Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amagerbanken er krakket

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det ser skidt ud for os der er under uddannelse, og skal ud på arbejdsmarkedet om præcis 5 år. :(?

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 10:24

Min sammenligning var for at sætte tingene lidt i proportion til hinanden.

Tror at når folk har så mange penge, er der tale om prestige projekter. Nogle ejer fodboldklubber, håndboldklubber mens andre ejer banker og operaer!

Det undre mig, at når Carsten Ree selv er iværksætter, hvorfor han ikke oprettede en investeringsfond med det ene formål at udvælge lovende iværksættere og investerer i disse.

Det kan på sigt blive til en rigtig god forretning, og må da også være sjovt at være med til at starte noget op, men den fordel at have pengene til at realiserer diverse strategier!

Hermed en opfordring givet videre Wink

Med hensyn til økonomien, er det spændende at følge den amerikanske den kommende tid. De skylder Kina astronomiske beløb og har svært ved at håndterer deres gæld.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mon ikke vi overlever Amagerbankes krak , verden køre videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:39

Mikael christiansen:

Mon ikke vi overlever Amagerbankes krak , verden køre videre

Det kan du tror vi gør. Problemet er mere omstændighederne og forløbet. Finanstilsynet har flere gange åbnet bøgerne og tjekket at tingene så okay ud og pludselig kommer der så store nedskrivninger at banken er færdig. 

Problemet kan også være folk der har engagementer i banken og som ikke kan flytte bank. I Roskildebanken skete der det at kunder var bundet til banken samtidig med banken hævede renternelånene. Nu skulle folk lige pludselig betale meget mere i rente uden mulighed for at skifte bank.

Problemet er ikke kun at en bank går ned, problemet er de konsekvenser det har for en masse mennesker og den regning staten nu skal ind og betale.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:00

RIP :(
Ikke at det berører mig sindsygt meget, men det er lidt "øv" når de lokale banker krakker.

Puha, 820 millioner, det er mange penge at "miste".

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:14

Ja hold jer til Nordea eller Dansk bank Geeked

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:27

Vildt nok alligevel!

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:37

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Ikke at det berører mig sindsygt meget, men det er lidt "øv" når de lokale banker krakker.

Overdriver du  ikke at det er mange penge jo for en person med der er mere end en person i banken f.eks. 150 bolig ejer har friværdi 2 millioner før krisen nu , nu stiger renten mister jobet og arbejdes løs disse 100 mennesker skal flytte i leje bolig grundet  , ja dette tal er allerede højere allerede , hvem betaler vis du mister arbejdet det gør staten altså dig og mig

http://www.dinepenge.dk/bolig/saa-mange-milliarder-har-boligejerne-mistet dette tal er 380 milliarder plus nogle mister arbejdet , derved ingenting de 820 millioner kr, jo for den enkle menneske med der er mere end 100 mennesker i Danmark

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:44

Mikael christiansen:

Overdriver du  ikke at det er mange penge jo for en person med der er mere end en person i banken f.eks. 150 bolig ejer har friværdi 2 millioner før krisen nu , nu stiger renten mister jobet og arbejdes løs disse 100 mennesker skal flytte i leje bolig grundet  , ja dette tal er allerede højere allerede , hvem betaler vis du mister arbejdet det gør staten altså dig og mig

http://www.dinepenge.dk/bolig/saa-mange-milliarder-har-boligejerne-mistet dette tal er 380 milliarder plus nogle mister arbejdet , derved ingenting de 820 millioner kr, jo for den enkle menneske med der er mere end 100 mennesker i Danmark

Det er da ikke nogen overdrivelse at konstatere at 820 mill. er mange penge at miste for en person Smile Det er bare en konstatering. Så kan du sætte det op i forhold til alle mulige tal men det ændrer ikke på at 820 mill er meget at miste for en person. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:13

Thomas Frost:

Mikael christiansen:

Det er da ikke nogen overdrivelse at konstatere at 820 mill. er mange penge at miste for en person Smile Det er bare en konstatering. Så kan du sætte det op i forhold til alle mulige tal men det ændrer ikke på at 820 mill er meget at miste for en person. 

det kan være jeg har misforstået nogle i tråden da nogle Jo nu snakket flere om et større perspektiver i hele verden og det er mere end en person ,  eller tråden var gået lidt væk fra amagerbanken

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)