lige vel hvordan du vender dette her betyder du mener du accepetere han skal myrderes for vis tog han derned syrien mv. ville de brænde ham at du mener han skal stå frem og tage sin straf forstår jeg ikke ,du er simpelthen for lang fra min fatte evne
Nu drejer du også ordene. Jeg er fortaler for, at man skal være sit ansvar bevidst, og man skal tage konsekvensen for sine handlinger.
En bankrøver tager konsekvensen for et bankrøveri hvis han fanges, og derfor kommer han i fængsel.
En morder tager konsekvensen for at tage en anden persons liv hvis han fanges, og derfor kommer han i fængsel og i nogle lande får han dødsstraf.
Når Westergaard vil håne 1/3 af jordens befolkning, så må han tage sin straf og leve i den uvished der er forbundet med at håne næsten 2.000.000.000 mennesker. At han så allerede får en del af straffen ved at han ikke længere er en fri mand, det er en del af den pris han må betale for ikke at tænke sig om. Hvis han mener prisen han betaler er for høj, så skulle han bare have tænkt sig om og ikke pisset på så mange mennesker.
jeg forstår ikke dit svar dine sammenligninger de kan overhovedet ikke sammenlignes med en røver eller en morder , din tanke gang er simpelthen for en sygelige sammenligninger , dette overstiger selv min vildeste fantasi , jeg vil dog evig tid forsvar at mord ikke er rimelige eller døds straf , vi er i et demokrati Danmark med når du begynder med dine ekstrem sammenligninger , så kan jeg aldrig forstå dig , med jeg vil enhver tid forsvar vores demokrati
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvem er det der krænker Islam ? Nogle tegninger eller nogen der holder en hel verdensdel hen i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse ? Du har dit svar, de demonstrerende i hele den muslimske verden har deres svar.
Jeg er rimelig sikker på at Allah har det af helvede til med at se hans børn lide på den måde. Men jo fokus kan altid flyttes hen på en tegning, det klart.
Fred og frihed til guds undetrykte. Må de rejse sig i protest, og tage de mest fundamentale rettigheder tilbage. Et menneske som er undertrykt, er som et dyr
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Forståelig nok med selvfølgelige vi må vise dem der er demokrati i Danmark, i sidste ende vil , det nok medføre der kom noget godt ud ad disse karikaturer tegninger for internet kan flere og flere se og diktatur det er ikke en god ting
Det tror jeg ikke.
Det svarer lidt til, at tyskerne kom og fjernede alt vores mad sådan så vi kan "lære at leve uden mad", fordi at de har bestemt, at det skal være på den måde.
Nu synes du måske, at dette ikke kan sammenlignes med religion, men i mellemøsten er religion lige så vigtig som mad og vand er for os - hvis ikke mere. Tager du det fra dem, vil de kæmpe for at få det tilbage - andet har de sgu' ikke at leve for.
Forståelig nok med selvfølgelige vi må vise dem der er demokrati i Danmark, i sidste ende vil , det nok medføre der kom noget godt ud ad disse karikaturer tegninger for internet kan flere og flere se og diktatur det er ikke en god ting
Det er præcis her jeg synes du og mange andre tager fejl. Bare fordi vi har demokrati i Danmark, så er det ikke ensbetydende med at vi kan tillade os at håne folk i andre verdensdele og så gemme os bag vores grundlovssikrede ret og vor opfattelse af demokrati.
Almindelig menneskelig omtanke er nødvendig for at folk har det godt sammen, uanset religion, hud- og hårfarve eller uddannelse.
Men tøsedrengene der gemmer sig bag paragraffer og love for at beskytte deres tilsvinen af andre mennesker, de må tage konsekvensen, og der er det ikke dette miniput lands love der tæller.
Nogle tegninger eller nogen der holder en hel verdensdel hen i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse ?
Nu er jeg lidt forvirret. Hvem er det, der holder en hel verdensdel i uvidenhed, fattigdom og undertrykkelse?
Jimi Hove:
Jeg er rimelig sikker på at Allah har det af helvede til med at se hans børn lide på den måde. Men jo fokus kan altid flyttes hen på en tegning, det klart.
Fred og frihed til guds undetrykte. Må de rejse sig i protest, og tage de mest fundamentale rettigheder tilbage.
Enig, enig.
Jimi Hove:
Et menneske som er undertrykt, er som et dyr
Ja, det er lidt filosofisk orienteret - det holder jeg mig væk fra :-)
Det er præcis her jeg synes du og mange andre tager fejl. Bare fordi vi har demokrati i Danmark, så er det ikke ensbetydende med at vi kan tillade os at håne folk i andre verdensdele og så gemme os bag vores grundlovssikrede ret og vor opfattelse af demokrati.
Almindelig menneskelig omtanke er nødvendig for at folk har det godt sammen, uanset religion, hud- og hårfarve eller uddannelse.
Men tøsedrengene der gemmer sig bag paragraffer og love for at beskytte deres tilsvinen af andre mennesker, de må tage konsekvensen, og der er det ikke dette miniput lands love der tæller.
jeg vil ikke høre på din mening når du lige før godkendte dine sammenligner at de skal tage deres straf og dine sammenligner med morder og røver , jeg vil første jeg få et forståeligt svar for din holding er for ekstrem til min fatte evne måske forkerte jeg debattere med en som en anden skrev du var for lang fra hans fatte evne
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows