Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål)

Side 10 ud af 17 (161 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Nogle tegninger eller nogen der holder en hel verdensdel hen i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse ?

Nu er jeg lidt forvirret. Hvem er det, der holder en hel verdensdel i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse?

Jimi Hove:

Jeg er rimelig sikker på at Allah har det af helvede til med at se hans børn lide på den måde. Men jo fokus kan altid flyttes hen på en tegning, det klart.

Fred og frihed til guds undetrykte. Må de rejse sig i protest, og tage de mest fundamentale rettigheder tilbage.

Enig, enig.

Jimi Hove:
Et menneske som er undertrykt, er som et dyr

Ja, det er lidt filosofisk orienteret - det holder jeg mig væk fra :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:25

Alei:
Nu er jeg lidt forvirret. Hvem er det, der holder en hel verdensdel i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse?

Dem du er bange for, men som andre nu rejser sig imod

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:30
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:30

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Forståelig nok med selvfølgelige vi må vise dem der er demokrati i Danmark, i sidste ende vil , det nok medføre der kom noget godt ud ad disse karikaturer tegninger for internet kan flere og flere se og diktatur det er ikke en god ting

Det er præcis her jeg synes du og mange andre tager fejl. Bare fordi vi har demokrati i Danmark, så er det ikke ensbetydende med at vi kan tillade os at håne folk i andre verdensdele og så gemme os bag vores grundlovssikrede ret og vor opfattelse af demokrati.

Almindelig menneskelig omtanke er nødvendig for at folk har det godt sammen, uanset religion, hud- og hårfarve eller uddannelse.

Men tøsedrengene der gemmer sig bag paragraffer og love for at beskytte deres tilsvinen af andre mennesker, de må tage konsekvensen, og der er det ikke dette miniput lands love der tæller.

jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne måske forkerte jeg debattere med en som en anden skrev du var for lang fra hans fatte evne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:33

Jimi Hove:
Dem du er bange for, men som andre nu rejser sig imod

Nu føler jeg mig sgu dum, men hvad mener du?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:34

Johnny Nielsen:
da tråden er løbet lidt ud over trådstarterens spørgsmål, har jeg tilladt mig at starte en ny

Har dig og trådstarter haft samme matematiklærer?

Det står sgu sløjt til i dag.. :o)

Men det bliver da spændende at se hvor mange sidevisninger den får, uden debatten

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne

Jeg er ikke ekstrem, jeg er bare en rigtig mand. Jeg tager konsekvensen af mine handlinger, og det er sådan jeg mener andre også burde være. Der vil så være folk der er enige, og der er folk der er uenige, men det er ligemeget, for det ændre ikke på min holdning, at man skal være ansvarlig for alle sine handlinger i livet.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:39

@Thomas: Vi dropper meta-diskussionen - nu blev jeg selv forvirret.

Ytringsfrihed er ikke noget vi bare har, men noget vi skal forsvare når den kommer under pres. Wikileaks, Kurt Westergaard, Hitz-ut-Tahir og nazisterne har ret til at ytre sig. Denne ret er meningsløs og hul når den medfører vold og trussler om vold - uanset om det sker fra en regering eller terrororganisationer.

Den legitime kampplads i et demokratisk samfund er på idéer og holdninger i stedet for vold. Derfor må man naturligvis 'provokere' hvilket i øvrigt er helt subjektivt. Uanset hvor provokeret jeg f.eks. er af nazister og Hitz-ut-Tahir, så må jeg bare "lære at leve" med dem.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:39

igang:

Johnny Nielsen:
da tråden er løbet lidt ud over trådstarterens spørgsmål, har jeg tilladt mig at starte en ny

Har dig og trådstarter haft samme matematiklærer?

Det står sgu sløjt til i dag.. :o)

Men det bliver da spændende at se hvor mange sidevisninger den får, uden debatten

Takker for det positive svar, håber du har en bedre dag i morgen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne

Jeg er ikke ekstrem, jeg er bare en rigtig mand. Jeg tager konsekvensen af mine handlinger, og det er sådan jeg mener andre også burde være. Der vil så være folk der er enige, og der er folk der er uenige, men det er ligemeget, for det ændre ikke på min holdning, at man skal være ansvarlig for alle sine handlinger i livet.

det er godt nok nogle ekstrem holdinger at have , vi lever i et demokrati hvor der gælder lov og orden og hvor intet det du skriver er okay , der er ingen mennesker der fortjener det du skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 10 ud af 17 (161 indlæg)