Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 3 ud af 8 (76 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Jeg laver skam begge dele.... men min 5 cifret intjening fra mlm slipper jeg aldrig, næste år bliver den måske 6 cifre. smiler

Jeg synes det er en interessant debat (jeg har fulgt med i flere debatter omkring MLM), og jeg kan lige så godt være ærlig og sige at jeg ikke ved så meget om det. Men jeg synes der bliver sat foruroligende mange kritiske spørgsmål til MLM, om det er fordi nogle pyramidespil prøver at gå under betegnelsen MLM, det skal jeg ikke kunne sige.

Men synes tit fortalerne for MLM lyder som nogle der prøver at hverve nye medlemmer, og jeg synes  ikke denne kommentar er så heldig, set ud fra det synspunkt. I øvrigt ser jeg det heller ikke som et særlig godt argument, for Enron tjente også mange penge i sin tid. Men når det så er sagt så er der da sikkert nogle legitime MLM-selskaber derude, det lyder det da til, jeg synes bare diskussionen drunker i løfter om guld og grønne skove.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 21:37

Brian Nielsen:

Fordomme om slags tale, og nej tror du vi kun har 2 former for kostilskud, jeg har været på berry dillen, men hvorfor sælge kun et produkt, når vi har aloe vera drikken, der er lige så sund som berryèn. vi har 1400 produkter, til engros pris resten af livet.

Og ja jeg er LR expert og jeg har gang i den, så det basker. Er du med så det nu. Jeg er seriøs, men arbejder også kun med seriøse personer.

Brian Brian nu synker du dybt ....

1. Du har aldrig været i BerryEn som firmaet hedder, du kender ikke forskel på firmaet og produktet Berry.

2. Jeg har været drukket Aloe Vera i 3 år og jeg kan sige dig at du udtaler dig om noget du ikke aner noget om. Aloe Vera er godt men der findes noget der er bedre.

3. Der er flere end et produkt i BerryEn. 

4. 1400 produkter er da fint for dig men hvad kan jeg bruge det til. Antal produkter har da ikke noget med om firmaet er godt eller dårlig. I nogen tilfælde kan det være en ulempe ( Du kan umulig vide alt om alle produkter)

5. Jeg sagde ikke noget om at I kun havde 2 kostilskud jeg vil bare gerne vide hvor de er op ført da der stadig kun står to produkter under LR.

6. Hvor mange nuller der er på din cheek betyder 0 for mig fordi det er der alle starter.

7. Du forstå ikke et nej tak. Der 10 sek så spørger du igen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brian, det må jeg rette dig. du har åbenbart ikke hørt ordentlig efter til mødet.

for de 3500 kroner for du en hel masse uvurderlige ting når du opbygger en virksomhed.

For den 3500 kroner tager ACN sig af alle regninger og fakuterer som bliver sendt ud til kunder, de har deres egen kundeservice med ansatte som behanlder DINE kunder som DU har formidlet, du får din egen hjemmeside, hvor du kan se dine kunder oplysninger om dine kunder, samt en struktur rapport over hele dit netværk. og ja du får også lov til at drive virksomhed i alle 22 lande som ACN operrer i. Desuden markedsfører og udvikler ACN nye produkter og bruger tid og penge på at opbygge forretningspartnere b.la. i form a callme i danmark, så du også kan sælge deres produkter. Desuden koster det også en ressourcer at åbne nye markeder i nye lande som ACN også gør.

Med andre ord ACN administrere hele din forretning og udvider dine forretningsmuligheder via produkter og nye markeder for 3500 kr. jeg kender mange iværksætter og selvstændige som har egen virksomhed som vil give 3500 kr. morgen, middag og aften for at få deres forretning styrede på denne måde så der er mere tid til at formidle kunder og nye repræsentanter.

Jeg tør væde med du også selv har smidt et beløb for at gå igang med din network marketing virksomhed. 

PS. så så alle sammen lad os finde kammertonen og iværksætterånden og supporte hinanden istedet for at dishe ! :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:34

Torfin Kabel Georgsen:

Brian, det må jeg rette dig. du har åbenbart ikke hørt ordentlig efter til mødet.

Jeg tør væde med du også selv har smidt et beløb for at gå igang med din network marketing virksomhed. 

PS. så så alle sammen lad os finde kammertonen og iværksætterånden og supporte hinanden istedet for at dishe ! :-)

Hej Torfin

Det lyder ikke til at du har fået præsenteret ret mange andre forretninger, for jeg vil da give Brian ret - Denne ene gang (resten af hans indlæg syntes jeg ikke der er nogen grund til at bruge krudt på). Jeg har haft "fornøjelsen" af at snakke med ACN flere gange, og hvad du føler du får er da fint, men den "service" du snakker om for 3500 er stort set gratis andre steder.

Hvilket beløb man smider i sit firma er nok forskelligt, men forskellen er, at man andre steder investere i produkter. "backoffice" følger med som et værktøj i ens forretning.

Din snak om at ACN udvikler....Her må jeg sgu tilstå at jeg trak på smilebåndet.

Men du har ret...find tonen!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:36

Torfin Kabel Georgsen:

Godt ord igen, Torfin - dog skal du blot for god ordens skyld være opmærksom på - OG DET ER IKKE FOR AT "DISSE" - at ACN tager sig overordentligt godt betalt for noget, som andre Network Marketing selskaber klarer for symbolske beløb - nuvel, så har produktbaserede selskaber, som oftest en forventlig højere omsætning pr. distributør - og dermed større dækningsbidrag til flere af de ting du nævner som værende "det du betaler for".

Dækningsbidraget fra telefonregninger vil aldrig kunne være det samme, som hvis man omsætter en kasse hudplejeprodukter eller et kosttilskudsprodukt - og det er formentligt derfor ACN opkræver i runde tal mere end 10 gange så meget i "entry fee" end gennemsnittet.

Typisk koster det fra 150 - 300 for at blive registreret distributør i de mest kendte selskaber af slagsen - og typisk er der ikke "tvang" om at købe produkter - men det giver sig selv, at en forretning ikke kan køre uden et antal produkter - det er jo "hult" at snakke om vældig creme, uden at kunne vise den frem.

Ergo vil man udover et entry på nævnte få hundrede kroner, som oftest købe, bestille eller koble sig på en shipping ordning for alt fra måske små 500 eller måske kr. 3.000 - et beløb, for hvilket man får x antal produkter.

Det var blot lige et indspark - iøvrigt er du den første ACN debattør på Amino som har været så detaljeret i sin beskrivelse af hvad entry fee på kr. 3.500,- går til - og for udenforstående er din forklaring faktisk rigtig, rigtig god - og saglig - og ikke mindst både forståelse + spiselig logisk.

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:36

Hej Torfin,

Jeg var selv på vej ind i ACN - men jeg havde det virkelig svært med de 3.500,- da jeg vidste, at i mange andre selskaber får man alt det du nævner PLUS produkter for pengene - eller produkter for det meste af indskuddet i det mindste.

Jeg er nu startet i et andet firma, (NWA), hvor det kun koster 10 Euro at blive forhandler - og det budskab synes jeg er meget nemmere at sælge, plus man alligevel får adgang til alle de nævnte fordele med support, infrastruktur, lager, adgang til 20 lande etc. 

Jeg helt med på det sidste ACN-argument også - at man med de 3.500 også sikrer sig, at de forhandlere der melder sig ind - har et minimum af seriøsitet, men som Brian også nævner, så er det sværere at sælge budskabet, når startbeløbet er så stort + mange vil råbe pyramide, før de overhovedet har hørt om forretningen.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:45

Allan I:
at man med de 3.500 også sikrer sig, at de forhandlere der melder sig ind - har et minimum af seriøsitet,

Den er bare ikke helt gangbar - det sikre ikke nødvendigvis seriøsitet fremfor lavere fee - absolut ikke - det har så lige så meget omvendt fortegn når man "sælger" en NWA forretning på, at det "kun" koster 10 Euro at blive forhandler... der skulle meget gerne i enden af den kommentar komme noget der så følger bagefter: En anbefalet start-investering i produkter - som netop i produktbaserede selskaber (med produkter af høj omsætningsværdi), er ekstrem essentiel... 

Det kan så være svært at fokusere i en ensrettet duplikérbar retning hvis man er "all over the place" i produktudvalg - hvis der ikke er synergi mellem produkt-kategorierne eller hvis man ikke på forhånd definere en "anbefalet startpakke", fremfor at overlade det til tilfældighederne....

På den lange bane kan det blive meget tungt at arbejde med...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:59

Brian Nielsen:

De folk der ikke tjener penge på MLM er de folk, som ikke selv går ind for deres produkt.

Den sætning må kandidere til årets mest tåbelige!

Jeg er i chok!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:00

Tit før det ser mørkeste ud bliver det efterfølgende meste lyst , det glemmer folk tit

Hvad sker når ting ser sort bliver sur andre siger pyramide spil , bliver ekstremt negative , derved beholder du mørket lidt længere tid , for ingen gider høre på en der er negative og negative kun

Jeg ved godt det ikke er pyramide spil , med hver gang nogle af jer ser en der siger pyramide spil overfalder person nærmeste hen svare negativt og se her er bevist at ingen forstår MLM , det er ikke denne tone , man får vendt indstilling til MLM

hvad skal i gøre svare positive og positivt , nu kan de ikke angribe for i svare flink tilbage derved et skidt nærmer sol opgang og i ser lyset at det vender

jeg vil dog aldrig gå ind i MLM for jeg har ikke kræfter til at samarbejde med folk der tænker for meget negative energi , det var noget andet vis oplevet i var positive lige vel hvad og tænker , det gør intet de skriver negativt vi går ikke ned på deres plan og snakker ned til andre for det social er vigtigt for mig at være samme med folk , der har et positivt tanke gang og bruger derved sine kræfter på at komme videre i livet for lige vel hvad i livet er der nogle der snakker ned til en

Jo mere succes jo mere snakker folk bag en og vis på vej mod succes og bruger kræfter på den snakker ned mister du både kunder der kunne give dig større succes og vidste man viser køre bare derud ad siger lige vel hvad positivt , så er man på vej mod succes

Dog husk aldrig overdriv

husk aldrig snak ned til andre

huske leg aldrig klogere end den anden sig ikke det er grundet uvidenhed , derved har netop sagt person er lidt dum , derved ikke , er berigtige til svare

Der mange ting man skal tænke over når man debattere med en ting er sikker brug din sunde fornuft og altid positive , så kommer du langt længere i livet og når du debattere og derved tættere på du får flere kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Brian Nielsen:

De folk der ikke tjener penge på MLM er de folk, som ikke selv går ind for deres produkt.

Den sætning må kandidere til årets mest tåbelige!

Jeg er i chok!

Der er en stor grad af sandhed i den kommentar - omend den ikke nødvendigvis kan stå alene, da andre faktorer utvivlsomt osse spiller ind - MEN - sandheden består i det faktum at de der engagere sig i et givent selskab - og vitterligt ikke har fundet "troen" eller "tilliden" til selskabets produkter får det rigtig svært:

- Hvis ikke de som det første investere i et udvalg til eget forbrug for at gøre egne erfaringer

- Hvis ikke de investere i nogle produkter, som kan komme ud og "løbe" hos andre som kan vurdere dem (eks. give et produkt til nogen uden de nødvendigvis betaler for det)

- Hvis ikke de DELER deres produkter, deres glæde eller entusiasme med andre omkring produkt(erne)

- Hvis ikke de forstår at finde en "hurtigløber" blandt måske rigtig mange produkter

Listen kan sagtens gøres længere. Pointen er blot at produkt(erne) er hele den essentielle ryggrad - og det fordrer at man selv bruger og deler et givent produkter eller givne produkter.

Så nej, det er ikke året mest tåbelig kommentar - men alene den chokeret respons er snarere kandidat til tåbelig - for nu at prikke lidt til dig: For det er hele essensen kogt ned til de mange debatter der IGEN og IGEN kører på Amino:

Produkt(erne) ER og vil forblive succeskriteriet for et hvilket som helst Network Marketing selskab - og er de ikke iorden, holder de ikke på den lange bane, så dør selskabet.

Netop DERFOR er det endnu mere vigtigt at fokusere på om et givent produkt har værdi - om det kan skabe loyalitet - om det kan forbinde følelser (emotionel tilknytning).... og ikke mindst om produktet har stor omsætningshastighed.

Hvis man ikke føler en loyalitet, hvis ikke man finder den emotionelle tilknytning og produktet iøvrigt er noget svært at formidle - så er man slemt på den. Omvendt hvis produktet har alle disse kvaliteter - men man ikke forstår at produkterne skal bære forretningen, så er man sådan gevaldigt på herrens mark.

Og... så tjener man altså ingen penge!

Og... det er især RIGTIG træls hvis man har forvildet sig ind i et af de selskaber hvor man har som krav for bonus-udbetaling af ens EGEN-omsætning skal være meget høj eller basere sig på x-antal preferred customers... Puha...!

Lasse Burholt

Side 3 ud af 8 (76 indlæg)