Jeg ser heller ikke amino.dk ansvar med den øget bruger betaling regeringer laver overfor studerende og at sætte højere krav til studerende at de er aktive . så man ikke som for man gjort i mange år før nu , bare været lidt for meget til fester. Tror dog klart flere hopper forbi studier og går igang som iværksættere eller går direkte ud på arbejdes markedet i stedet for udannelse , for man skal overleve Nogle nu vil nok synes det er mange penge flere end før for de presser de studerende på flere fronter, kan være man var mere presset som studerende før 80erne eller 70erne end nu , hvornår før det har været slemmer ved jeg ikke , med de strammer op lige nu regering Dog tvivler jeg ikke med de færre der starter på uddannelse ikke er den rigtige vej lige nu , der skal findes en løsning med lidt mere frihed og lov til at tjene penge og færre studie timer og lektier , så der er tid til at arbejde ved siden af |
Manageren:Efter mit hoved har meningen med Amino altid været, at sætte iværksættere sammen og hjælpe hinanden, lige meget om hvorvidt at man var rig eller mindre rig. Herved følte jeg at Amino med Plus medlemskabet, måske desværre gik glip af mange unge håb, som kunne bidrage til sitet. Samt at sitet efter min opfattelse oplever voldsom vækst af unge i alderen 10- 16 år. (skyldes nok Simon Mørch)
Endvidere er jeg også meget overrasket over, at nogle føler det så uretfærdigt, at eksempelvis en ung Amino, der kommer fra en knap baggrund, der virkelig ønsker at komme videre, skal føle sig dårlig tilpas, fordi at pengene ikke rækker....
Det kan vi gøre bedre
Du får det til at lyde, som om Amino uden Plus ikke er noget værd.
Det er efter min mening ikke rigtigt. Amino er for alle. At man kan få nogle ekstra features mod betaling gør da ikke den gratis platform for alle iværksættere og selvstændige ringere.
Lad nu være med at gøre det til at spørgsmål, om Amino Plus eller slet ikke.
Der er da dagligt masser af iværksættere, der nyder godt af Amino - både som anonyme gæster og som Amino uden Plus.
Uanset om man er 10, 16 eller 50 - og uanset om man er studerende, igang med at starte sin første eller sin 20. virksomhed, kan man stadig nyde godt af Aminos gratis glæder. Sitet er for iværksættere og selvstændigt erhvervsdrivende. Det har intet med alder eller formue at gøre.
Men da Amino er en forretning, er nogle af de ekstra features betalbare ydelser, som man kan købe, hvis man ønsker det. Martin Thorborg har sagt det gang på gang.. Ingen skal føle sig tvunget til at købe et Amino Plus medlemsskab. Man kan fint være her uden.
Fokusér nu på at overtale Amino til at tilbyde månedlige (eller kvartalsvise) betalinger, for de, som ser en fordel i det.
Dbh. John