.

Jeg beder ikke om at skrive jeres geniale produkt koncepter i jeres først besked til mig.

Derfor kan man vel heller ikke forvente at jeg skriver alle de kort, systemer, netværk og knowhow i offentligt fora? Og grunden til der ikke bliver nævnt et beløb i forbindelse med oplægget er fordi det ikke skal være den afgørende faktor for at folk ønsker at skabe dialog da vi ikke skal bruges som investor.

Desuden kan det tilføjes at jeg også leder efter nogle der selv kunne bruge en samarbejdspartner til deres geniale ide!

Dette indebærer selvfølgelig at denne person ligeledes har interesse i at skabe en dialog som kan bringe ideen nærmere målet. 

Jeg glæder mig til at høre fra folk  der oprigtigt ønsker at komme videre.

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 21:11

Vores knowhow og interesse ligger inden for online e-handel og derfor vil det udelukkende være det vi ønsker at arbejde med.

Så generelle online projekter har desværre ikke interesse for os. 

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis min erfaring siger mig noget som helst, så må det være at der ikke er andet end varm luft at lune sig ved her. Minder mig lidt for meget om den slags der tog mig i enden da jeg startede mit virksomhedsliv i teenage-årene.

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 21:20

Hej Jens,

Om vi ikke selv har ideer er meget at sige. Men det vi selv har på tapetet er ikke nogle "guld æg" og derfor vil vi hellere række armene ud og få en partner ind.

For at svare på dit spørgsmål omkring hvad en forretningsplan er værd ved jeg ikke hvad du forventer her.

Vi er ikke imod et oplæg om at fragive en løbende procentsats af omsætning mod at overtage projektet helt. Men den største interesse ligger dog i at have et samarbejde da vi mener dette skaber den bedste synergi. Men vi er åbne overfor alt og ønsker i første omgang at indlede en dialog. 

Tilmeldt 16. Jul 07
Skrevet kl. 21:24

Hans.

Jeg synes det er helt fair at du gør andre opmærksomme på hvis der er noget de skal være opmærksomme på eller andet. Men direkte at anklage os for at lukke varm luft ud baseret på dine erfaringer kan jeg ikke se noget konstruktivt i. 

Jeg synes det er lidt sørgeligt at der her på Amino altid er nogle negative indlæg som absolut ikke fører til noget. Det er tydeligt at du ingen interesse i vores indlæg har, hvorfor så ulejlige sig med at skrive? Så ville jeg sku mere tage hatten af hvis du på baggrund af dine kedelige erfaringer havde taget dig tid til at hjælpe andre ligesindede iværksættere med en guide / nogle råd til hvad de skulle tage sig i agt for, være opmærksomme på eller andet.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)