Jeg synes det er en interessant debat (jeg har fulgt med i flere debatter omkring MLM), og jeg kan lige så godt være ærlig og sige at jeg ikke ved så meget om det. Men jeg synes der bliver sat foruroligende mange kritiske spørgsmål til MLM, om det er fordi nogle pyramidespil prøver at gå under betegnelsen MLM, det skal jeg ikke kunne sige. Men synes tit fortalerne for MLM lyder som nogle der prøver at hverve nye medlemmer, og jeg synes ikke denne kommentar er så heldig, set ud fra det synspunkt. I øvrigt ser jeg det heller ikke som et særlig godt argument, for Enron tjente også mange penge i sin tid. Men når det så er sagt så er der da sikkert nogle legitime MLM-selskaber derude, det lyder det da til, jeg synes bare diskussionen drunker i løfter om guld og grønne skove. |
Brian Nielsen:Fordomme om slags tale, og nej tror du vi kun har 2 former for kostilskud, jeg har været på berry dillen, men hvorfor sælge kun et produkt, når vi har aloe vera drikken, der er lige så sund som berryèn. vi har 1400 produkter, til engros pris resten af livet.
Og ja jeg er LR expert og jeg har gang i den, så det basker. Er du med så det nu. Jeg er seriøs, men arbejder også kun med seriøse personer.
Brian Brian nu synker du dybt ....
1. Du har aldrig været i BerryEn som firmaet hedder, du kender ikke forskel på firmaet og produktet Berry.
2. Jeg har været drukket Aloe Vera i 3 år og jeg kan sige dig at du udtaler dig om noget du ikke aner noget om. Aloe Vera er godt men der findes noget der er bedre.
3. Der er flere end et produkt i BerryEn.
4. 1400 produkter er da fint for dig men hvad kan jeg bruge det til. Antal produkter har da ikke noget med om firmaet er godt eller dårlig. I nogen tilfælde kan det være en ulempe ( Du kan umulig vide alt om alle produkter)
5. Jeg sagde ikke noget om at I kun havde 2 kostilskud jeg vil bare gerne vide hvor de er op ført da der stadig kun står to produkter under LR.
6. Hvor mange nuller der er på din cheek betyder 0 for mig fordi det er der alle starter.
7. Du forstå ikke et nej tak. Der 10 sek så spørger du igen.