Kan du se dig selv i øjnene og sige, at din første hjemmeside afspejlede lysende eksempler på kompetent arbejde og design i en klasse for sig? Jeg tvivler.
De vil gerne have en hjemmeside, men gider ikke at give penge for det. Det skal være en simpel side hvor man skal kunne se deres tidligere koncerter, hvor de skal spille næste gang, billeder der fra og så kontakte dem. Hvorfor skal de give flere tusind for det, når de er KOMPLET LIGEGLAD med designet? Så kan jeg da ligeså godt lave det for dem, når jeg alligevel finder det underholde at makke lidt med WordPress(og de iøvrigt er tilfredse med hvad jeg har lavet!)
For en designer som dig, kan det være irriterende at en gennemsnits person som mig, spreder inkompetente og trivielle hjemmesider ud på nettet, men det får vel kun dig til at se bedre ud? Jeg har et tilbud til dig, i stedet for at du skal sidde og få kvalme over mine latterligt elendige sider, så kan du da få lov til at lave den for mig, gratis.
Mvh.
Jeg takker nej.
Min første hjemmeside var hos 1go.dk for mange år siden.
Du har ret.. Det lignede lort - jeg havde brugt flere dage på at lave en side med tables og css, via en tutorial fra html.dk.. Der har du naturligvis en god pointe. Det er netop det!! KOMPLET ligeglad med designet? Hva' fanden er det for noget lort at lukke ud? Designet er det første fok ser, og skal linke sammen med det siden omhandler. Hvis du søger på guitarer og får en side der er opbygget med frugter rundt omkring, så smutter personen lige så hurtigt som den er kommet.
Jeg har ikke kvalme over dine sider, men over din holdning. Designs er ikke ligegyldigt, og jeg er træt af at se der bliver smidt lort ud over alt - jeg kan ikke gøre noget ved det overhovedet, men jeg kan da sige min mening. Jeg acceptere jeres meninger, men er ikke enig i jeres meninger - i bure gøre det samme.
Gennemsnitspersoner skal være velkommende til at lave hjemmesider, hvem stopper dem? Nej netop - ingen. Men hvorfor bliver der oprettet 10-15 tråde ugentligt på Amino om "vurder venligst min side", når designet 8/10 gange er set 100 gange før? Jeg vurdere det som lort, og det fortæller jeg dem, hvis jeg ser det.
Præcis, det her er også den første side jeg laver, så man kan vel næppe forvente det store :) Men det er såmænd ikke mig der er ligeglad med designet, det er dem. Derfor er et standard free template jo super, og nej, selvfølgeligt klasker man ikke bananer på siderne af en musikbutik. Du behøves ikke at fremstille folk dummere end de er.
Min holdning? Min holdning er bare, at folk skal have lov til at lave hvad de vil på nettet, og jeg kan sagtens acceptere folk ikke har de store penge at gøre med, og derfor selv prøver, respekt for det. Nogle bruger så langtid på det, at de faktisk bliver gode til det, men det er dét stadie du ikke kan acceptere. Du forventer at de levere fantastiske sites første gang, lyder det til. Men Rom blev ikke bygget på én dag. :)
|