Hej med jer, Dette er sagt personligt og med de bedste hensigter. En knivspids sarkasme kan dog ikke udelukkes: Hvis det der "cloud computing" giver så meget fritid i en succesful virksomhed, at man har tid til at bruge så meget tid og energi på at lave noget i den grad uproduktivt, så kan jeg kun sige: So ein ding muss ich auch haben! Når det er sagt, ville jeg personligt nok bruge den overskydende tid, fænomenet skaffer mig, på noget andet. Men det er jo min personlige holdning. Dbh. John
På med moderator-kasketten.. Som Anders sagde, så er tråden anmeldt. Er I ikke rare at tage jeres meningsudvekslinger om hinandens personer i PB (Personlig Besked). Det vil både I og øvrige Amino debatører nok have størst gavn af. På forhånd tusind tak for jeres forståelse. |
Henrik Nielsen:70-80 arbejdsuge:
Tro mig... ikke engang iværksætteri er en 80 timers arbejdsuge værd! husk at holde fri, husk at nyde livet.... ( jeg er selv slem til at glemme det... hermed en reminder til at holde mere fri )
Henrik, når man indimellem skal nå sine mål - så må man knokle og søge sin kone og barn om tilgivelse senere :-)