Hej Amino |
Nu ved man hvem du stemmer på til valget :P
Hej Amino |
Nu ved man hvem du stemmer på til valget :P |
jamen jeg er over 25 og snart på SU? hvorfor skal jeg ikke ha rabat?
eller hvorfor skal jeg... nej nej nej ikke en god ide, betal hvad det koster og få goderne... |
Kan ikke se denne tråd ligger op til noget åbenlyst - rent valgmæssigt.... |
Hvad med at lave det afhængig af indkomsten? Eller af hvor i landet man bor? Eller ... eller... eller.... Nææ.. betal hvad det koster eller lad vær :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
En sympatisk idé - Men jeg synes stadigt at det er bedst at holde det sådan som det er nu, så alle har lige vilkår. :) Jeg vil nødigt behandles mere anderledes en højest nødvendigt grundet alder. |
Hej Peter, Det var da en lidt *host* rød *host* tankegang, men lad nu det ligge :P Nu er jeg selv lige under 25, og jeg modtager SU, men jeg kan ikke rigtig se nogen værdi forøgelse for Amino, ved at give mig et billigere Amino Plus medlemsskab. Så hvad er din argumentation for at give "studie" rabatter på Amino? Hvad vil Amino få ud af det? |
Mads Madsen
Nu tillader jeg mig lige at svare; Unge under 25 med SU, som dig og mig, har ikke lige så mange penge som mange andre succesfulde Amino brugere. Derfor vil Amino Plus være et større budget indgreb for os. Ved at nedsætte prisen, kunne man måske lokke flere unge til at købe Amino og få mere ud af sitet. Umiddelbart en situation alle vinder på. Bortset fra, at jeg ikke synes vi skal have så lidt forskelsbehandling som muligt. Ligesom mange andre tænker :) |
Jeg omformulerer lige min sidste sætning så den giver mening: "Bortset fra at jeg synes vi skal have så lidt forskelsbehandling som muligt. Ligesom mange andre tænker :) " |
Hvis medlemskabet skal være billigere for folk under 25, så kan Thorborg lave en udgave uden bogen. Må dog indrømme selvom jeg er under 25 år og er på SU, finder jeg ikke en besparelse nødvendig for et Amino medlemskab. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.