Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisdifferencer Amino

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:

Amino har slet ikke studerende som målgruppe. Hvorfor skulle personer udenfor målgruppen have rabat?

Dette er en debat for iværksættere!

Iværksættere kan købe et medlemsskab til omrkring 103 kr. om måneden INKL. moms. De fleste iværksættere er momsregistreret, og kan derfor slippe med 990 kr. om året ekskl. moms.

De 990 kr. er vel at bemærke fuldt fradragsberettiget, hvilket gør at iværksætteren ikke skal betale skat af 990 kr. som han tjener i sin virksomhed.

Med en skatteprocent på 40%, så ender prisen på 594 kr. om året, eller 49,50 kr. om måneden.

Hvis man ikke kan betale dette som IVÆRKSÆTTER, så er det svært at se, at et billigere abonnement skulle kunne gøre nogen som helst forskel.

Jeg ser heller ikke amino.dk ansvar med den øget bruger betaling regeringer laver overfor studerende og at sætte højere krav til studerende at de er aktive . så man ikke som for man gjort i mange år før nu , bare været lidt for meget til fester.

Tror dog klart flere hopper forbi studier og går igang som iværksættere eller går direkte ud på arbejdes markedet i stedet for udannelse , for man skal overleve

Nogle nu vil nok synes det er mange penge flere end før for de presser de studerende på flere fronter, kan være man var mere presset som studerende før 80erne eller 70erne end nu , hvornår før det har været  slemmer ved jeg ikke , med de strammer op lige nu regering

Dog tvivler jeg ikke med de færre der starter på uddannelse ikke er den rigtige vej lige nu , der skal findes en løsning med lidt mere frihed og lov til at tjene penge og færre studie timer og lektier , så der er tid til at  arbejde ved siden af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Manageren:
Efter mit hoved har meningen med Amino altid været, at sætte iværksættere sammen og hjælpe hinanden, lige meget om hvorvidt at man var rig eller mindre rig. Herved følte jeg at Amino med Plus medlemskabet, måske desværre gik glip af mange unge håb, som kunne bidrage til sitet. Samt at sitet efter min opfattelse oplever voldsom vækst af unge i alderen 10- 16 år. (skyldes nok Simon Mørch)

Endvidere er jeg også meget overrasket over, at nogle føler det så uretfærdigt, at eksempelvis en ung Amino, der kommer fra en knap baggrund, der virkelig ønsker at komme videre, skal føle sig dårlig tilpas, fordi at pengene ikke rækker....
Det kan vi gøre bedre

Du får det til at lyde, som om Amino uden Plus ikke er noget værd.
Det er efter min mening ikke rigtigt. Amino er for alle. At man kan få nogle ekstra features mod betaling gør da ikke den gratis platform for alle iværksættere og selvstændige ringere. 
Lad nu være med at gøre det til at spørgsmål, om Amino Plus eller slet ikke. 

Der er da dagligt masser af iværksættere, der nyder godt af Amino - både som anonyme gæster og som Amino uden Plus.

Uanset om man er 10, 16 eller 50 - og uanset om man er studerende, igang med at starte sin første eller sin 20. virksomhed, kan man stadig nyde godt af Aminos gratis glæder. Sitet er for iværksættere og selvstændigt erhvervsdrivende. Det har intet med alder eller formue at gøre.
Men da Amino er en forretning, er nogle af de ekstra features betalbare ydelser, som man kan købe, hvis man ønsker det. Martin Thorborg har sagt det gang på gang.. Ingen skal føle sig tvunget til at købe et Amino Plus medlemsskab. Man kan fint være her uden. Skype-Smile

Fokusér nu på at overtale Amino til at tilbyde månedlige (eller kvartalsvise) betalinger, for de, som ser en fordel i det.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:40

Amino er bestemt meget værd i sin grundform:)

Alligevel mener jeg at Amino, er lige så meget for mennesker som ønsker at være iværksætter, som dem/os der er det..

Peter

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:42

Manageren:

Amino er bestemt meget værd i sin grundform:)

Alligevel mener jeg at Amino, er lige så meget for mennesker som ønsker at være iværksætter, som dem/os der er det..

Peter

Jamen, der er vi jo slet ikke uenige. Man er lige meget velkommen på Amino, om man har Plus mærket påklistret eller ej. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Rabat til unge er en sympatisk tanke, ingen tvivl om det!
Udfordringen er at vi så skal administrere det og det kan jeg bare ikke se vi har tid eller råd til.

90% af Amino er 100% gratis og de ting som koster et Plus medlemsskab, er mere eller mindre alle for dem der tjener penge. Med andre ord, er du fattig studerende uden yderligere indtægt, så kan jeg ikke se hvad man skal med Amino Plus. Når man begynder at tjene penge og kan se at Amino Plus vil gøre indtægten større, så passer det vel også med at man har råd til det.

Men jeg forstår godt at 995 kr. + moms i en mundfuld er meget, så derfor introducerer vi en af dagene et abb. på månedsbasis til 99 kr. + moms.

De bedste hilsner

Martin

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:52

jeg ventede kun på at du ville byde ind Martin.

Alligevel er jeg, og jeg tror også de andre Amino'er enige om at beslutningen om månedsbasis betaling er den helt rigtige løsning:)

Peter

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:18

Manageren:

Til Hr. M. E. Jensen

Jeg vil gøre det meget kort, da jeg er uening med din holdning.

Inden du/jeg i sin tid blev iværksætter, er jeg sikker på at du har søgt inspiration hos andre iværsættere. Du har sikkert læst bøger, set foredrag, taget grundlæggende uddannelse etc.  Ergo, har vi i sin tid blevet inspireret til at blive iværksættere, og det er der stadig mange unge studerende som søger, og som er de kommende iværksættere - hvorfor skal vi så afholde dem?    

Jeg mener ikke, at vi afholder nogen fra at blive iværksættere, ved ikke at kaste et næsten gratis PLUS-medlemsskab på Amino efter dem.

Amino.dk tilbyder masser af funktioner for gratis-brugerne. Faktisk kan jeg ikke rigtig se, hvad en studerende skal med et PLUS-medlemsskab.

Hvilke fordele har PLUS-brugerne, som du synes studerende på Amino mangler, og som fraholder disse studerende fra at blive iværksættere?

... og hvorfor kun tilbyde det til studerende?

Hvad med de arbejdsløse eller andre voksne, som også ønsker at blive iværksættere. De har ofte heller ikke for mange penge, men har sandsynligvis større forpligtelser og større udgifter. Mange har endda færre penge tilovers hver måned, end en ung studerende.

Jeg synes du anskuer problemstillingen alt for snævertsynet.

I øvrigt, hvis der skal gives rabat til nogle, så stilles Amino-folkene overfor udfordringen om at skulle administrere og kontrollere, om de forskellige rabatgrupper løbende overholder reglerne om rabat.

Det vil blive et helvede at administrere.

Dit forslag er derfor i praksis umuligt at gennemføre på en ordentlig måde, og det vil helt sikkert medføre større urimelighed overfor brugerne, end du føler der findes i dag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:31

Martin E. Jensen:

Manageren:

Til Hr. M. E. Jensen

Jeg vil gøre det meget kort, da jeg er uening med din holdning.

Inden du/jeg i sin tid blev iværksætter, er jeg sikker på at du har søgt inspiration hos andre iværsættere. Du har sikkert læst bøger, set foredrag, taget grundlæggende uddannelse etc.  Ergo, har vi i sin tid blevet inspireret til at blive iværksættere, og det er der stadig mange unge studerende som søger, og som er de kommende iværksættere - hvorfor skal vi så afholde dem?    

Jeg mener ikke, at vi afholder nogen fra at blive iværksættere, ved ikke at kaste et næsten gratis PLUS-medlemsskab på Amino efter dem.

Amino.dk tilbyder masser af funktioner for gratis-brugerne. Faktisk kan jeg ikke rigtig se, hvad en studerende skal med et PLUS-medlemsskab.

Hvilke fordele har PLUS-brugerne, som du synes studerende på Amino mangler, og som fraholder disse studerende fra at blive iværksættere?

... og hvorfor kun tilbyde det til studerende?

Hvad med de arbejdsløse eller andre voksne, som også ønsker at blive iværksættere. De har ofte heller ikke for mange penge, men har sandsynligvis større forpligtelser og større udgifter. Mange har endda færre penge tilovers hver måned, end en ung studerende.

Jeg synes du anskuer problemstillingen alt for snævertsynet.

I øvrigt, hvis der skal gives rabat til nogle, så stilles Amino-folkene overfor udfordringen om at skulle administrere og kontrollere, om de forskellige rabatgrupper løbende overholder reglerne om rabat.

Det vil blive et helvede at administrere.

Dit forslag er derfor i praksis umuligt at gennemføre på en ordentlig måde, og det vil helt sikkert medføre større urimelighed overfor brugerne, end du føler der findes i dag.

klart du skulle heller ikke betale bøger og de øget de udgifter som regering indføre nu , så du havde sikkert penge dengang du studeret med regering laver øget bruger betaling overfor studerende og øger krav til man er studie aktive hvem har ikke før ladet været med at aflevere en opgave før , med da du ikke studere nu ved du ikke hvad regering indføre nu , der rammer de studerende på pengepungen så , huske nu er det at studere mere end et fuldtids job , vis du ikke aflevere en opgave mister du SU og den er ikke ligfrem stor den SU

selvfølgelige findes nogle hjemløse der har færre penge end studerende med de er snart de eneste i hele samfundet der har færre penge end de studerende

Om amino.dk skal støtte grundet regering laver en gruppe i samfundet bliver mere presset ser jeg ikke som deres ansvar , med at sige der er mange der har flere penge end de studerende der arbejder er forkert, det er i ekstrem grad få der i samfundet der har færre penge end en studerende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:39

Martin Thorborg:
Men jeg forstår godt at 995 kr. + moms i en mundfuld er meget, så derfor introducerer vi en af dagene et abb. på månedsbasis til 99 kr. + moms.

Yes

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:53

Hej Mikael,

Jeg har været studerende i rigtig mange år, og jeg ved udmærket, at man ikke har ret mange penge som studerende.

Under mine studier måtte jeg da optage studielån for at kunne klare udgifterne, og skyldte staten omkring 150.000 kr. da mine studier sluttede.

Så jeg er helt klar over at studerende ikke har mange penge, og sikkert heller aldrig får det. Jeg er bestemt fortaler for, at (de seriøse) studerende ikke får nok i SU i forhold til den indsats de leverer, men det er så en helt anden snak, som ikke er interessant for brugerne af Amino.dk.

Derudover så er der absolut andre voksne end hjemløse, som ikke har flere penge om måneden end de studerende. Der findes eksempelvis iværksættere, som er gået konkurs, og som ikke får så meget som én krone i understøttelse, selvom de er medlem af en A-kasse.

Det sidste, med at måtte lukke en virksomhed og ikke modtage én krone fra det offentlige eller andre steder fra i mere end et helt år, har jeg også selv prøvet.

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)