Der vil ske det at alle kunder kan se en fordel i at starte for at få rabat, men det betyder så at der ingen kunder, som giver fuld pris.
Der er da fuldstændig underordnet, Keld - fordelen ved at have kunder der har ladet sig registrere som forhandler, er jo netop at de selv bestiller og selv ordner alt det der ordnes skal. Den som nu har signet disse kunder op som forhandler får jo procenter på det de køber - og evt. måtte sælge - samtidig tæller deres volume i selve forretningen og vel formentlig til rank advancements...
Det er jo sand residual income. Alt det kundebøvl slipper man helt for....
Volume is key, friends!
Lasse Burholt
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Der er da fuldstændig underordnet, Keld - fordelen ved at have kunder der har ladet sig registrere som forhandler, er jo netop at de selv bestiller og selv ordner alt det der ordnes skal. Den som nu har signet disse kunder op som forhandler får jo procenter på det de køber - og evt. måtte sælge - samtidig tæller deres volume i selve forretningen og vel formentlig til rank advancements...
Jeg vil gerne købe ovenstående afsnit til at være mit svar til Keld_J, i stedet for det der kryptiske noget jeg fik fyret af.
Jeg vil gerne købe ovenstående afsnit til at være mit svar til Keld_J, i stedet for det der kryptiske noget jeg fik fyret af.
Well put - Lasse.
Bare jeg får procenter på alle de afsnit du køber ;-)
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hvis du opretter firmaet: Lasse's afsnits-udsalg, så kan det være NWA vil opkøbe det.
NWA opkøber jo ALT muligt mærkeligt - så det vil overhovedet ikke undre mig - der skal nok være nogle MLM folk som synes LIGE NETOP DET er så fantastisk ;-)
Men... det er det jo osse, det er jo mig!
Lasse
@Lasse -> Apropos at opkøbe alt muligt, så har NWA lige opkøbt "Vie at Home".
Kender du noget til det selskab eller deres produkter?
@Kaare -> Jeg er sjældent på Skype, da jeg kun bruger det på min stationære PC.
Jeg har afinstalleret det på min arbejds PC, for når jeg sidder og koder HTML, så lægger skype et skype-script ind i koden, hver gang der optræder et tlf.nr. Det er faktisk ret skummelt - og rigtig irriterende!
Er det fordi du sidder "over there" at du vil benytte Skype?
@Kaare -> Jeg er sjældent på Skype, da jeg kun bruger det på min stationære PC.
Jeg har afinstalleret det på min arbejds PC, for når jeg sidder og koder HTML, så lægger skype et skype-script ind i koden, hver gang der optræder et tlf.nr. Det er faktisk ret skummelt - og rigtig irriterende!
Er det fordi du sidder "over there" at du vil benytte Skype?
Ja, nogle af os sidder over there, men vi ringer da bare til dig :)
@Lasse -> Apropos at opkøbe alt muligt, så har NWA lige opkøbt "Vie at Home".
Kender du noget til det selskab eller deres produkter?
Nope - ikke andet end det er UK selskab... og er vel opkøbt for at brede sig mest muligt i det i forvejen meget omfattende udbud af forskellige varer...
Nope - ikke andet end det er UK selskab... og er vel opkøbt for at brede sig mest muligt i det i forvejen meget omfattende udbud af forskellige varer...
Ja, Helmut har travlt.
Han vil jo gerne have op imod 100 forskellige firmaer til at stille deres produkter til rådighed for NWA.