Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisdifferencer Amino

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:

Hej Mikael,

Jeg har været studerende i rigtig mange år, og jeg ved udmærket, at man ikke har ret mange penge som studerende.

Under mine studier måtte jeg da optage studielån for at kunne klare udgifterne, og skyldte staten omkring 150.000 kr. da mine studier sluttede.

Så jeg er helt klar over at studerende ikke har mange penge, og sikkert heller aldrig får det. Jeg er bestemt fortaler for, at (de seriøse) studerende ikke får nok i SU i forhold til den indsats de leverer, men det er så en helt anden snak, som ikke er interessant for brugerne af Amino.dk.

Derudover så er der absolut andre voksne end hjemløse, som ikke har flere penge om måneden end de studerende. Der findes eksempelvis iværksættere, som er gået konkurs, og som ikke får så meget som én krone i understøttelse, selvom de er medlem af en A-kasse.

Det sidste, med at måtte lukke en virksomhed og ikke modtage én krone fra det offentlige eller andre steder fra i mere end et helt år, har jeg også selv prøvet.

Nu var det meste fordi du sagde der var flere der var fattigere end dem på SU med du ved måske ikke de har strammet reglerne i år

Ja og du er sikkert glad for du blev færdig før de indførte disse stramninger så du selv ikke skulle betale mere og få samme SU

De studerende er gået nedad rank stige med disse stramininger

Man stresser flere studerende med disse stramninger for kan man lige overskue alt udgifter og man tjene lidt penge selv , så er det bedste slet ikke få SU , for det stresser alle

vis syg mv. eller job ved siden af og ikke lige når at aflevere en opgave mister man SU på mange videre gående udannelser nu med de nye hårdere regler de har indført

korrekt der findes enkle i samfundet som jeg sagde før end en studende og de eneste er de hjemløse og måske dem der er gået konkurs , med flere studerende går også fra studier når man strammer regler og derved ser de det bedre at være hjemløse da de så ikke lige er presset på samme måde med tidspres alt skal afleveres mod lidt under 5000 kr om måneden i indtægt hvor en flaske samler hurtigt kan tjene mere for de behøver ikke knokle løs over 50 timer om ugen , de bestemmer selv mere , med synes også de strammer disse nye regler lige lovligt meget nu regering , de presser jo nogle væk fra udannelse og kan se nogle mere lykke i det man ser som værste fattigdom i Danmark

Ikke alle skolers hjemmeside står det på med nye regler i år, på alle skoler alt skriftlige skal afleveres sådan har det aldrig været før http://www.randersstatsskole.dk/om_skolen/studie_og_ordensregler/

øget dog brugerbetaling dog nogle udannelser mere end andre , dog er de fleste en stigende bruger betaling http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/11/15/070256.htm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
...

Mikael.. nu hvor Amino kommer med en konstruktiv hjælp til de iværksætteri-glade studerende og mange andre, ved at tilbyde månedlig betaling af Amino Plus, ..kan vi så ikke lade diskussionen om man var studerende før de nuværende SU regler blev indført eller ej, ligge?

Diskussionen, om man var studerende før de nuværende SU regler blev indført eller ej, er efter min bedste overbevisning ikke relevant for debatten om differensieret betaling af Amino Plus medlemsskab.

Martin Thorborgs forklaring og løsning på udfordringen med den årlige udgift:

Martin Thorborg:

90% af Amino er 100% gratis og de ting som koster et Plus medlemsskab, er mere eller mindre alle for dem der tjener penge. Med andre ord, er du fattig studerende uden yderligere indtægt, så kan jeg ikke se hvad man skal med Amino Plus. Når man begynder at tjene penge og kan se at Amino Plus vil gøre indtægten større, så passer det vel også med at man har råd til det.

Men jeg forstår godt at 995 kr. + moms i en mundfuld er meget, så derfor introducerer vi en af dagene et abb. på månedsbasis til 99 kr. + moms.

De bedste hilsner

Martin 

Der kom som nævnt en rigtigt god løsning på udfordringen, og det uden at det udvander produktets nuværende prissætning overfor de øvrige, der er interesserede i Amino Plus.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)