Nogle tegninger eller nogen der holder en hel verdensdel hen i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse ?
Nu er jeg lidt forvirret. Hvem er det, der holder en hel verdensdel i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse?
Jimi Hove:
Jeg er rimelig sikker på at Allah har det af helvede til med at se hans børn lide på den måde. Men jo fokus kan altid flyttes hen på en tegning, det klart.
Fred og frihed til guds undetrykte. Må de rejse sig i protest, og tage de mest fundamentale rettigheder tilbage.
Enig, enig.
Jimi Hove:
Et menneske som er undertrykt, er som et dyr
Ja, det er lidt filosofisk orienteret - det holder jeg mig væk fra :-)
Forståelig nok med selvfølgelige vi må vise dem der er demokrati i Danmark, i sidste ende vil , det nok medføre der kom noget godt ud ad disse karikaturer tegninger for internet kan flere og flere se og diktatur det er ikke en god ting
Det er præcis her jeg synes du og mange andre tager fejl. Bare fordi vi har demokrati i Danmark, så er det ikke ensbetydende med at vi kan tillade os at håne folk i andre verdensdele og så gemme os bag vores grundlovssikrede ret og vor opfattelse af demokrati.
Almindelig menneskelig omtanke er nødvendig for at folk har det godt sammen, uanset religion, hud- og hårfarve eller uddannelse.
Men tøsedrengene der gemmer sig bag paragraffer og love for at beskytte deres tilsvinen af andre mennesker, de må tage konsekvensen, og der er det ikke dette miniput lands love der tæller.
jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne måske forkerte jeg debattere med en som en anden skrev du var for lang fra hans fatte evne
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne
Jeg er ikke ekstrem, jeg er bare en rigtig mand. Jeg tager konsekvensen af mine handlinger, og det er sådan jeg mener andre også burde være. Der vil så være folk der er enige, og der er folk der er uenige, men det er ligemeget, for det ændre ikke på min holdning, at man skal være ansvarlig for alle sine handlinger i livet.
@Thomas: Vi dropper meta-diskussionen - nu blev jeg selv forvirret.
Ytringsfrihed er ikke noget vi bare har, men noget vi skal forsvare når den kommer under pres. Wikileaks, Kurt Westergaard, Hitz-ut-Tahir og nazisterne har ret til at ytre sig. Denne ret er meningsløs og hul når den medfører vold og trussler om vold - uanset om det sker fra en regering eller terrororganisationer.
Den legitime kampplads i et demokratisk samfund er på idéer og holdninger i stedet for vold. Derfor må man naturligvis 'provokere' hvilket i øvrigt er helt subjektivt. Uanset hvor provokeret jeg f.eks. er af nazister og Hitz-ut-Tahir, så må jeg bare "lære at leve" med dem.
jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne
Jeg er ikke ekstrem, jeg er bare en rigtig mand. Jeg tager konsekvensen af mine handlinger, og det er sådan jeg mener andre også burde være. Der vil så være folk der er enige, og der er folk der er uenige, men det er ligemeget, for det ændre ikke på min holdning, at man skal være ansvarlig for alle sine handlinger i livet.
det er godt nok nogle ekstrem holdinger at have , vi lever i et demokrati hvor der gælder lov og orden og hvor intet det du skriver er okay , der er ingen mennesker der fortjener det du skriver
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows