Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Din mening om Muhammed tegningerne (3 spørgsmål)

Side 13 ud af 18 (179 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dejlige at bo i et demokrati , sikke nogle holdinger i tråden puha

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:11

Man behøver ikke bo i et demokrati for at have ytringsfrihed. Man kunne sagtens bo i et muslimsk eller hinduistisk land med en konge der styrede alt, men at han så bare elskede sin befolkning og havde tiltro til dem, ligesom de havde til ham.

Vildt koncept :-)

Nu skal jeg sove, tak for snak

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 23:15

Fashion-Seller:

Mads:

Jeg tror sgu at danskerne er intelligente nok til at trække på skuldrene af det.

Ja og det kan vel ses på stemme tilslutningen til DF...

Det var alligevel den mærkeligste sammenligning jeg har været ude for. Jeg tror mere, at det har noget at gøre med antallet af skilsmisser i Nordjylland og sorte svaner på Lolland.....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:15

Jimi Hove:

Man behøver ikke bo i et demokrati for at have ytringsfrihed. Man kunne sagtens bo i et muslimsk eller hinduistisk land med en konge der styrede alt, men at han så bare elskede sin befolkning og havde tiltro til dem, ligesom de havde til ham.

Vildt koncept :-)

Nu skal jeg sove, tak for snak

Nå men der en var vis i tråden der havde en yderligere gående holdinger, jeg ville ikke gå ned på dette plan , derfor er jeg også glad for vi har demokrati

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:22

Jeg ville faktisk hellere have en konge der havde et kæmpe stor kærlighed til sin befolkning. Mange beslutninger ville , blandt andet, blive truffet LANGT hurtigere i stedet for at det skal diskuteres i en milliard år. Og her snakker jeg ikke om besværlige beslutninger, men helt simple hverdagsting så som en agurk må krumme osv osv osv.

Så kunne der være et råd under kongen som reelt set skulle afspejle folkets mange retninger, men kongen kunne altid skære igennem og træffe hans eget valg , til gavn for folket, og kun folket.

Denne styreform har fungeret med stor succes i tusindevis af år i det gamle Indien, Persien og mange andre steder.

Jeg siger ikke at den er ukompliceret, men det er demokrati i sandhed heller ikke

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:30

Jimi Hove:

Det forstår jeg. Men du ved også at hvis man angriber et andet lands ambassade, så erklærer man officielt krig mod dette land ? Disse ting var vi store nok til at se gennem fingre med, eftersom at vi ikke har erklæret krig mod disse lande eller deres kultur, men mod terroristerne.

Korrekt, men vi kunne heller ikke gøre andet med så handlingssvag en regering. Men jeg er af den almene overbevisning, at selv de mest illiterære eller ekstreme har forstået at det ikke er danskerne i almindelighed der deler JP´s eller KW´s holdninger og fortolkninger af yttringsfrihed.

Jimi Hove:

Er der stadig noget at forsvare ved den holdning ?

Nej - men jeg synes dog at der mangler et væsentligt punkt, jeg kan ikke nikke genkendende til at holdningerne generelt er at alle danskere skal dø, der er nogle ekstreme psykopater der sikkert har den holdning, men indtil videre ser det ud som om, at dem der har villet noget, har haft JP eller KW som mål og ikke andre i almindelighed.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36

Jimi Hove:

Jeg ville faktisk hellere have en konge der havde et kæmpe stor kærlighed til sin befolkning. Mange beslutninger ville , blandt andet, blive truffet LANGT hurtigere i stedet for at det skal diskuteres i en milliard år. Og her snakker jeg ikke om besværlige beslutninger, men helt simple hverdagsting så som en agurk må krumme osv osv osv.

Så kunne der være et råd under kongen som reelt set skulle afspejle folkets mange retninger, men kongen kunne altid skære igennem og træffe hans eget valg , til gavn for folket, og kun folket.

Denne styreform har fungeret med stor succes i tusindevis af år i det gamle Indien, Persien og mange andre steder.

Jeg siger ikke at den er ukompliceret, men det er demokrati i sandhed heller ikke

Enig verden er ikke så let , gid der ikke var krig nogle steder i verden, en fredlige verden kunne være dejlige

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jimi

Vi burde lave en blog...hehe

Huleboeren og Filosoffen...

og så have 1 ugentligt emne som der skrives om lavpraktisk og kølleagtigt fra min side og filosofisk fra din side..

Sov godt Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41

igang:

Kenneth:
Lad os lige få lidt fakta på bordet, inden at vi vender 4 og 5 verdenskrig i holdninger der alligevel ikke hjælper noget.

Hvis vi skal have fakta på bordet, skal de også være rigtige.

Tegningerne blev trykt den 30. september 2005

10. oktober bringer al-Jasera en korrekt gengivelse af, at tegningerne bl.a. er den nok så berømte bombe, og én med en krumsabel

12. oktober klager de 11 ambassadører, til Anders Fogh om tegningerne, samt udtalelser fra Louise Frevert og Brian Mikkelsen. 

21. oktober bliver der svaret, og de beder nu om et møde

7. december kommer tegningerne op på et møde mellem 57 muslimske lande

17. december rejser de omtalte til mellemøsten med de falske tegninger

29. december tager den Arabiske Liga afstand fra Anders Foghs håndtering af sagen (som bl.a. S og SF havde gjort fra start)

Og i januar eskalerer det hele.

Der var på intet tidspunkt ro på den sag, og der skete naturligvis en hel del mere end ovenstående.

Det er rene spekulationer at de tre tosser der rejste rundt, er den egentlige årsag til at det gik så vidt. At de så bør straffes hårdt, er en helt anden sag. Men det burde de.

Men det er i hvert fald ikke fakta, at det er de tre tossers skyld, at der blev reageret i mellemøsten 

Dejlig med nogle gode fakta , jeg er fuldt ud enig

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:45

Mads:

Det var alligevel den mærkeligste sammenligning jeg har været ude for. Jeg tror mere, at det har noget at gøre med antallet af skilsmisser i Nordjylland og sorte svaner på Lolland.....

Okay skal jeg uddybe den?

I Mellemøsten udøver de vold, når de føler sig trådt på...

I DK dropper man i det mindste volden, men en stor del af befolkningen bliver meget racistiske... For mig at se, er det ik at trække på skuldrene, men blot at udøve en mere moderne form for kamp/krig via medierne mm... Med andre ord, så reagere en stor del af den danske befolkning på præcist samme basale og primitive måde, som dem i Mellemøsten...

Side 13 ud af 18 (179 indlæg)