Spot On. Btw. skal vi så ikke have billigere mad til dem under 25, eller hvad med en BMW til en fjerdedel af prisen - når nu man som ung ikke tjener så meget som en direktør på 55? Nej vel ;-) |
Jacob R:At få et afslag af prisen er i min bog en del af det at gør en god handel, jeg forstår ikke hvordan du som erhvervsdrivende (?) kan have noget imod det?
Ud over det er jeg ret sikker på at Amino er en fin forretning med massere af brugere og der er ingen der nævner noget om at sænke kvaliteten af PLUS-medlemsskabet.
Jeg er ret sikker på at ingen behøver at være nervøse for at Thorborg pludseligt køre hele Amino i sænk pga. en evt studierabat
Ja, du gør som køber en god handel, men sælger mister potentiel omsætning, og evt. værdi på produktet.
Du forstår vist ikke helt hvad værdien af et Amino Plus medlemsskab giver, og du vil alt andet lige forringe værdien af Amino Plus, hvis en mindre gruppe kan få det billigere end resten af målgruppen.
Amino kunne lave en skrabet udgave af Amino Plus som indeholder halvdelen af funktionerne, og kalde den Amino SemiPlus. Men jeg tvivler på at der rent faktisk er et marked for et "SemiPlus" medlemsskab.
Jeg er mere tilhænger af evt. månedlig, kvartal eller halv årlig betaling, det forringer ikke værdien, men forøger på sin vis værdien.