Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ivaerksaet:

og  når  nu  du  laver  så  kanonstærke  sider i WP  så  nogle  links  til  dem   -  så  folk  kunne   se  hvordan  det  bare  kan  gøres  til  forskel  fra  de  her  umuliusser,  som  i  den  grad  har   fået   noget  i  kog  hos  dig

Morten88 er komplet anonym og vi burde ikke side og bruge vores tid på ham. Jeg næsten betvivler at han kan noget med web overhovet. 

Det er et af de store minuser ved Amino. Folk kan side her og skabe illutionen om at de er Tarzan IRL.

Der må være noget andet der trykker. Wordpress kan ikke være den eneste grund til hans sprogbrug og had.

Mit råd er - gå ud i den smukke natur og nyd den dejlige søndag :-)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 11:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Lauge:

Det er et af de store minuser ved Amino Internettet. Folk kan side her og skabe illutionen om at de er Tarzan IRL.

Jeg rettede lige din sætning.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:57

Jeg er ganske tilfreds med min WP-hjemmeside. Den fungere fint, og syntes Webartisten har klaret min opgave godt. Kan ikke se hvorfor WP kun skulle være til begyndere.

Hilsen
Kenneth vinduespudser Popp 

K

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:59

mikmira:

Nu må du give stjerner til dem du vil, men som moderator er din opgave så ikke at få folk herinde til at tale rimeligt anstændigt!

Det kunne der godt stilles spørgsmåltegn ved her!

Du må gerne anmelde de indlæg du mener er over grænsen. Selv mener jeg ikke at der er nogle indlæg der er gået over grænsen. Der skal være plads til at meningerne kan komme ud uden at man skal være bange for at en moderator træder i karakter.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:07

Morten88:

Claus von Arenstorff:

Morten88:

Claus von Arenstorff:

Det virker som om at du er træt af andre, som vil have en billig og simpel side, bruger WordPress fordi du har en anden intention med WordPress. Personligt er jeg igang med at lave en hjemmeside i WordPress til nogle venner, som har et band. De har absolut ingen forstand på computer, og jeg har en interesse uden lige, så jeg ville gerne gøre det. Jeg gør det fordi jeg syntes det er sjovt, fordi det er gratis og fordi jeg kan. Jeg er sikkert en af dem du raser over i dit indlæg, men så byg dog din side op selv i dreamweaver eller hvad du kan finde. WordPress bruges primært af folk uden de store kompetencer indenfor php osv. og så er spørgsmålet om du vil hoppe med på den vogn? Måske kan du få det til at se godt ud, og hvad så? Du bruger stadig WordPress ligesom alle de "newbies" derude, og du vil ikke engang vise os dine "fine" sider. 

WordPress er jo bygget op omkring at det skal være let og billigt. Du burde hoppe på en anden vogn, hvis du ikke kan klare det :)

Sikke et tåbeligt indlæg. Er det tømmermændene der taler?

Jeg bruger ikke Wordpress, men det er klart du tror det når du formentlig kun læser halvdelen af det jeg skriver.

Jeg gider ikke engang svare dig på det med hvorfor jeg ikke gider vise dig min sider, det står i tråden, og jeg bliver træt af at gentage mig selv.

Dit indlæg er uden mening.

Nej, jeg følte mig bare personligt ramt, og uden grund. Jeg læste det som at du er træt af folk der bare laver gratis sider i WordPress, som bare ligner noget rent ud sagt lort, og stjæler din opmærksomhed. Jeg laver lige nøjagtigt en gratis side i WordPress, fordi det er gratis! Jeg har ingen erfaring eller specielle kompetencer indenfor det fag, så det er klart at det ikke bliver noget mesterværk.

Undskyld hvis du følte dig ramt af mit indlæg, var ikke meningen at skabe nogen hadsk stemningen, ville bare fortælle dig at jeg laver "lort" i WordPress fordi det netop ER WordPress.

Jamen det er jo et perfekt eksempel.. Du siger jo nærmest selv du laver "lort" i den ved at lave det med Wordpress - så fatter jeg slet ikke at du overhovedet gør det.

Jeg er også træt af folk der laver wordpress-sider, hvor siderne er komplet standarder med samme design - og endnu værre hvis der er lorteinformation.

Kan du se dig selv i øjnene og sige, at din første hjemmeside afspejlede lysende eksempler på kompetent arbejde og design i en klasse for sig? Jeg tvivler.

De vil gerne have en hjemmeside, men gider ikke at give penge for det. Det skal være en simpel side hvor man skal kunne se deres tidligere koncerter, hvor de skal spille næste gang, billeder der fra og så kontakte dem. Hvorfor skal de give flere tusind for det, når de er KOMPLET LIGEGLAD med designet? Så kan jeg da ligeså godt lave det for dem, når jeg alligevel finder det underholde at makke lidt med WordPress(og de iøvrigt er tilfredse med hvad jeg har lavet!)

For en designer som dig, kan det være irriterende at en gennemsnits person som mig, spreder inkompetente og trivielle hjemmesider ud på nettet, men det får vel kun dig til at se bedre ud? Jeg har et tilbud til dig, i stedet for at du skal sidde og få kvalme over mine latterligt elendige sider, så kan du da få lov til at lave den for mig, gratis.

Mvh.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27

Claus von Arenstorff:

Kan du se dig selv i øjnene og sige, at din første hjemmeside afspejlede lysende eksempler på kompetent arbejde og design i en klasse for sig? Jeg tvivler.

De vil gerne have en hjemmeside, men gider ikke at give penge for det. Det skal være en simpel side hvor man skal kunne se deres tidligere koncerter, hvor de skal spille næste gang, billeder der fra og så kontakte dem. Hvorfor skal de give flere tusind for det, når de er KOMPLET LIGEGLAD med designet? Så kan jeg da ligeså godt lave det for dem, når jeg alligevel finder det underholde at makke lidt med WordPress(og de iøvrigt er tilfredse med hvad jeg har lavet!)

For en designer som dig, kan det være irriterende at en gennemsnits person som mig, spreder inkompetente og trivielle hjemmesider ud på nettet, men det får vel kun dig til at se bedre ud? Jeg har et tilbud til dig, i stedet for at du skal sidde og få kvalme over mine latterligt elendige sider, så kan du da få lov til at lave den for mig, gratis.

Mvh.

Jeg takker nej.

Min første hjemmeside var hos 1go.dk for mange år siden.

Du har ret.. Det lignede lort - jeg havde brugt flere dage på at lave en side med tables og css, via en tutorial fra html.dk.. Der har du naturligvis en god pointe. Det er netop det!! KOMPLET ligeglad med designet? Hva' fanden er det for noget lort at lukke ud? Designet er det første fok ser, og skal linke sammen med det siden omhandler. Hvis du søger på guitarer og får en side der er opbygget med frugter rundt omkring, så smutter personen lige så hurtigt som den er kommet.

Jeg har ikke kvalme over dine sider, men over din holdning. Designs er ikke ligegyldigt, og jeg er træt af at se der bliver smidt lort ud over alt - jeg kan ikke gøre noget ved det overhovedet, men jeg kan da sige min mening. Jeg acceptere jeres meninger, men er ikke enig i jeres meninger - i bure gøre det samme.

Gennemsnitspersoner skal være velkommende til at lave hjemmesider, hvem stopper dem? Nej netop - ingen. Men hvorfor bliver der oprettet 10-15 tråde ugentligt på Amino om "vurder venligst min side", når designet 8/10 gange er set 100 gange før? Jeg vurdere det som lort, og det fortæller jeg dem, hvis jeg ser det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

KPuds.dk:

Jeg er ganske tilfreds med min WP-hjemmeside. Den fungere fint, og syntes Webartisten har klaret min opgave godt. Kan ikke se hvorfor WP kun skulle være til begyndere.

Hilsen
Kenneth vinduespudser Popp 

Webartisten har heller ikke bygget sin egen side op i Wordpress - nice job!

Webartisten har edderbankeme også gjort et godt stykke arbejde med kpuds.. Det er overhovedet ikke der jeg vil hen - siden er jo kanon - og der har Wordpress sin ret! Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35

Ivaerksaet:

Kunne  du  ikke  have  startet  med  at  filtrere  dit  indlæg  for    ukvemsordene  fra  den latrinære  afdeling af  sprogkufferten ???   -  og  når  nu  du  laver  så  kanonstærke  sider i WP  så  nogle  links  til  dem   -  så  folk  kunne   se  hvordan  det  bare  kan  gøres  til  forskel  fra  de  her  umuliusser,  som  i  den  grad  har   fået   noget  i  kog  hos  dig

ja  det  var  bare  en  søndagshilsen  herfra

go weekend

Nej, det kunne jeg ikke. Jeg har lov til at sige idiot, lort og pis alt det jeg vil. Har du nogensinde hørt Martin Thorborgs videoer? Det er hvad jeg kalder genialt - netop fordi han snakker nøjagtig ud af posen. Jeg skal ikke ændre min tone og min måde at skrive/snakke på for at gøre jer tilfreds, med mindre det er komplet over grænsen, og jeg føler ikke jeg har overskredet den.

I øvrigt, så vil jeg gerne have du viser mig hvor jeg har skrevet at jeg skulle have lavet kanonstærke sider i Wordpress - for sådan som jeg læser dit indlæg, så har du læst en tråd, men svaret i en anden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 12:39

Morten88:

Claus von Arenstorff:

Mvh.

Jeg takker nej.

Min første hjemmeside var hos 1go.dk for mange år siden.

Du har ret.. Det lignede lort - jeg havde brugt flere dage på at lave en side med tables og css, via en tutorial fra html.dk.. Der har du naturligvis en god pointe. Det er netop det!! KOMPLET ligeglad med designet? Hva' fanden er det for noget lort at lukke ud? Designet er det første fok ser, og skal linke sammen med det siden omhandler. Hvis du søger på guitarer og får en side der er opbygget med frugter rundt omkring, så smutter personen lige så hurtigt som den er kommet.

Jeg har ikke kvalme over dine sider, men over din holdning. Designs er ikke ligegyldigt, og jeg er træt af at se der bliver smidt lort ud over alt - jeg kan ikke gøre noget ved det overhovedet, men jeg kan da sige min mening. Jeg acceptere jeres meninger, men er ikke enig i jeres meninger - i bure gøre det samme.

Gennemsnitspersoner skal være velkommende til at lave hjemmesider, hvem stopper dem? Nej netop - ingen. Men hvorfor bliver der oprettet 10-15 tråde ugentligt på Amino om "vurder venligst min side", når designet 8/10 gange er set 100 gange før? Jeg vurdere det som lort, og det fortæller jeg dem, hvis jeg ser det.

Præcis, det her er også den første side jeg laver, så man kan vel næppe forvente det store :) Men det er såmænd ikke mig der er ligeglad med designet, det er dem. Derfor er et standard free template jo super, og nej, selvfølgeligt klasker man ikke bananer på siderne af en musikbutik. Du behøves ikke at fremstille folk dummere end de er.

Min holdning? Min holdning er bare, at folk skal have lov til at lave hvad de vil på nettet, og jeg kan sagtens acceptere folk ikke har de store penge at gøre med, og derfor selv prøver, respekt for det. Nogle bruger så langtid på det, at de faktisk bliver gode til det, men det er dét stadie du ikke kan acceptere. Du forventer at de levere fantastiske sites første gang, lyder det til. Men Rom blev ikke bygget på én dag. :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40

Anders S:

Hej Morten88

Har du ikke et par links til sider som du mener er ok , ja ikke dine egne sider da dem vil du ik ud med, saa vi kan se hvordan du mener at en go side ser ud?

mvh

Anders

Jeg synes Kpuds.dk er et glimrende eksempel på retfærdigt brug af Wordpress.

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)