Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til min webshop - giv feedback;)

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

man får da heller ikke et prof logo for 478,- og hvis personen siger de er professionelle, vil man da aldrig lave et logo med et stockphoto... man burde skabe noget unikt der hurtigt kendetegner og identificerer sig selv som værende din shop, "noget man kan kende ud fra mængden".. og så skal det slf leveres i printkvalitet med mere so vektor eller højtopløseligt format

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberman29

Tag det ikke så tungt!

Kan du lide dit logo og føler et det rammer målgruppen, - så er det fint.

Er du i tvivl, jamen så har vi alle måtte betale lærepenge, og det er jo ikke nødvendigvis mig eller de andre der har ret. Her er lige hvad jeg mente som stramt og klinisk.

Måske ender det op med et helt nyt design på hjemmesiden hvor dit logo bare sidder lige i skabet.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mere klinisk nu?

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, der var du lige lidt hutig:) men hvad med det her??

 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberman29

Jeg kan godt lide det sidste Logo. Hvad siger din egen mavefornemmelse?

Hvis ikke du får noget ud af selve den kreative proces, - så træk en streg i sandet og sig til dig selv, SÅDAN bliver mit nye logo. Kryds af på listen - og videre til næste punkt på din plan.

Det er fint på en hjemmeside, og får du brug for egentligt tryk fordi der er knald på salget, og du skal have krus, t-shirt osv. så kan en grafiker sagtens sætte de rigtige farver og filer. Men start op med logoet og se hvordan resten udvikler sig.

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller det her...

 

Hvad syntes i ?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Cyberman29

Jeg kan godt lide det sidste Logo. Hvad siger din egen mavefornemmelse?

Hvis ikke du får noget ud af selve den kreative proces, - så træk en streg i sandet og sig til dig selv, SÅDAN bliver mit nye logo. Kryds af på listen - og videre til næste punkt på din plan.

Det er fint på en hjemmeside, og får du brug for egentligt tryk fordi der er knald på salget, og du skal have krus, t-shirt osv. så kan en grafiker sagtens sætte de rigtige farver og filer. Men start op med logoet og se hvordan resten udvikler sig.

 

Okay tak:) det vil jeg huske! og jeg får noget ud af den kreative process:)
Og logoet er allerede vector baseret, så det vil nok ikke blive så svært at smide på tryk:) men hvad syntes du om det aller nyeste jeg har lagt ind?:)

 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu flot Yes

Det er da det de unge vil ha´ - Big Smile

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Det er sgu flot Yes

Det er da det de unge vil ha´ - Big Smile

 Nemlig! xD hehe

 

Jeg tror jeg sætter en streg i sandet og siger at det er det jeg vil have:)

TTTusind tak for jeres hjælp, alle sammen!:)

Jeg har virkelig fået meget ud af al' den feedback i har givet mig:)

 

Hvis i har lyst til at tjekke shoppen ud så kan i se den her http://kondomen.dk, men pt er der ingen produkter på endnu, da jeg lige skal have bestilt hjem:)


PS. har i noget som i gerne vil sige, så er i velkommen, jeg modtager stadig kritik på logoet, men ikke små ting:)!

 

Dbh Christoffer - kan i have en forsat god uge!:)

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit aller første forslag var *horribelt*, men det sidste her ser faktisk rimelig professionelt ud. Et par småting:

Stregen på kondomet er lidt rustikt/skitseagtig i forhold til stregen på teksten, som er mere plastikagtig. Det er ikke harmonisk. (Det skulle så være kondomets streg, der skulle ændres, da teksten er perfekt).

Måske ville K'et se bedre ud i lille skrift. Ved ikke, om det er fordi, det er et domæne.

Jeg synes, e'et ser en anelse utydeligt ud. Kunne den vandrette streg drejes en anelse, så den bliver mere vandret?

Side 4 ud af 6 (60 indlæg)